ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ Ermis Awards 2021

10 Ermis Awards Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά EA Tι σημαίνει για την εταιρεία η μεγάλη διάκριση στα φετινά Ermis Αwards; Η ιδιαίτερη συγκυρία εντός της οποίας πραγματοποι- ήθηκε φέτος ο θεσμός καθιστά ακόμη πιο σημαντική την -πολλαπλή- διάκρισή σας σε αυτά; ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΓΩΝΑΣ: Η διάκριση ως Agency of the Year 2021 μας δίνει χαρά, μας επιβεβαιώνει και μας δίνει ενέργεια και δύναμη για ακόμα κα- λύτερα πράγματα στο άμεσο μέλλον. Ήταν μια δύσκολη χρονιά, το ξέρετε και το συζητάμε όλοι μεταξύ μας, αλλά σε τέτοιους καιρούς η επικοινω- νία πρέπει να κλείνει δημιουργικά το μάτι στη ζωή και να γίνεται ένας φάρος κανονικότητας. Συγχαρη- τήρια στους πελάτες μας και στους ανθρώπους μας, που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό για να γιορτάζουμε έτσι κάθε μας δουλειά. ΕΥΗ ΣΙΣΑΜΗ: Είμαστε πολύ χαρούμενοι με τη διά- κριση Agency of the Year ειδικά φέτος, που ζούμε σχεδόν δύο χρόνια σε μια πανδημία που δεν λέει να τελειώσει και έχει επηρεάσει αρνητικά όλες τις αγορές και μαζί και τη δική μας. Οι εταιρείες, ειδι- κά αυτές που δεν ανήκουν σε πολυεθνικά δίκτυα, όπως η Cream και η Rascal, έχουν βιώσει όλη αυτή την περίοδο ιδιαίτερα δύσκολα. Αυτές οι δυσκολίες μάς οδήγησαν στο να επανεφεύρουμε τον εαυτό μας. Εί- δαμε ξανά το μοντέλο λειτουργίας μας, τον τρόπο δουλειάς μας και πειραματιστήκαμε εκ νέου. Κι αυτό μας έφερε στο σήμερα και στη φετι- νή διάκριση, που μας γεμίζει ενθουσιασμό, γιατί τελικά αν διακρίνεις τις ευκαιρίες πίσω από τις δυσκολίες, μπορείς να ξαναγεννηθείς. Επιχειρη- ματικά και, βεβαίως, δημιουργικά. EA Τι οδήγησε κατά τη γνώμη σας στις διακρίσεις; Ποια ήταν τα στοιχεία που έκαναν ειδικά τη δουλειά για το «Καλόχαρτο» της Eυρωχαρτικής να ξεχωρίσει; ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ: Εδώ και κάποια χρόνια έχουμε επιλέξει σαν εταιρεία τον δύσκολο δρόμο, έχουμε δημιουργήσει μια κουλτούρα ώστε η δου- λειά μας να είναι πάντα διαφορετική και κυρίως σύγχρονη. Tα τελευταία χρόνια είμαστε στις πρώ- τες εταιρείες στα Ermis Awards. Φέτος είχαμε μια ιδέα που αγαπήθηκε καθολικά, τόσο από τον κόσμο όσο και από την αγορά μας. Το Καλόχαρτο είναι από τις ιδέες που δεν εμφανίζονται συχνά, οπότε όταν τη σκε- φτήκαμε, γνωρίζαμε πως έχουμε κάτι πολύτιμο και απλά έπρεπε να βάλουμε όλη μας την τέχνη, ώστε να υλοποιηθεί όσο πιο σωστά γίνεται. Αυτό από μόνο του ήταν κάτι αρκετά δύσκολο, έπρεπε να κάνουμε τους θεατές να σκεφτούν, να γελάσουν, να συγκινηθούν ταυτόχρονα - και όλα αυτά για ένα χαρτί υγείας. Το αποτέλεσμα φυσικά μας δικαίωσε, είναι μια από τις πιο εμβληματικές δουλειές που έχουμε κάνει. Και απ’ ό,τι φάνηκε και στα βραβεία, μια από τις πιο εμβληματικές δουλειές της ελληνικής διαφήμισης. ΕΥΗ ΣΙΣΑΜΗ: Μια εταιρεία με πολλή όρεξη και ταλέντο, ένας τολμηρός πελάτης και μια αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης. Στις εποχές που διανύ- ουμε, που είναι τόσο προηγμένες τεχνολογικά και δυνητικά όλοι γίνονται δημιουργικοί στη θέση του δημιουργικού, μιας και έχουν πρόσβαση σε ιδέες από όλο τον κόσμο, είναι σπάνιο να σου λέει ο πελάτης «εσύ ξέρεις τι πρέπει να κάνεις, εγώ οφείλω να σε εμπιστευτώ» και να σε σπρώχνει να γίνεσαι ακόμη πιο τολμηρός. EA Πώς έχει επηρεάσει τους πελάτες όσον αφορά το δημιουργικό προϊόν της διαφήμισης, η κρίση της πανδημίας; Τους έχει κάνει πιο θαρραλέους ή πιο συντηρητικούς; ΕΥΗ ΣΙΣΑΜΗ: Κατά γενική ομολογία, πιο συντηρητικούς, παρόλο που ο κόσμος αποζητούσε την αισιοδοξία και τα θετικά συναισθήματα. Εμείς παρακινήσαμε τους πελάτες μας να ακούσουν τι θέλει ο κατανα- λωτής και να αντιμετωπίσουν έτσι αυτήν τη δύσκολη περίοδο. Όμως, κάνοντας ένα γρήγορο ζάπινγκ, μπορεί κανείς να καταλάβει πόσο στα back to basic έχουμε γυρίσει. Προϊοντικές επικοινωνίες with a twist είναι το καινούργιο trend που κατακλύζει τα breaks. Κατανοώ ότι πριν από την πανδημία προηγήθηκε μια δεκαετής οικονομική κρίση στη χώρα μας και άρα όλο αυτό που βλέπουμε στη διαφήμιση του σήμερα είναι Cream/Rascal Η δουλειά μας φαίνεται στο αποτέλεσμα AD Agency of the Year αναδείχθηκε στη φετινή διοργάνωση η Cream/Rascal και ο Σωτήρης Παγώνας, Διευθύνων Σύμβουλος, η Εύη Σισαμή, Γενική Διευθύντρια, και ο Χρήστος Κουτσούκος, Executive Creative Director, μας εξηγούν τα στοιχεία που οδήγησαν σε αυτήν τη μεγάλη διάκριση εν μέσω της ιδιαίτερης συγκυρίας της πανδημίας, αναλύουν τη φιλοσοφία και τα σχέδια της εταιρείας και δεν διστάζουν να τοποθετηθούν στο «αιώνιο» ερώτημα περί σύνδεσης δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=