Business News Magazine #15

businessfocus Μάρκα μετά τη μάρκα, προϊόν μετά το προϊόν και όλοι μαζί, διοίκηση και εργαζόμενοι της Unilever σε όλο τον κόσμο, υποδέχτηκαν την είδηση της εμφάνισης της πανδημίας Covid-19 με το πνεύμα της αλληλεγγύης και με το αίσθημα «σκοπού» που χαρακτηρίζει, εδώ και πολλά χρόνια, τις δραστηριότητες της εταιρείας διεθνώς. Στις αρχές Μαρτίου, η «μητρική» Unilever, με έδρα το Λονδίνο και το Άμστερνταμ, πήρε μια σειρά μέτρων με στόχο να στηρίξει τη μεγάλη προσπάθεια που εξελισσόταν στις περισσότερες χώρες προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι πρώτες, τότε, συνέπειες της πανδημίας. Από την πρώτη μέρα, έμφαση και προτεραιότητα δόθηκε στην προστασία των εργαζομένων, Το ίδιο και στην Ελλάδα, η ΕΛΑΪΣ- Unilever Hellas καθιέρωσε αμέσως αυστηρά υγειονομικά μέτρα για τους ανθρώπους της, τα οποία, ειδικά για τους εργαζομένους στα γραφεία, περιλάμβαναν και την εργασία από απόσταση. Παράλληλα, οργανώθηκαν σε ελάχιστο χρόνο ομάδες δράσης, έγιναν οι απαραίτητες συνεννοήσεις με όλους τους αρμόδιους και τέθηκε σε εφαρμογή μια πραγματική «σκυταλοδρομία» αλληλεγγύης και προσφοράς. Ηειδικός της απολύμανσης Klinex προχώρησε σε δωρεά άνω των 12.000 λίτρων καθαριστικών και απολυμαντικών προϊόντων σε δήμους και φορείς της χώρας μας, όπως το Γηροκομείο Αθηνών, το ΕΚΑΒ, το πυροσβεστικό σώμα, το Υπουργείο Υγείας για την κάλυψη απολυμαντικών αναγκών νοσοκομείων, καθώς και άλλων ευπαθών ομάδων, μέσω των ΜΚΟ Δεσμός και Praksis. Και παράλληλα συνεχίζει την προσφορά δωρεάν καθαριστικών και απολυμαντικών προϊόντων σε δημόσια δημοτικά σχολεία, μέσα από το πρόγραμμα «Καθαροί ζούμε στο σχολείο», που υλοποιεί από το 2016. Μάλιστα, με δεδομένες τις ανάγκες υγιεινής που έχει δημιουργήσει η εξάπλωση του ιού Covid-19, αύξησε τον αριθμό των σχολικών μονάδων που λαμβάνουν δωρεάν προϊόντα, στηρίζοντας την εθνική προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας και των δήμων για την ασφαλή επιστροφή των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον. Το Κοινωνικό Πλυντήριο SKIP συνέβαλε στις ανάγκες των νέων δομών αστέγων του Δήμου Αθηναίων με τη δωρεά στεγνωτηρίων και με την προσφορά μεγάλης ποσότητας απορρυπαντικών στο Γηροκομείο Αθηνών, καθώς και στο Γενικό Νοσοκομείο Καστοριάς και το Γηροκομείο της πόλης, ενώσυνέχισε τη λειτουργία τουως σταθερή δομή στον Κόμβο Αλληλεγγύης τουΔήμουΑθηναίων. Πρόσφατα, το Skip έκανε μια επιπλέον δωρεά στη ΔομήΑστέγων «Η Εστία των Αθηνών» - και συγκεκριμένα, ένα πλυντήριο-στεγνωτήριο και απορρυπαντικά για τις πλύσεις των αστέγων. Στην εκστρατεία αλληλεγγύης συμμετείχαν και πολλές άλλες μάρκες, όπως Lipton, Knorr, Dove, Zendium, που προσέφεραν τρόφιμα και προϊόντα προσωπικής φροντίδας σε διάφορες δομές, όπως και στο Κέντρο Υποδοχής &Αλληλεγγύης τουΔήμουΑθηναίων, ενώ ο κλάδος παγωτού της εταιρείας πρόσφερε καταψύκτες για την αποθήκη του Κέντρου. Οι εργαζόμενοι της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas προχώρησαν σε μια συμβολική κίνηση δωρίζοντας προϊόντα προσωπικής περιποίησης (αφρόλουτρα, σαπούνια, αποσμητικά κ.ά.) και τρόφιμα Knorr στο προσωπικό των νοσοκομείων Αττικόν, Αιγινήτειο και Κοζάνης. Όπως ανέφεραν σε σχετική επιστολή, «Παρακολουθούμε με θαυμασμό το έργο που επιτελείτε, προσπαθώντας πέρα από ωράρια και κόπωση να συμβάλλετε στην περίθαλψη εκατοντάδων συνανθρώπων μας που έχουν προσβληθεί από τον Covid-19», και καταλήγουν: «Είναι το δικό μας "ευχαριστώ" στους ανθρώπους που είναι στα μάτια μας πραγματικοί ήρωες». Κινητήριος δύναμη και φάρος της δέσμευσης για υλοποίηση πρωτοβουλιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες μη προνομιούχων, κυρίως, ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, είναι το Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης για την Αειφορία της Unilever (USLP), που θεσμοθετήθηκε το 2010με τρεις μεγάλους στόχους: τη βελτίωση της υγείας και της ευημερίας για περισσότερους από 1 δισ. ανθρώπους, τημείωση στο μισό του περιβαλλοντικού αντίκτυπου της εταιρείας και τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης για εκατομμύρια ανθρώπους. Στην ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas το πρόγραμμα αειφορίας υλοποιείται τόσο σε εταιρικό επίπεδο όσο και από πολλές «μάρκες με σκοπό», όπως αυτές που αναφέρονται παραπάνωκαι πολλές άλλες. Αυτό στην ουσία σημαίνει ότι, ήδη, έχουν καλλιεργηθεί στο πλαίσιο κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας, αντανακλαστικά οργάνωσης και ετοιμότητας για τη συμπαράσταση ακόμη και στις πιο επείγουσες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η Κλειώ Κούβελα, Υπεύθυνη Επικοινωνίας & Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, «μέσα από το Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης για την Αειφορία έχουμε μάθει να είμαστε σε ετοιμότητα για να διαχειριζόμαστε κρίσεις και να προσφέρουμε το καλύτερο που μπορούμε κάθε φορά στις πλέον ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού και στη φροντίδα του περιβάλλοντος. Στην περίπτωση της πανδημίας βέβαια, δεν πρόκειται για μια απλή κρίση, αλλά για μια παγκόσμια ανθρωπιστική καταστροφή με επώδυνες απώλειες σε όλους τους τομείς της ζωής. Χαιρόμαστε που μπορούμε να συμβάλουμε, έστω με ένα μικρό λιθαράκι, στη δραστηριοποίηση για την αντιμετώπισή της». ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas «Σκυταλοδρομία» προσφοράς για την πανδημία ΗKlinex στηρίζει την εθνική προσπάθεια για την ασφαλή επιστροφή των μαθητών στα σχολεία 61 ΙΟΥΛΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=