ΠαραΜedia kogiot@direction.gr #1118 11/03/24 26 ΑΒ… Ολοκληρώθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, την προηγούμενη εβδομάδα οι παρουσιάσεις στο media spec της AΒ Βασιλόπουλος και πλέον μέσα στον Μάρτιο αναμένεται η τελική απόφαση... Πρόσκληση… Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και υποβολής προσφοράς για την προμήθεια υπηρεσιών αγοράς διαφημιστικού χώρου απέστειλε στις Mindshare, Τempo OMD Hellas και Initiative η EΡΤ. Αντικείμενο είναι η προμήθεια υπηρεσιών αγοράς διαφημιστικού χώρου για την προβολή και προώθηση των προγραμμάτων των καναλιών της ΕΡΤ και της on demand ψηφιακής πλατφόρμας Ertflix και Ertflix Ιnternational. Οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να καταθέσουν την πρότασή τους μέχρι σήμερα, Δευτέρα 11 Μαρτίου… 4,6 εκατ. ευρώ… Οριστικοποιήθηκε στα 4,6 εκατ. ευρώ το κονδύλι για το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής που αφορά την εκστρατεία ενημέρωσης των ευάλωτων δανειοληπτών του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Η Mediatech έχει αναλάβει την εκπόνηση και υλοποίηση του Πλάνου Μέσων (Media Plan), η Flybee τον δημιουργικό σχεδιασμό του διαφημιστικού υλικού και στη Stratacom έχουν ανατεθεί η εκπόνηση έρευνας για τη στάση και τη συμπεριφορά της «ομάδας - στόχος» (ευάλωτοι δανειολήπτες) και ο σχεδιασμός της Επικοινωνιακής Στρατηγικής για τη βέλτιστη και την πιο αποτελεσματική διάχυση των μηνυμάτων στο πλαίσιο ενημερωτικής καμπάνιας… Antenna TV... Νέο ομολογιακό δάνειο ύψους 20 εκατ. ευρώ για την εταιρεία, με δανειστή την ολλανδική εταιρεία με την επωνυμία Antenna Greece Finance BV... ΙMC24... Σημαντική συμμετοχή και πολύ ενδιαφέρον περιεχόμενο την προηγούμενη εβδομάδα στο συνέδριο του IAB Hellas, που συνδύασε τους αρχετυπικούς μύθους της Οδύσσειας και του Προμηθέα με τη σύγχρονη εποχή του ΑΙ και το marketing… Sites… Πιο βαθιά στο business του διαδικτύου ετοιμάζεται να μπει μιντιάρχης παρά θιν’ αλός, φρεσκάροντας τεχνικά και από πλευράς look and feel τα υπάρχοντα properties και δημιουργώντας νέα, ένα γενικής ενημέρωσης και ένα αθλητικό… Συμπεριφορές… Σύννεφα εσωτερικού πολέμου στην ανεξάρτητη διοικητική αρχή. Γκρίνιες, παράπονα, διαμαρτυρίες για τους χειρισμούς και τη συμπεριφορά στο ρετιρέ του προεδρείου... Politics… Το Ευρωκοινοβούλιο υιοθέτησε τον Κανονισμό για την Πολιτική Διαφήμιση και τη στόχευση των χρηστών. Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, oι πολίτες, οι αρχές και οι δημοσιογράφοι θα είναι σε θέση να λαμβάνουν εύκολα πληροφορίες σχετικά με τους λόγους για τους οποίους επιλέχθηκαν για την προβολή μιας διαφήμισης, ποιος την χρηματοδότησε και με τι ποσό, αλλά και με ποιες εκλογές ή δημοψηφίσματα σχετίζεται. Όλες οι διαδικτυακές πολιτικές διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμες στο σχετικό ψηφιακό μητρώο. Για να περιοριστεί η εξωτερική παρέμβαση στις ευρωπαϊκές δημοκρατικές διαδικασίες, η χορηγία διαφημίσεων από χώρες εκτός της Ε.Ε. θα απαγορεύεται για τρεις μήνες πριν από εκλογές ή δημοψηφίσματα. Εισηγητής ήταν ο ευρωβουλευτής Στέλιος Κούλογλου... Πλατφόρμες… Σε διαβούλευση τέθηκε το νομοσχέδιο σχετικά με τη λήψη μέτρων για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2022/2065 - «Πράξη για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες», που στοχεύει στις διαδικτυακές πλατφόρμες, με έμφαση στις λεγόμενες «πολύ μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες», όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι μηχανές αναζήτησης. Μεταξύ άλλων, θέτει περιορισμούς στις διαφημίσεις, όπως για παράδειγμα η απαγόρευση προβολής διαφημίσεων που βασίζονται σε τεχνικές κατάρτισης προφίλ με ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, όπως τα δεδομένα υγείας… Cosmote TV: Champions League και Netflix Mετά τη βελτιωμένη προσφορά που κατέθεσε στην TEAM για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ποδοσφαιρικών διοργανώσεων Champions League, Europa League και Confederations League της περιόδου 2024-2027, ο ΟΤΕ φαίνεται πως πλέον είναι πολύ κοντά στις υπογραφές για την ανανέωση της συνεργασίας. Σημειώνεται πως στον δεύτερο γύρο των προσφορών συμμετείχε και το Mega, που φαίνεται πως διατηρεί το δικαίωμα μετάδοσης ενός αγώνα Champions League κάθε Τετάρτη, αλλά και ο Ant1, που όπως όλα δείχνουν, έχει διασφαλίσει την παράλληλη μετάδοση ενός αγώνα Europa ή Conference League κάθε Πέμπτη για την επόμενη τριετία. Tην ίδια ώρα, ο όμιλος Deutsche Telekom ανακοίνωσε πως επεκτείνει τη συνεργασία του με το Netflix σε πολλές νέες χώρες στην Ευρώπη, με την Κροατία και την Ουγγαρία να είναι οι πρώτες. Πληροφορίες θέλουν σύντομα τη συνεργασία να επεκτείνεται -μέσα στη χρονιά- και στην Ελλάδα μέσω της Cosmote TV. Αξίζει να αναφερθεί πως η συνδρομητική τηλεοπτική πλατφόρμα του ΟΤΕ κατέγραψε 678.301 συνδρομητές στο τέλος του 2023, κερδίζοντας 35.614 νέους συνδρομητές, ενώ την τετραετία 2020 - 2023 αύξησε το μερίδιό της κατά 103.019 πελάτες. Έχετε προσέξει ότι… οι πολιτικοί μας πρέπει να περάσουν άμεσα από σεμινάρια για τον GDPR; ΑΝΤ1+: Η αποχώρηση και η επόμενη ημέρα Αποχώρησε, όπως αποκάλυψε το Business Today, από τον όμιλο Αntenna ο Βασίλης Δεληκούρας, o οποίος αποτελούσε τον γενικό διευθυντή του Ant1+. Είχε ενταχθεί στο δυναμικό του Ομίλου Αntenna τον Μάιο του 2022 και είχε αναλάβει τη θέση του γενικού διευθυντή των SVOD (Subscription Video On Demand) υπηρεσιών του ομίλου που διανέμονται στην Ελλάδα (Ant1+). Οι πληροφορίες αναφέρουν πως ο Όμιλος Αntenna δεν εγκαταλείπει την ανάπτυξη της υπηρεσίας ΑΝΤ1+ με πρωτογενές περιεχόμενο από την ελληνική μυθοπλασία. Η αποχώρηση υψηλόβαθμων στελεχών από την υπηρεσία, σύμφωνα με ανθρώπους με γνώση του θέματος, δεν σχετίζεται με την αλλαγή στρατηγικής, ενώ ο όμιλος σίγουρα προσανατολίζεται στην πώληση των παραγωγών του στο εξωτερικό, ιδανικά στην πλατφόρμα του Netflix. Αξίζει να αναφερθεί πως το ANT1+ φέτος θα προβάλει ζωντανά και αποκλειστικά όλους τους αγώνες της Formula 1 για το 2024, οι οποίοι θα παρουσιάζονται και σε ετεροχρονισμένη μετάδοση στον ΑΝΤ1, ενώ φήμες που κυκλοφόρησαν στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας και δεν έχουν επιβεβαιωθεί επίσημα θέλουν τον Όμιλο Antenna να εξετάζει και το ANT1+ για την παράλληλη μετάδοση ενός αγώνα Europa ή Conference League, που φαίνεται να έχει εξασφαλίσει για κάθε Πέμπτη από την επόμενη σεζόν και για την επόμενη τριετία.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=