Business News Magazine #15

Πώς μείναμε κοντά στους καταναλωτές Ο Επικεφαλής Customer Care & e-Commerce Operations Ελλάδας, Κωνσταντίνος Μωραΐτης, μας εξηγεί πώς εκείνος και η ομάδα του κατάφεραν να αντιμετωπίσουν την αυξημένη ζήτηση. «Είμαι περήφανος για το πώς καταφέραμε να κρατήσουμε στο επίκεντρο τον καταναλωτή και για το πόσο ευέλικτοι ήμασταν στο να βρούμε άλλους τρόπους για να του παρέχουμε ποιοτική “φροντίδα”. Το κλείσιμο των καταστημάτων μας είχε ως αποτέλεσμα μια τεράστια αύξηση της ζήτησης για προϊόντα και υπηρεσίες στα διαθέσιμα κανάλια (τηλεφωνικό κέντρο, social media, IQOS.com). Προκειμένου να ανταποκριθούμε, πραγματοποιήσαμε εξ αποστάσεως εκπαιδεύσεις σε περισσότερους από 600 συναδέλφους και συνεργάτες. Επιπλέον, μέσα σε μία εβδομάδα από τη σύλληψη της ιδέας, δημιουργήσαμε ένα νέο δίκτυο διανομής, αντικαθιστώντας την παραλαβή των προϊόντων μας από τα σημεία λιανικής μας, σε κατ’οίκον παράδοση». Οι άνθρωποι πίσω από τη μεγάλη δωρεά των 50 αναπνευστήρων Ηάμεση κινητοποίηση της Παπαστράτος έκανε μέσα σε μόλις 4 ημέρες πραγματικότητα την εύρεση και παράδοση των πρώτων 19 από τους συνολικά 50 αναπνευστήρες υψηλής τεχνολογίας που πρόσεφερε η εταιρεία για να εξοπλιστούν οι Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Ένας άθλος κοινωνικής αλληλεγγύης, που γράφτηκε ανεξίτηλα στις καρδιές όσων βοήθησαν να γίνει πραγματικότητα. ΑΓΓΕΛΙΚΉ ΝΤΆΒΟΥ ΔιευθύντριαΠρομηθειών Κεντρικής και Νοτιανατολικής Ευρώπης: «Πέμπτη πρωί πάρθηκε η απόφαση. Τρίτη μεσημέρι έγινε η πρώτη παράδοση. Είμασταν η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που ενδιαφερθήκαμε για μια τέτοια δωρεά και καταφέραμε να δεσμεύσουμε τους πρώτους αναπνευστήρες άμεσα, συνεχίζοντας παράλληλα να ψάχνουμε προς κάθε κατεύθυνση για τους υπόλοιπους. Πέρα από τους αναπνευστήρες που βρήκαμε για εμάς, συνεχίσαμε την επικοινωνία με τους προμηθευτές και δεσμεύσαμε επιπλέον αναπνευστήρες -όταν έγιναν διαθέσιμοι- εκ μέρους άλλων ελληνικών εταιρειών που ενδιαφέρθηκαν στη συνέχεια. Εκείνη την περίοδο δεν ένιωθα ότι δουλεύω για την Παπαστράτος, αλλά συνολικά για το καλό της ελληνικής κοινωνίας». ΤΌΝΙΑ ΚΑΠΑΡΕΛΙΏΤΗ Διευθύντρια Προμηθειών Ελλάδας και Βουλγαρίας: «Είμαι χαρούμενη που είχα την ευκαιρία να συνεισφέρω ουσιαστικά σε κάτι τόσο σημαντικό, που βοήθησε στο να σωθούν ανθρώπινες ζωές. Ομολογώ ότι όταν ο κύριος Τσιόδρας ανακοίνωσε τη δωρεά και ευχαρίστησε on air την Παπαστράτος, έβαλα τα κλάματα. Θυμάμαι ότι ήρθε κοντά μου η δεκάχρονη κόρη μου, που ήξερε τι κάνω γιατί δούλευα από το σπίτι, και μου είπε “μαμά, είμαι πολύ περήφανη για σένα”». ΓΕΩΡΓΊΑ ΝΤΊΝΟΥ Υπεύθυνη Επικοινωνίας: «Είμασταν η πρώτη θυγατρική της PMI παγκοσμίως που προχωρήσαμε σε μια τέτοια δωρεά. Ως υπεύθυνη διαχείρισης των εσωτερικών διαδικασιών και κανονισμών σε θέματα χορηγιών, μαζί με το νομικό τμήμα καταφέραμε να βρούμε τον τρόπο υλοποίησής της. Όλα αυτά έγιναν σε χρόνο ρεκόρ για τα δεδομένα μιας πολυεθνικής παράλληλα με τις πολυάριθμες χορηγίες που πραγματοποιήσαμε. Τα τηλεφωνήματα που δέχθηκα από συναδέλφους άλλων χωρών για να μάθουν πρακτικά πώς το κάναμε ήταν ιδιαίτερα συγκινητικά. Αισθάνομαι περήφανη που ήμουν μέρος της συγκεκριμένης ομάδας». Μια «στρατιά» από εθελοντές Πάνω από 240 εργαζόμενοι και εξωτερικοί συνεργάτες της Παπαστράτος ανταποκρίθηκαν, μέσα σε 48 μόλις ώρες, στο κάλεσμα της εταιρείας και βοήθησαν στη διανομή τροφίμων και φαρμάκων σε ευπαθείς ομάδες σε 113 δήμους της χώρας, στο πλαίσιο του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι». H Διευθύντρια Επικοινωνίας της Παπαστράτος και Υπεύθυνη συντονισμού των εθελοντών, Αλεξάνδρα Γεωργιάδου, καταγράφει την εμπειρία της: «Ο εθελοντισμός αποτελεί οργανικό κομμάτι της κουλτούρας της εταιρείας που διοργανώνει με μεγάλη συχνότητα σημαντικές δράσεις όπως, μεταξύ άλλων, ενίσχυση του έργου ΜΚΟ, στήριξη κοινωνικών συσσιτίων, φιλανθρωπικά bazaar, καθαρισμός παραλιών. Ποτέ πριν, ωστόσο, η ανταπόκριση δεν υπήρξε ευρύτερη από ό,τι την περίοδο της πανδημίας. Οι συνάδελφοι όχι μόνο ανταποκρίθηκαν άμεσα, αλλά άρχισαν να “πιέζουν” -με δική τους πρωτοβουλία- και τους αντίστοιχους δήμους, για να τους αξιοποιήσουν. Επιπλέον, την ίδια περίοδο, είδαμε μεγάλο μέρος των εργαζομένων να δωρίζουν το μηνιαίο επίδομά τους για εστίαση (και την εταιρεία να διπλασιάζει το τελικό ποσό), προκειμένου να προσφερθούν χιλιάδες μερίδες φαγητού στις ευπαθείς ομάδες των δήμων που βρίσκονται γύρω από τις εγκαταστάσεις μας στον Ασπρόπυργο. Είμαι αισιόδοξη ότι αυτό το κίνημα εθελοντισμού θα μείνει παρακαταθήκη και για μετά το τέλος της πανδημίας». Γεωργία Ντίνου, Υπεύθυνη Επικοινωνίας Αγγελική Ντάβου, Διευθύντρια Προμηθειών Κεντρικής και Ν/Α Ευρώπης Τόνια Καπαρελιώτη, Διευθύντρια Προμηθειών Ελλάδας και Βουλγαρίας Αλεξάνδρα Γεωργιάδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας Κωνσταντίνος Μωραΐτης, Επικεφαλής Customer Care & e-Commerce Operations Ελλάδας Μέσα σε μία εβδομάδα από τη σύλληψη της ιδέας, δημιουργήσαμε ένα νέο δίκτυο διανομής, αντικαθιστώντας την παραλαβή των προϊόντων μας από τα σημεία λιανικής μας, σε κατ’οίκον παράδοση. Κωνσταντίνος Μωραΐτης Ηάμεση κινητοποίηση της Παπαστράτος έκανε μέσα σε μόλις 4 ημέρες πραγματικότητα την εύρεση και παράδοση των πρώτων 19 από τους συνολικά 50 αναπνευστήρες υψηλής τεχνολογίας που πρόσφερε η εταιρεία για να εξοπλιστούν οι Μονάδες Εντατικής Θεραπείας 31 ΙΟΥΛΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=