ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ Ermis Awards 2021

Ermis Awards 13 ” Grand Ermis στην ενότητα Branded Entertainment & Content κέρδισε και το ντοκιµαντέρ µεγάλου µήκους “The Real Robokids”, δηµιουργίας της Ogilvy για την COSMOTE , που εξιστόρησε την θριαµβευτική πορεία των ελληνικών οµάδων στην Παγκόσµια Ολυµπιάδα Ροµποτικής που έγινε στην Ουγγαρία. Το ντοκιµαντέρ, έγινε το No 2 video στο YouTube Ads Leaderboard για όλο το 2020, και ενέπνευσε χιλιάδες ακόµα παιδιά να ασχοληθούν µε την ροµποτική. Η καµπάνια που κέρδισε 1 ακόµα Ermis Gold, τιµήθηκε τον περασµένο Ιούνιο και µε ένα Silver Lion στα Cannes Lions 2020/2021. Μία ακόµα καµπάνια που ξεχώρισε ήταν το Social Post για την IKEA µε τίτλο “Get the look” που έγινε viral σε όλο τον κόσµο, δείχνοντας πώς να αποκτήσει κανείς το πολυσυζητηµένο look του γερουσιαστή Bernie Sanders, µε προϊόντα από τον κατάλογο IKEA. Η καµπάνια κέρδισε 1 Ermis Gold στα Ermis PR καθώς και 1 Silver και 1 Bronze στα Ermis Digital. Πρόκειται δε, για µια από τις πιο πολυσυζητηµένες ελληνικές καµπάνιες διεθνώς, έχοντας ήδη διακριθεί µε ένα Silver Clio, ενώ ήταν shortlisted στα Cannes Lions και βρίσκεται επί του παρόντος, µε δύο συµµετοχές, στο shortlist των London International Awards 2021. Η καµπάνια “2 minutes of fame” για το What's Up , που χάρισε τον τηλεοπτικό χρόνο του brand σε εκποµπές µεγάλης τηλεθέασης όπως το GNTM, για να προβληθούν νέοι, κοινωνικά ευαισθητοποιηµένοι επιχειρηµατίες και καλλιτέχνες στο ξεκίνηµά τους, κέρδισε 1 Ermis Gold, 1 Silver και 2 Bronze, στα Ermis Direct, Digital και PR. Επίσης, η καµπάνια της Hellmann's «Ο δικηγόρος» κέρδισε 1 Ermis Gold και 3 Bronze στα Ermis Digital, PR και Ad, για το digital video που έφερε την φιλόλογο κυρία Κική να δίνει τις νέες της ετυµολογίες για τις ελληνικές γεύσεις µε Hellmann's, παρουσία του... δικηγόρου της, µετά τον θόρυβο που δηµιουργήθηκε στο ΣΕΕ για την φράση «Μα όλα Ελληνικά πχια;». Παράλληλα η ενέργεια της Hellmann's "Viva La Vegan" απέσπασε ακόµα 2 Ermis Bronze. Ακόµα, η ενέργεια της Eurobank «Η µεγάλη στιγµή για την παιδεία», που έδωσε την δυνατότητα σε αριστούχους µαθητές να παραλάβουν και να µοιραστούν το βραβείο τους µέσω τεχνολογίας AR, όταν δεν µπορούσε να γίνει η καθιερωµένη τελετή, λόγω της πανδηµίας, κέρδισε 1 Ermis Gold και 1 Bronze στις ενότητες Ermis PR και Ermis Digital Craft. Τέλος, από ένα Ermis Bronze κέρδισαν καµπάνιες της Ogilvy για τη Γερµανός, την Barbie, τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήµατος και την Τράπεζα Πειραιώς. Ο Πάνος Σαµπράκος , Chief Creative Officer της Ogilvy, δήλωσε σχετικά: «Σε µια δύσκολη χρονιά, που δεν επέτρεψε τον σχεδιασµό µεγάλων έργων, καταφέραµε να παραµείνουµε το πιο βραβευµένο agency σε όλο το εύρος των Ermis Awards, γεγονός που αντανακλά την ικανότητά µας να συνδυάζουµε το ταλέντο και το expertise των οµάδων µας σε κάθε τοµέα, και να σχεδιάζουµε επικοινωνία που αναπτύσσει τα brands και δηµιουργεί impact στην κοινωνία. Ευχαριστούµε πάνω απ' όλα τους πελάτες µας και πολλά συγχαρητήρια σε όλες τις οµάδες µας και στους πολύτιµους συνεργάτες µας.» COSMOTE / “The Real Robokids” IKEA / “Get The Look” WHAT’S UP/ “2Minutes of Fame” HELLMANN’S / «Oδικηγόρος» EUROBANK/ «H µεγάλη στιγµή για την παιδεία»

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=