ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ Ermis Awards 2021

32 Ermis Awards Χάιδω Ηλιοπούλου Head of Brand, MKTG Comms, Media & Insights, Brand & Media CoE - Vodafone Η δημιουργικότητα στην επικοινωνία ήταν και παραμένει σημαντική για εμάς, ανεξάρτητα από κάθε κρίση Η διάκριση της Vodafone στα Ermis Awards μας τιμά ιδιαίτερα, αναγνωρίζο- ντας το αποτέλεσμα της συνεργασίας μας με την υπέροχη ομάδα της Wunderman Thompson, σε μια δύσκολη χρονιά, με πρωτόγνωρες και αντίξοες συνθήκες. Η δημιουργικότητα στην επικοινωνία ήταν και παραμένει σημαντική για εμάς, ανε- ξάρτητα από κάθε κρίση, δυσκολία και πρόκληση. Όχι μόνο γιατί χτίζει καμπάνιες που ξεχωρίζουν, αλλά και γιατί συνεχίζει να εμπνέει τους ανθρώπους μας και τους πελάτες μας, χτίζοντας μια πιο συναισθηματική σχέση με τη μάρκα. Ευέλικτη, λειτουργική και ευρημα- τική η φετινή διοργάνωση. Μια ωραία αφορμή για να γιορτάσουμε μαζί την επικοινωνία και τη δημιουργικότητα! Τάρα Δημητριάδη Senior Brand Manager Mainstream - Ολυμπιακή Ζυθοποιία Α.Ε. Το δημιουργικό μας «στοίχημα» έτυχε μεγάλης αποδοχής Η διάκριση των συλλεκτικών συσκευασιών της Fix Hellas, «Τρου Λόκαλ», μας χαρο- ποίησε ιδιαιτέρως, καθώς ήρθε να επι- βραβεύσει μια συλλογική προσπάθεια και μάλιστα αρκετά «τολμηρή» βάσει των μέ- χρι τώρα δεδομένων της μάρκας, αλλά και της ευρύτερης κατηγορίας στην Ελλά- δα. Προσπαθήσαμε και τελικά καταφέρα- με, όπως αποδείχθηκε, να αποτυπώσουμε με έναν πρωτότυπο και δημιουργικό τρόπο την αυθεντικότητα και τη διαχρονι- κότητα της Fix Hellas, δίνοντας μια φρέσκια οπτική στη μάρκα. Με κεντρικό μήνυμα το «Τρου Λοκαλ» και εμπνευσμένες από την ποι- κιλομορφία της χώρας μας, οι συλλεκτικές συσκευασίες της Fix Hellas αποτύπωσαν μέσα από μια σύγχρονη ματιά, σε τρία μοναδικά σχέδια την κληρονομιά και την αυθεντικότητα του αστικού, ηπειρωτικού και νη- σιωτικού τοπίου της Ελλάδας. Από το περιστέρι της πόλης, μέχρι το καΐκι των νησιών και την κατσίκα της υπαίθρου, τους αυθεντικούς λόκαλ και ήρωες που όλοι έχουμε συναντήσει, οι εικονογραφήσεις ξεχώρισαν για τη διαφορετικότητά τους και αφηγήθηκαν μικρές ιστορίες της κρυμμένης ελληνικότητας που αγγίζουν όλους τους «Τρου Λόκαλς». Πρόκειται, επομένως, για ένα δημιουργικό «στοίχημα» που έτυχε μεγάλης αποδοχής όχι μόνο από τους καταναλωτές και πελάτες μας, αλλά και από την πιο σημαντική για τον κλάδο μας διοργάνωση των φετινών Ermis Awards. Τη φετινή διοργάνωση θα την χαρακτήριζα επιτυχημένη, λαμβάνοντας υπόψη εκ των πραγμάτων το πόσο διαφορετική ήταν από τις προη- γούμενες. Η πανδημία είναι αλήθεια πως έχει αλλάξει τα δεδομένα, φέρνοντας μια νέα πραγματικότητα στις εκδηλώσεις, όπου πλέον αισθανόμαστε να «λείπει» η προσωπική παρουσία και συνεπώς η ευκαιρία για αλληλεπί- δραση και networking. Και βέβαια, νιώσαμε ότι έλειψε -σε ένα βαθμό- το «χειροκρότημα», που φυσικά μετουσιώνει την έννοια της αναγνώρισης και επιβράβευσης. Φυσικά, δεδομένων των συνθηκών, η προστασία της υγείας των συμμετεχόντων αποτελεί πάντα προτεραιότητα, ωστόσο δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ανυπομονούμε να βρεθούμε και πάλι όλοι μαζί σε μια επόμενη διοργάνωση! Λάζαρος Ευμορφίας Executive Creative Officer - Wunderman Η πανδημία γέννησε ιδέες Αποτελεί ηθική ικανοποίηση και έμπρακτη αναγνώριση της μεγάλης προσπάθειας που καταβάλλουμε ως εταιρεία να κρατά- με ψηλά τη δημιουργικότητα παρά τις αντιξοότητες. Όμως τα εύσημα οφείλουν να αποδοθούν πρωτίστως στους πελάτες μας, ιδιαίτερα στις ομάδες της Vοdafone και της ΑΒ, που μας τιμούν με την εμπιστο- σύνη τους και σε αυτήν την περίοδο, που όλοι ξέρουμε ότι ήταν γεμάτη νέες προ- κλήσεις κάτω από πρωτοφανείς συνθήκες. Αυτό που παρατήρησα, όχι μόνο σε εμάς αλλά γενικότερα, ήταν ότι η πανδημία -όπως συμβαίνει και στις τέχνες σε εποχές που ο κόσμος δο- κιμάζεται με κάτι πολύ δύσκολο- γέννησε ιδέες. Ιδέες που σε κάποιες περιπτώσεις είχαν πολύ χιούμορ και σε άλλες πολύ συναίσθημα. Ιδέες όμως διαφορετικές, ανατρεπτικές με έναν τρόπο καινούργιο. Είδαμε τα πράγματα αλλιώς, κι αυτό βγήκε στον τρόπο που σκεφτόμαστε, που αισθανόμαστε. Αυτό ήταν κέρδος, ήταν κάτι θετικό -ας μου επιτραπει η λέξη- μέσα σε αυτήν την αρνητική δοκιμασία. Όσον αφορά στη διοργάνωση, σίγουρα τίποτε δεν συγκρίνεται με τη διά ζώσης επαφή. Το να δεις αγαπημένους φίλους και συναδέλφους, παλιούς και νέους, στο φουαγέ, πίνοντας το ποτάκι σου. Αυτό το συναίσθημα νομίζω έχει λείψει σε όλους μας, και είναι αναντικατάστατο. Έτσι, οι άνθρωποι της ΕΔΕΕ και η πρόεδρος είχαν να αντιμετωπίσουν και φέτος μια πρόκληση πάνω σε μια αντίφαση: να διοργανώσουν την κατεξοχήν γιορτή της επικοινωνίας, χωρίς η αληθινή επικοινωνία να μπορεί να επιτευχθεί. Υπό αυτές τις ιδιαίτερες προϋποθέσεις, η διοργάνωση ήταν by default διαφορετική και, όπως είπα και στην προηγούμενη ερώτηση, η δυσκολία γέννησε και κάποια θετικά στοιχεία. Για παράδειγμα, προσωπικά μού άρεσε ότι είχες τη δυνατότητα να δεις τα έργα στην πλήρη τους μορφή και όχι με αποσπάσματα, όπως ανα- γκαστικά συμβαίνει στις κανονικές διοργανώσεις. Επίσης, ότι οι κατηγορίες «μοιράστηκαν» μέσα στην εβδομάδα, οπότε μπορούσες να τα δεις με την άνεσή σου αλλά και με την προσοχή που τους αξίζει, αποφεύγοντας έτσι το στρίμωγμα σε μια βραδιά. Αν κάτι μου έλειψε, ήταν η αναγραφή των συντελεστών στα έργα και να έβλεπα πιο πολλές φατσούλες να παραλαμβάνουν τα βραβεία (χρυσά κοκ). Αντιλαμβάνομαι τη δυσκολία...

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=