ADBUSINESS - ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΝΙΚΗΤΩΝ 2022

Ermis Awards 23 ται σε όλους, από τον νέο account executive μέχρι τον πρόεδρο μιας εταιρείας. Η ΕΔΕΕ έχει ήδη χρηματοδοτήσει τη συμμετοχή τριών στελεχών της αγοράς να το παρακολουθήσουν και οι κριτικές ήταν πάρα πολύ καλές. Το σεμινάριο αυτό, που αποτελεί πραγματικό θησαυρό στα χέρια κάθε διαφημιστή και διαφημιζόμενου, οι δύο φορείς θα κάνουν κάθε προσπάθεια να γίνει προσιτό σε κάθε ενδιαφερόμενο. Aκόμα, ΣΔΕ και ΕΔΕΕ σχεδιάζουν έρευνα κοινού, για να εξετάσουν κατά πόσο η διαφήμιση στην Ελλάδα αρέσει και ποιοι είναι οι λόγοι που ενδεχομένως δεν αρέσει, διαφημιστική καμπάνια για τη δημιουργικότητα και την αξία της στη ζωή των ανθρώπων, αλλά και στην υγεία των εταιρειών, webinars (ο ΣΔΕ έχει ήδη πραγματοποιήσει για τα μέλη του 2 webinars με τίτλο «Clients & Creativity» σε συνεργασία με τη WFA), ενέργειες δημοσιότητας. Και βέβαια, θα συνεχίσουν τις καλές πρακτικές, όπως την παρουσίαση «Cannes Deconstructed» που κάθε χρόνο δίνει την ευκαιρία σε διαφημιζόμενους και διαφημιστές να δουν και να συζητήσουν τις καμπάνιες που ξεχώρισαν στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. Επιπρόσθετα, όπως ανακοίνωσε ο Μανόλης Παπαπολύζος, η ΕΔΕΕ θα δώσει κίνητρα για να συμμετέχουν και οι διαφημιζόμενοι στα Ermis, σε αυτή τη μεγάλη γιορτή της δημιουργικότητας, δημιουργώντας νέες κατηγορίες και νέες βραβεύσεις. Σχετικά με τους λόγους που καθιστούν αναγκαία αυτή τη συνεργασία, ο Μανόλης Παπαπολύζος μεταξύ άλλων επισήμανε πως το κοινό «μάλλον αντιπαθεί τη διαφήμιση όλο και περισσότερο και αυτή είναι μια διαπίστωση κάθε έρευνας που γίνεται στην Ελλάδα και σε διεθνές επίπεδο» και υπογράμμισε πως «το ερώτημα είναι τι μπορούμε να κάνουμε εμείς η ΕΔΕΕ και ο ΣΔΕ για να βελτιώσουμε την κατάσταση, γιατί θα θέλαμε πραγματικά ο κόσμος να σταματήσει να μας βλέπει ως ενόχληση και να μας αγαπήσει». Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Γρηγόρης Αντωνιάδης σημείωσε πως η δημιουργικότητα είναι στην καρδιά της επικοινωνίας και τόνισε πως «είναι ανησυχητικό και μας στενοχωρεί να βλέπουμε το κοινό μας εδώ στην Ελλάδα να αμφισβητεί τη δουλειά μας και να λέει πως το ενοχλεί η διαφήμιση. Νομίζω ότι πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό, είναι ένα ‘‘καμπανάκι’’ πως έχουμε περιθώριο να βελτιώσουμε τα πράγματα». Επίσης, απηύθυνε κάλεσμα για πιο καλά, τολμηρά και αποτελεσματικά briefs. «Κλείνοντας, θα έλεγα, πως από την πλευρά του ΣΔΕ, θα θέλαμε να ζητήσουμε από όλους εσάς, τις ομάδες μας και τους συνεργάτες μας, να ξεβολευτούμε λίγο. Να γράψουμε brief που πραγματικά τολμά, να ρίξουμε ιδέες που προκαλούν τη σκέψη και να γίνουμε εμείς εκείνοι οι marketers για τους οποίους θα είστε εσείς υπερήφανοι έχοντας εμάς σαν πελάτες. Καθώς, επίσης, και εμείς να έχουμε εσάς σαν τη διαφημιστική εταιρεία που πραγματικά θέλουμε. Στο χέρι μας είναι», ανάφερε χαρακτηριστικά. Μανόλης Παπαπολύζος, πρόεδρος της ΕΔΕΕ Γρηγόρης Αντωνιάδης, πρόεδρος του ΣΔΕ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=