ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ Ermis Awards 2021
Ermis Awards 11 απόρροια μεγάλων, δύσκολων και οικονομικά δυσδιαχείριστων περιό- δων. Όμως, κάνουμε μια δημιουργική δουλειά και η ελπίδα οφείλει να πεθαίνει τελευταία. ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ: Η βασική ερώτηση είναι πώς έχει επηρε- άσει εμάς η πανδημία, σαν δημιουργικούς, σαν συμβούλους επικοινω- νίας των brands. Στην πανδημία είδαμε μια έξαρση της ανθρώπινης απλής καθημερινής δημιουργικότητας, η αισιοδοξία, το χιούμορ, η καλή διάθεση νίκησαν ξεκάθαρα τον τρόμο, το φόβο και το δόγμα ενός δυστοπικού μέλλοντος. Εμείς μαζί με τους πελάτες μας πρέπει να ακολουθήσουμε, ο κόσμος πλέον δεν ξεχωρίζει ούτε μέσα ούτε αλγό- ριθμους ούτε διαφημιστικούς κώδικες. Ο κόσμος θέλει να βλέπει από τα brands κάτι το οποίο τον διασκεδάζει, τον παρακινεί, του προκαλεί συναισθήματα. EA Ποια είναι γενικότερα η φιλοσοφία της Cream/Rascal όσον αφορά τη διαφήμιση και την επικοινωνία; Ποιο θα λέγατε πως είναι το «USP» της, το χαρακτηριστικό που την διαφοροποιεί; ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΓΩΝΑΣ: Έμφαση στο αποτέλεσμα. Είναι ωραία τα βρα- βεία και μας δίνουν χαρά και ενέργεια όταν έρχονται, αλλά η δουλειά μας φαίνεται στο αποτέλεσμα, κι από αυτό επιθυμούμε να μας κρίνουν οι πελάτες μας. Η κάθε δουλειά μας χαρακτηρίζεται από έμφαση στη στρατηγική αλλά και στην insightful, δημιουργική απόδοσή της και την πλήρη αξιοποίηση της όποιας επένδυσης στα Μέσα. EA Τα Ermis Awards είχαν διαφορετική μορφή φέτος. Ποιο είναι το σχόλιό σας για τη φετινή διοργάνωση και το virtual event της Τελετής Απονομής; ΕΥΗ ΣΙΣΑΜΗ: Οι δυσκολίες που έφερε η πανδημία με όλο το social distancing είχε διαμορφώσει μια θολή εικόνα σχετικά με τις βραβεύσεις των επικοινωνιών που διακρίνονταν κάθε χρόνο. Είχαμε συνηθίσει σε με- γάλες γιορτές που βρισκόμασταν με πελάτες, συναδέλφους, φίλους, που ακόμη κι αν ήταν κάπως κουραστικές, η συνολική εμπειρία, οι κουβέντες, η αλληλεπίδραση και το συναίσθημα, ήταν αυτά που στο τέλος έμεναν. Ήταν λοιπόν πολύ σημαντικό που φέτος, ακόμη κι έτσι, μπορέσαμε κάποιοι άνθρωποι να βρεθούμε μαζί σε ένα χώρο να γιορτάσουμε και παράλληλα να στήσουμε ο καθένας στην εταιρεία του μια μικρή γιορτή για να παρακολουθήσουμε με live streaming την τελετή, να σχολιάσουμε τις δουλειές και να γιορτάσουμε τη δημιουργικότητα. EA Tο κατά πόσον συνδέονται η δημιουργικότητα και η αποτελε- σματικότητα, αποτελεί ζήτημα που πάντα απασχολούσε και πάντα θα απασχολεί τη διαφημιστική κοινότητα. Ποια είναι η δική σας άποψη πάνω σε αυτό; ΕΥΗ ΣΙΣΑΜΗ: Σε έναν ιδανικό κόσμο θα πρέπει δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα να πηγαίνουν χέρι-χέρι. Ξέρουμε όμως καλά ότι η αποτελεσματικότητα αποτελεί συνάρτηση πολλών παραγόντων: τιμολο- γιακών πολιτικών, δικτύων διανομής, ποιότητας προϊόντων/υπηρεσιών, ανταγωνισμού και άλλα πολλά. Άρα κατ’ αρχήν, ναι, η δημιουργικότητα παίζει σημαντικό ρόλο, αλλά όχι απαραίτητα πρωτεύοντα. Εξαίρεση στην εξίσωση αποτελεί ίσως η online επικοινωνία, ειδικά σε όποιες πλατφόρ- μες μπορεί να μετρηθεί το αποτέλεσμά της. ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ: Μια από τις αιώνια δύσκολες ερωτήσεις. Η δημιουργικότητα εκ των πραγμάτων θα πρέπει να συνδέεται με την αποτελεσματικότητα και πιστεύω πως αυτό ισχύει. Το βασικό ερώτημα, βέβαια, είναι τι είναι δημιουργικότητα και πώς την αντιλαμβάνεται ο καθένας από εμάς, είτε μιλάμε για τους δημιουργικούς είτε μιλάμε για τις εταιρείες μας είτε μιλάμε για τους πελάτες μας. Εκεί είναι το σημείο που θεωρώ ότι χάνεται η ξεκάθαρη απάντηση της ερώτησης αυτής. Αλλά αν έπρεπε να απαντήσω απλά, πιστεύω πως ναι, η δημιουργικότητα μπορεί να αυξήσει την αξία μιας μάρκας σε υπερβολικό βαθμό. EA Τι επιφυλάσσει το άμεσο μέλλον για την Cream/Rascal; Υπάρ- χουν κάποια προγραμματισμένα βήματα-σχέδια; ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΓΩΝΑΣ: H διαφήμιση, ως industry, ανιχνεύει το μέλλον της παντού σε όλο τον κόσμο και τα agencies ψάχνουν πλέον να βρουν μια νέα «θέση στον ήλιο». Έχοντας ολοκληρώσει την αλλαγή του μοντέ- λου μας, θεωρώ ότι είμαστε πιο έτοιμοι από ποτέ να υποδεχτούμε και, γιατί όχι, να διαμορφώσουμε το νέο τοπίο για την επικοινωνία στη χώρα μας, παντρεύοντας τα πλεονεκτήματα του παραδοσιακού agency με τις εξειδικευμένες τεχνικές που μας διαθέτει πλέον η τεχνολογία. Συνεχίζουμε δυνατά και δεν παύουμε να ονειρευόμαστε μαζί με τους πελάτες μας, που μας εμπιστεύονται τόσα χρόνια τώρα.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=