Ermis Awards 11 συνεργατική, μιας και πλέον καλύπτει ένα πολύ πιο κεντρικό και καίριο ρόλο στις προσπάθειες μάρκετινγκ και επικοινωνίας των πελατών μας. Έχει στο επίκεντρό της προσεγγίσεις και μεθοδολογίες που καλλιεργούν σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό την εύρεση στρατηγικών λύσεων και την business συμβουλευτική. Βάζει πάντα στο επίκεντρο όλων των αποφάσεων τα δεδομένα (data-informed), ενώ παράλληλα είναι σε θέση να διαχειρίζεται, να συνδυάζει και να ενορχηστρώνει το οικοσύστημα όλων των μέσων (touchpoints) με ουδετερότητα αλλά και αρμονία. Το μείγμα όλων όσων προσφέρει η new-media λογική, έρχονται να συμπληρώσουν τα στοιχεία των πωλήσεων και οι στόχοι ανάπτυξης. Τα πρώτα δίνουν τη δυνατότητα μοντελοποίησης/παραμετροποίησης και άρα συσχέτισής τους με την έκθεση στα Μέσα. Ενώ βασιζόμενοι στους στόχους ανάπτυξης, έχουμε πλέον τη δυνατότητα να προτείνουμε μια σειρά στρατηγικών κινήσεων, ένα συγκεκριμένο μετρούμενο «μονοπάτι» για την επίτευξη του επιθυμητού στόχου ανάπτυξης. Συνολικά, η new-media προσέγγιση του Publicis Groupe είναι μια σύγχρονη προσέγγιση που βοηθά στο να ξεκλειδώνει την ανάπτυξη των πελατών μας στο σύγχρονο περιβάλλον (unlocking growth in the platform world). EA Ποιο το σχόλιό σας για τη φετινή διοργάνωση των Ermis Awards και την επιστροφή σε τελετές απονομής με φυσική παρουσία; Χρήστος Κουρούδης, Media Director, Starcom: Τα Ermis Awards είναι η μεγαλύτερη γιορτή του κλάδου μας. Τα περιμένουμε κάθε χρόνο με ανυπομονησία και η επιστροφή σε τελετή απονομής με φυσική παρουσία μας χαροποίησε όλους. Ήταν μια ευκαιρία να γιορτάσουμε ξανά μαζί και να επιβραβεύσουμε με το χειροκρότημά μας τις καλύτερες δουλειές των τελευταίων 18 μηνών. Αναφορικά με τη διοργάνωση, θεωρώ ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη. Γρήγορη, λιτή, με θετική ενέργεια, χαρά και πολύ κόσμο. Η παρουσία του Γιώργου Καπουτζίδη ως κεντρικού παρουσιαστή ήταν μια θετική έκπληξη και σίγουρα πρόσθεσε στο θεσμό. Αν θα άλλαζα κάτι, θα ήταν μόνο η παρουσίαση των έργων που βραβεύτηκαν. Καταλαβαίνω την ανάγκη επίσπευσης της διάρκειας της τελετής, αλλά θα πρέπει να γίνεται εμφανής αναφορά στο γιατί βραβεύτηκε η συγκεκριμένη καμπάνια και σε ποια κατηγορία. Τίνα Μαγαράκη, Media Director, Starcom: Η επιστροφή της διοργάνωσης των Ermis Awards σε τελετή απονομής με φυσική παρουσία συνδυάστηκε με την επιλογή του Ωδείου Αθηνών ως χώρου και του Γιώργου Καπουτζίδη ως παρουσιαστή. Θεωρώ και τις δύο επιλογές ιδιαίτερα εύστοχες, μιας και αναδεικνύουν τη σύνδεση με τον πολιτισμό και τις τέχνες, δημιουργώντας μία άυλη σύνδεση με το διαφημιστικό προϊόν και παρέχοντάς του την προστιθέμενη αξία που του αναλογεί. Το να βρίσκεσαι ανάμεσα σε συναδέλφους, συνεργάτες, φίλους και να εισπράττεις το χειροκρότημα, την εγκάρδια χειραψία, το χαμόγελο, γιορτάζοντας μία από τις κορυφαίες στιγμές της διαφήμισης, είναι μοναδική εμπειρία! Είναι μεγάλη η χαρά που επιστρέψαμε στις παλιές καλές μέρες, με μια επιτυχημένη διοργάνωση και τη φυσική παρουσία όλων μας. EA Ποιες τάσεις βλέπετε διεθνώς στην αγορά των media specialists και εκτιμάτε πως θα μας απασχολήσουν και στην Ελλάδα σε μεγάλο βαθμό; Βίβη Καμάμη, Chief Starcom Officer: Οι διεθνείς τάσεις και προκλήσεις δεν διαφέρουν πολύ από αυτές της ελληνικής αγοράς και είναι πολλές και διαφορετικές. Είναι πολλές, γιατί οι Media specialists ασχολούνται με όλα τα touchpoints και όχι μόνο. Λίγα που θεωρούμε σημαντικά: Θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με τον πληθωρισμό. Παγκόσμιο φαινόμενο κι εμείς καλούμαστε βασισμένοι σε data να προσαρμόσουμε τις στρατηγικές μας. Εύρεση αλλά και διατήρηση των digital ταλέντων. Δύσκολο έργο, που απαιτεί μεγάλη προσοχή από το recruiting μέχρι όλα τα στάδια της σταδιοδρομίας τους. Cross Media Measurement. Ανάγκη να έχουμε μία ενιαία μέτρηση για όλα τα Μέσα και τις πλατφόρμες, ώστε να έχουμε εικόνα για τη συνολική κάλυψη του κοινού, δυνατότητα ελέγχου της συχνότητας, αλλά και δυνατότητα προσδιορισμού της αξίας του κάθε Μέσου. Attention Measurement. Νέα KPIs που απαιτούν νέα μέτρηση και νέα προσέγγιση του κοινού. EA Τι σχεδιάζει για τη συνέχεια το Publicis Groupe; Αντώνης Πασσάς, CEO, Publicis Groupe SEE: Το DNA του Publicis Groupe ήταν και είναι πάντα καινοτόμο και ανήσυχο, με το βλέμμα πάντα στραμμένο στο μέλλον, αλλά και σε όλα όσα θα το καθορίσουν ακόμα πιο έντονα. Περιοχές όπως είναι το commerce, το cookieless identity profiling και τα retail-media, είναι μερικές μόνο από αυτές που βρίσκονται ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων μας και που ήδη σήμερα εξυπηρετούνται από εξειδικευμένα brands του ευρύτερου ομίλου μας, όπως είναι η Profitero, η Epsilon και η Citrusad, στα οποία και έχουμε άμεση πρόσβαση. Αντίστοιχα, στην ευρύτερη «γειτονιά» στην οποία ανήκει η Ελλάδα, αυτή του CEE είμαστε σε στενή επαφή με τρία κέντρα εξειδίκευσης (CoEs - Centers of Excellence) σε Πολωνία, Τσεχία και Ουγγαρία, με άμεση πρόσβαση σε τεχνολογικές και άλλου είδους καινοτομίες και λύσεις, που μας κάνουν σίγουρους πως θα είμαστε σε θέση να ανεβάσουμε ακόμα περισσότερο τον πήχυ εξυπηρέτησης των μαρκών των πελατών μας, αλλά και τον πήχυ της αγοράς μας.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=