Business News Magazine #15

Up & down O Nίκος Σταθόπουλος, επικεφαλής εταίρος της BC Partners, έχει σημαντικά σχέδια ανάπτυξης για τη Forthnet μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς. Σχέδια που εστιάζουν κυρίως στον τομέα της συνδρομητικής τηλεόρασης αλλά και στην κινητή τηλεφωνία… Ο Μark Zuckerberg έχει περάσει και καλύτερες περιόδους σαν επικεφαλής του Facebook. Από την 1η Ιουλίου, οι διαφημίσεις περισσότερων από 400 εταιρειών, ανάμεσά τους και πολυεθνικές-κολοσσοί όπως η Coca-Cola και η Starbucks, εξαφανίστηκαν από το social network, σε μια μορφή διαμαρτυρίας για την αποτυχία του να περιορίσει τη ρητορική μίσους στην πλατφόρμα του. Mε στόχο να κατακτήσουν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια διψήφιο μερίδιο, τόσο στο κανάλι του οργανωμένου λιανεμπορίου όσο και στη HORECA, η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas πραγματοποίησαν το επίσημο λανσάρισμα των προϊόντων Costa Coffee στην ελληνική αγορά. Η Ελλάδα γίνεται έτσι μια από τις πρώτες χώρες του Ομίλου Coca-Cola HBC που διαθέτει τη ποιότητα και εμπειρία των προϊόντων Costa Coffee στους Έλληνες καταναλωτές. H Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas ανοίγουν μια νέα σελίδα στην αγορά του καφέ στην Ελλάδα και διευρύνουν σημαντικά το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων τους, με μια διεθνή μάρκα ανώτερης ποιότητας και γεύσης. ΟCosta Coffee είναι πλέον διαθέσιμος στην ελληνική αγορά, με 5 διαφορετικά χαρμάνια στην κατηγορία του αλεσμένου espresso και με 7 επιλογές σε κάψουλες (συμβατές με καφετιέρες Nespresso), που θα λανσαριστούν τον Σεπτέμβριο. Παράλληλα, ο Costa Coffee θα έχει παρουσία και στους χώρους εστίασης με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων, ολοκληρώνοντας την εμπειρία Costa Coffee σε όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης. Σημειώνεται πως οι συγκεκριμένες δύο υπο-κατηγορίες αποτελούν εκείνες που καταγράφουν τη σημαντικότερη ανάπτυξη στην ελληνική αγορά καφέ, που στο σύνολό της αγγίζει το 1 δισ. ευρώ (σε τιμές πώλησης προϊόντων από τις εταιρείες στα τελικά σημεία). Όσον αφορά ειδικά την εστίαση, οι πρώτες συνεργασίες για προϊόντα Costa Coffee ξεκινούν άμεσα και στόχος είναι μέσα στην επόμενη τριετία περισσότερα από 1.500 σημεία πανελλαδικά να έχουν προστεθεί στο δίκτυο. Το πλάνο της Coca-ColaΗΒC δεν προβλέπει την ανάπτυξη καταστημάτων Costa Coffee, όπως υπήρχαν παλαιότερα στη χώρα μας, αλλά διάφορες καινοτομίες και νέες ιδέες ήδη εξετάζονται και αναμένεται να παρουσιαστούν. Τέλος, θα πρέπει να αναφερθεί πως το λανσάρισμα θα υποστηριχθεί με δυνατό επικοινωνιακό πλάνο σε όλα τα μέσα. NewEntry Τα Costa Coffee στην ελληνική αγορά #Νumbers Ο τουρισμός είναι ένας από τους κλάδους που έχει γνωρίσει τεράστιο πλήγμα λόγω της πανδημίας του Covid-19 και τα μέτρα που λαμβάνονται δείχνουν να μπορούν να περιορίσουν μόνο -και σε καμία περίπτωση να εξαλείψουν- τις απώλειες. 4,46 δισ. ευρώ αναμένεται πως θα είναι η συνολική ζημιά για τον κλάδο των ξενοδοχείων στην Ελλάδα. 10 δισ. από τα 18,2 δισ. ευρώ εσόδων που είχε προσελκύσει το 2019 εκτιμάται -στο πιο αισιόδοξο σενάριο- πως θα χάσει ο τουρισμός της χώρας φέτος H Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas ανοίγουν μια νέα σελίδα στην αγορά του καφέ στην Ελλάδα Στη σύλληψη του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της Wirecard, Markus Braun, προχώρησαν οι αρχές τουΜονάχου, μετά το μεγάλο λογιστικό σκάνδαλο των 1,9 δισ. ευρώ. 1,5 εκατ. τουρίστες δεσμεύεται να φέρει φέτος στη χώρα μας ο γερμανικός τουριστικός οργανισμός TUI, στο πλαίσιο συμφωνίας που υπέγραψε με το Υπουργείο Τουρισμού 30 εκατομμύρια ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό έχουν δεσμευθεί για το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους» που αφορά 250.000 δικαιούχους και ωφελούμενούς τους 1 εκατομμύριο διανυκτερεύσεις υπολογίζεται πως θα παρέχει φέτος η υλοποίηση του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους» 100 εκατ. θέσεις εργασίας αναμένεται να χαθούν στον τομέα του τουρισμού παγκοσμίως, σαν αποτέλεσμα της κρίσης της πανδημίας ΙΟΥΛΙΟΣ 2020

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=