ADBUSINESS - ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΝΙΚΗΤΩΝ 2022

8 Ermis Awards Γιώργος Διαμαντόπουλος: CEO Nτορίνα Χαλατσοπούλου: Business Unit Director Δήμητρα Κακουλίδη: Business Unit Director Καλλίνα Κυρατσούλη: Head of Creative Εύα Κακουλίδη: Creative Director Άλεξ Έσσλιν: Creative Director Οδυσσέας Δεκαβάλας: Head of Digital Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς EA Tι σημαίνει για τη Soho Square η μεγάλη διάκριση στα Ermis Αwards 2022; Καλλίνα Κυρατσούλη: Θα θέλαμε να σημαίνει πολλά. Να θέτει τον πήχυ και για μας εσωτερικά αλλά και για τους πελάτες μας, τους υπάρχοντες αλλά και δυνητικούς. Να λειτουργήσει σαν μνήμη και όχι σαν ανάμνηση ότι μπορούν οι δυνατές ιδέες ανεξάρτητα από το budget και το μέσο που ζουν, να φέρουν αποτελέσματα. Η επικοινωνία δεν μπορεί να ζήσει χωρίς τη δημιουργικότητα. EA Τι έφερε κατά τη γνώμη σας τις διακρίσεις; Ποια στοιχεία χαρακτηρίζουν τις δουλειές που βραβεύθηκαν και τις έκαναν να ξεχωρίσουν; Άλεξ Έσσλιν: Όλα τα χρόνια που εργάζομαι στη Soho Square προσπαθούμε να κατεβάζουμε δουλειές που δυνητικά έχουν την πιθανότητα να βραβευθούν. Έτσι και φέτος, όπως αποδεικνύουν και τα αποτελέσματα (25 στα 28 shortlist βραβεύθηκαν), νομίζω το πετύχαμε σχεδόν στον απόλυτο βαθμό. Όλες οι δουλειές που βραβεύθηκαν ήταν δουλειές που άρεσαν και στην αγορά και στο κοινό, συζητήθηκαν, σχολιάστηκαν και, κυρίως, έφεραν αποτελέσματα στους πελάτες μας. Συγκεκριμένα, οι δουλειές για τη SKY express, τη Vitex και τα Young Lions, ήταν τρία όμορφα concepts, fun και δημιουργικά, κάτι το οποίο είχαμε την τύχη να το αναγνωρίσουν και να το αγαπήσουν και οι πελάτες μας, συνεπώς όλοι μαζί κάναμε το καλύτερο δυνατό και στις εκτελέσεις τους. Πέρα από τις βραβεύσεις, όμως, γνωρίσαμε και συνεργαστήκαμε με τη Ζωζώ Σαπουτζάκη - αυτό κι αν είναι βραβείο, έτσι δεν είναι; Εύα Κακουλίδη: Κάθε δουλειά ξεχωρίζει και διακρίνεται για διαφορετικό λόγο. Για παράδειγμα, η συγκεκριμένη καμπάνια τιμών της SKY express πιστεύω πως διακρίθηκε για την αμεσότητά της, σε συνδυασμό με μία εκτέλεση ιδιαίτερη, που τραβάει το μάτι. Από την άλλη, το digital video της Alumil με τον Μάκη Παπασημακόπουλο πιστεύω πως διακρίθηκε για την τρέλα του, για το ότι έκανε πλάκα σε μια δύσκολη περίοδο, για το ότι μιλούσε για κάτι το οποίο απασχολεί τον κόσμο -την ώρα που απασχολεί τον κόσμο-, αλλά και γιατί όταν βλέπεις αυτό το βίντεο, δεν φαντάζεσαι πως ένα τόσο fun video θα το υπογράφει στο τέλος ένα «σοβαρό» brand, όπως η Alumil. Επίσης, τα ραδιοφωνικά της Betshop διακρίθηκαν γιατί… εντάξει… μη σας αναλύσω όλες τις δουλειές μας. Κρίμα εσείς. Οδυσσέας Δεκαβάλας: +1 στα όσα είπαν οι Άλεξ και Εύα! Προσθέτοντας μόνο ότι υπάρχει και ένα κοινό χαρακτηριστικό στις δουλειές που βραβεύτηκαν στο digital. Και αυτό είναι η ξεκάθαρη απόδοση της ιδέας με απλότητα. Γεγονός που δείχνει ότι ακόμα και σε ένα πιο cluttered μέσο, με πολλά κατ’ ευφημισμόν best practices, η απλότητα μετράει! EA Πόσο σημαντική είναι η συμβολή των πελατών στην παρουσίαση μιας πραγματικά δημιουργικής καμπάνιας; Στη σημερινή Soho Square Η επικοινωνία δεν μπορεί να ζήσει χωρίς τη δημιουργικότητα AD Agency και Digital Agency of the Year αναδείχθηκε στα Ermis Awards η Soho Square και οι άνθρωποί της μας μίλησαν για τις σημαντικές αυτές διακρίσεις, τα στοιχεία που τις έφεραν, τη σύνδεση δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας αλλά και τα επόμενα βήματα της εταιρείας τους.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=