10 Ermis Awards Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς EA Tι σημαίνει για την εταιρεία η διάκρισή της ως Media Agency of the Υear στα Ermis Awards 2022; Βίβη Καμάμη, Chief StarcomOfficer: Το να ανακηρυχθείς Media Agency of the Year στον πιο σημαντικό θεσμό του κλάδου μας και μάλιστα αυτή τη χρονιά που δόθηκαν μόνο δύο χρυσά -και αυτά είναι της Starcom- σημαίνει πολλά. Είναι σημαντικότατη καταξίωση και σε κάνει να νιώθεις υπερηφάνεια. Αυτό δε που μας δίνει μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι ότι τα έργα μας που διακρίθηκαν στα Ermis Awards αφορούσαν στη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη. Τα νικητήρια έργα φέτος αναδεικνύουν πραγματικά την πρωτοποριακή μας προσέγγιση και την ευαισθησία με την οποία αντιμετωπίζουμε πάντα τη δουλειά μας. Ευχαριστούμε τους καταπληκτικούς πελάτες μας, που μας δίνουν τις ευκαιρίες να κάνουμε αυτό που κάνουμε καλύτερα. Ευχαριστούμε τα στελέχη του κλάδου μας που πίστεψαν στα έργα μας. Τέλος, τίποτα από όλα αυτά δεν θα ήταν δυνατό χωρίς τη μοναδική ομάδα μας. EA Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των δουλειών που οδήγησαν στις διακρίσεις; Ποια στοιχεία τις έκαναν να ξεχωρίσουν; Χρήστος Κουρούδης, Media Director, Starcom: Και οι δύο καμπάνιες που διακρίθηκαν με Gold Award επικεντρώθηκαν στη «συμπερίληψη» και ειδικότερα στο πώς να «συμπεριλάβουμε» ισότιμα όλους τους συνάνθρωπους μας, χωρίς διαχωρισμούς και διακρίσεις, χωρίς προκαταλήψεις. Με την καμπάνια «World Hearing Day / Παγκόσμια Ημέρα Ακοής» και με τη συμμετοχή πέντε αγαπημένων brands της P&G προβάλαμε, για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση, τηλεοπτικά σποτ χωρίς ήχο. Στόχος μας να προκαλέσουμε τη συναισθηματική και βιωματική συμμετοχή των τηλεθεατών, που για λίγα δευτερόλεπτα μπορούσαν να νιώσουν την καθημερινότητα των ανθρώπων που πάσχουν από προβλήματα ακοής. Με την καμπάνια του Pantene «Hair Has No Gender», ο σεξουαλικός προσανατολισμός και οι έμφυλες ταυτότητες ήρθαν στο προσκήνιο μέσα από μια επικοινωνία που μιλάει για τον αυτοπροσδιορισμό με ειλικρίνεια και τόλμη, προσφέροντας στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα προβολή, ίσως ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδομένα. Η καμπάνια έγινε viral από την πρώτη ημέρα και άνοιξε μια συζήτηση πολύ ευρύτερη από οποιοδήποτε εμπορικό μήνυμα. Τίνα Μαγαράκη, Media Director, Starcom: Με αφετηρία τη συμπερίληψη, προχωρήσαμε με στρατηγική σκέψη, πρωτοποριακή προσέγγιση χρήσης μέσων και το απαραίτητο excellence in execution. Θελήσαμε να κάνουμε την Παγκόσμια Ημέρα Ακοής, μια μέρα αφιερωμένη σε περίπου 1,2 εκατ. συνανθρώπους μας με προβλήματα ακοής, όσο πιο «ηχηρή» γίνεται σε όλους εμάς που απολαμβάνουμε το τηλεοπτικό περιβάλλον απρόσκοπτα. Στην καμπάνια του Pantene «Hair Has No Gender», μέσα από την προβολή του τηλεοπτικού σποτ μας, τη δημιουργία των Pride Fridays by Pantene με την προβολή ΛΟΑΤΚΙ+ ταινιών στο Νova Cinema, την οργάνωση συνεντεύξεων των πρωταγωνιστών της καμπάνιας σε εκπομπές, και άλλων ενεργειών, προσεγγίσαμε ολιστικά μια ανατρεπτική για τα ελληνικά δεδομένα καμπάνια. Αγκαλιάσαμε μια σπουδαία πρωτοβουλία και με ευαισθησία την επικοινωνήσαμε αποτελεσματικά στο ευρύ κοινό. EA Ποια είναι η γενικότερη φιλοσοφία του Publicis Groupe όσον αφορά το discipline των media; Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της που τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό; Αντώνης Πασσάς, CEO, Publicis Groupe SEE: Η φιλοσοφία του Publicis Groupe, όσον αφορά το discipline των media, εμπερικλείεται στον όρο new-media. Και αυτός ο όρος ξεκάθαρα υποδηλώνει μια πολύ πιο νεωτεριστική προσέγγιση σε σχέση με ό,τι όριζε η αγορά μέχρι τώρα. Μια προσέγγιση σύγχρονη και συνάμα πολύ πιο χρήσιμη και Publicis Groupe Ευαισθησία και πρωτοποριακή προσέγγιση Την κορυφαία διάκριση κατέκτησε στην κατηγορία Media το Publicis Groupe, με τη Starcom να κατακτά τα μόνα φετινά χρυσά Ermis για δουλειές, μάλιστα, που προάγουν τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη. Οι άνθρωποι του ομίλου μάς μίλησαν για τις δουλειές που διακρίθηκαν, τις τάσεις στον κλάδο των media specialists και τη φιλοσοφία αλλά και τα σχέδια του Publicis Groupe.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=