11/03/24 #1118 11 adb Πριν από λίγο καιρό ανακοινώθηκε πως αναλάβατε τη θέση της Chief Executive Officer της ΒGM OMD. Τι σημαίνει για την εταιρεία αυτή η «αλλαγή σκυτάλης», με μια νέα γενιά να αναλαμβάνει τη διοίκηση και το «τιμόνι» του agency; Με αυτόν τον τρόπο, η BGM OMD προχωρά πέρα από την απλή αντίληψη της ανάγκης για εκσυγχρονισμό και εξέλιξη και μεταβαίνει στο επόμενο στάδιο, την πράξη. Καταδεικνύει απόλυτα και εμπράκτως ότι είναι κατάλληλα εκπαιδευμένη και εξοπλισμένη για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του παρόντος. Η εξέλιξη του κλάδου είναι ραγδαία και η πρόοδος της τεχνολογίας, με έμφαση στην τεχνητή νοημοσύνη, φέρνει επανάσταση. Μέσω της καινοτομίας, προωθούμε τη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν νέες δυνατότητες στους πελάτες μας και αλλάζουν τον τρόπο επικοινωνίας τους με τους καταναλωτές. Παράλληλα, προωθούμε μια σύγχρονη εταιρική κουλτούρα που ενισχύει το ταλέντο των ανθρώπων μας, αναπτύσσει τις δεξιότητές τους, προωθεί την ελεύθερη έκφραση των ιδεών τους και συμπεριλαμβάνει αποτελεσματικές εσωτερικές διαδικασίες ανατροφοδότησης. adb Για εσάς προσωπικά τι σημαίνει αυτός ο νέος ρόλος που αναλαμβάνετε; Ποιες είναι οι προτεραιότητες που έχετε θέσει; Θα χώριζα τις προτεραιότητες σε τρεις πυλώνες: Καινοτομία, Σύγχρονες Πρακτικές Διοίκησης και Ενδυνάμωση Ομάδων, Ισχυροί Δεσμοί με τους Πελάτες. Ο πυλώνας της καινοτομίας επικεντρώνεται στο να παραμένουμε μπροστά στις τάσεις, να υιοθετούμε πρωτοποριακές προσεγγίσεις και να εκμεταλλευόμαστε την τεχνολογία, προκειμένου να δημιουργούμε επικοινωνίες πολύ ισχυρές σε αποτελεσματικότητα. Αξιοποιούμε τις δυνατότητες κορυφαίων εργαλείων και πλατφορμών, εφαρμόζοντας προηγμένες πρακτικές χρήσης δεδομένων. Δίνουμε έμφαση στη συλλογή, την ανάλυση και την ερμηνεία των δεδομένων, ώστε να κατανοούμε καλύτερα τη συμπεριφορά του κοινού, να μετράμε την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών και να βελτιώνουμε τα πλάνα μας. Σχετικά με τις σύγχρονες πρακτικές διοίκησης, προωθούμε ένα περιβάλλον εργασίας όπου τα μέλη της ομάδας συνεισφέρουν πάρα πολύ ενεργά στο εταιρικό αποτέλεσμα και συνεργάζονται πολύ στενά προς την επίτευξη κοινών στόχων. Δημιουργούμε πολύ δυνατές ομάδες που εξυπηρετούν τους πελάτες 360˚, ξεπερνώντας τους διαχωρισμούς αναλογικών/ψηφιακών μέσων, διαχωρισμοί που ανήκουν στο παρελθόν. Τα στελέχη μας και οι ομάδες μας ενδυναμώνονται, εκπαιδεύονται και κατευθύνονται έτσι, ώστε να ανταποκρίνονται πάρα πολύ αποτελεσματικά σε όλο το εύρος των διαθέσιμων μέσων, πάντα με το σκεπτικό ότι εξυπηρετούμε τη μάρκα και την επικοινωνία της, που είναι ενιαία. Ταυτόχρονα, ισχυροποιούμε περαιτέρω την πολύ δυνατή ομάδα tv buying της εταιρείας και παράλληλα ενισχύουμε το digital performance team με experts στις πλατφόρμες. Η BGM OMD North, δηλαδή η ομάδα μας στο γραφείο της Θεσσαλονίκης, είναι πάντα υψηλά στις προτεραιότητες της εταιρείας, και το 2024 τη βρίσκει ακόμα πιο ενισχυμένη με digital στέλεχος που εξυπηρετεί τους πελάτες με έδρα τη Βόρεια Ελλάδα. Τέλος, η δημιουργία ισχυρών δεσμών με τους πελάτες και η αποτελεσματική επικοινωνία είναι θεμελιώδης πυλώνας για κάθε επιτυχημένο media agency. Αυτό περιλαμβάνει την κατανόηση των αναγκών και των στόχων των πελατών μας, την παροχή εξατομικευμένων λύσεων και εξαιρετικής εξυπηρέτησης. Επιπλέον, εμπλέκει τη διατήρηση τακτικής, ουσιαστικής επικοινωνίας και πλήρους διαφάνειας - στοιχεία που εξασφαλίζουν την ευθυγράμμιση μεταξύ των στόχων της εταιρείας και των πελατών. adb Η νέα εποχή της BGM OMD συνδυάζεται και με το λανσάρισμα της Hearts & Science στην Ελλάδα. Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νεότερου δικτύου της Οmnicom και τι καινούργιο πιστεύετε μπορεί να κομίσει στην ελληνική αγορά media specialists; Η Hearts & Science είναι μια παγκόσμια δύναμη αλλαγής. Με πυξίδα το σεβασμό στους καταναλωτές, χρησιμοποιεί την πλέον προηγμένη τεχνολογία προκειμένου να εντοπίσει και να αναλύσει σήματα και δεδομένα καταναλωτικών συμπεριφορών που οδηγούν σε ουσιαστικές συνδέσεις μαζί τους. Τροφοδοτείται από τα δεδομένα, εμπνέεται από το σκοπό. H Hearts & Science έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει εκθετική ανάπτυξη στις μάρκες που την εμπιστεύονται. H μοναδική της πλατφόρμα προσφέρει ευέλικτες λύσεις στους πελάτες, συνδυάζοντας 1st-party data και επιτρέποντας user-level ανάλυση σε future-proofed, privacycompliant, data-clean rooms. adb Γενικότερα, ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της BGM OMD; Τι την κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό; Η περιουσία της BGM OMD είναι οι άνθρωποί της. Οι παλαιότεροι και οι νεότεροι, αυτή η μίξη δεξιοτήτων και προσωπικοτήτων που δημιουργεί ένα τόσο δυναμικό και συμπληρωματικό περιβάλλον. Στελέχη γεμάτα ενέργεια, ιδέες, εμπειρία, σοφία, έμπνευση σχεδιάζουν και καινοτομούν καθημερινά. Ένα ακόμα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της BGM OMD είναι ότι πρόκειται για το πρώτο media agency στην Ελλάδα που εμπιστεύτηκε την ηγεσία του σε δύο ανθρώπους της γενιάς των «σαραντάρηδων». Μαζί μου είναι ο Πέτρος Λυτρίβης, με το ρόλο του Chief Digital Officer, στέλεχος επίσης βγαλμένο από τα σπλάχνα της εταιρείας όπως κι εγώ. Από κοινού αναλάβαμε την καθοδήγηση της εταιρείας σε αυτήν τη νέα εποχή που είναι ήδη παρούσα. adb Πόσο σημαντικό είναι για ένα media agency να ανήκει σε ένα δίκτυο όπως αυτό της ΟΜD και σε έναν όμιλο σαν την Omnicom; Η BGM OMD ως θυγατρική της Omnicom, δίκτυο της οποίας αποτελεί η OMG παγκοσμίως, απολαμβάνει την πρόσβαση σε πόρους, γνώσεις και εμπειρία από πολλές αγορές παγκοσμίως. Επιπλέον, διαθέτουμε άμεση πρόσβαση σε προηγμένες τεχνολογικές λύσεις και εργαλεία καθώς και τη δυνατότητα άμεσης συνεργασίας με ομάδες επιστημόνων στα κέντρα της Ευρώπης και της Αμερικής, μαζί με τους οποίους επεξεργαζόμαστε μελέτες για τους πελάτες μας. Πέραν αυτού, η πολιτική Omnicom που διέπει όλες τις θυγατρικές ανά τον κόσμο θέτει ως προτεραιότητα διαδικασίες απόλυτης διαφάνειας και εξειδικευμένους μηχανισμούς εσωτερικού ελέγχου, ενώ ταυτόχρονα η πιστοΣτην πρώτη της συνέντευξη από τότε που ανέλαβε το ρόλο της Chief Executive Officer της ΒGM OMD η Ναταλία Αφεντουλίδου μας μίλησε για τις προτεραιότητες της εταιρείας σε αυτήν τη νέα εποχή, τη Hearts & Science, που κάνει την είσοδό της στη χώρα μας, την ελληνική αγορά και τις παγκόσμιες τάσεις. Επίσης, κατέθεσε την άποψή της για την εικόνα που θα έχει το media agency του μέλλοντος και τις δεξιότητες που θα πρέπει να διαθέτουν τα στελέχη του χώρου. Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=