News Report #1118 11/03/24 4 Η ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ προκήρυξε ανοιχτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό για το έργο «Δειγματοληπτική έρευνα για την οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών». Η έρευνα θα πραγματοποιηθεί από τον Μάιο του 2024 έως και τον Σεπτέμβριο 2024, στο πλαίσιο της αντίστοιχης έρευνας του Ευρωσυστήματος Household Finance and Consumption Survey (HFCS). Σκοπός της έρευνας είναι να αποτυπώσει την οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών στην Ελλάδα, καταγράφοντας στοιχεία που αφορούν κυρίως το εισόδημα, την περιουσία, τα δάνεια και την κατανάλωση. Η έρευνα διενεργείται σε τυχαίο αντιπροσωπευτικό δείγμα των ιδιωτικών νοικοκυριών της χώρας με συνεντεύξεις, με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή (CAPI, CATI, CAWI). Το ερωτηματολόγιο βασίζεται στο κοινό ερωτηματολόγιο της HFCS και η τελική του μορφή προσδιορίζεται από την τράπεζα. Προσφορές μπορούν να υποβάλλονται μέχρι την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024 και ώρα 11:00 π.μ. Καθήκοντα Corporate Communications Director στο Attica Group (Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways, ANEK Lines και Africa Morocco Link) ανέλαβε η Κάλλια Μυλωνάκη, στέλεχος με περισσότερο από 20 χρόνια πείρας. Για πεντέμισι χρόνια κατείχε τη θέση της επικεφαλής της ομάδας Marketing και Επικοινωνίας της PwC Ελλάδας σε συνέχεια μιας πορείας για πάνω από 11 χρόνια στη V+O Communication αλλά και συνεργασιών νωρίτερα και με άλλες επιχειρήσεις από το χώρο του τουρισμού, της διαφήμισης, των εκδόσεων και του consulting. 1,3 εκατ. ευρώ για προώθηση φρούτων Ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Οπωροκηπευτικών και Βάμβακος Πέλλας με έδρα τα Γιαννιτσά «τρέχει» διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου «Fruitilisious from Europe στην εσωτερική αγορά (Γαλλία, Ελλάδα)». Η διάρκεια της σύμβασης είναι 36 μήνες και ο προϋπολογισμός της είναι αξίας 1.292.761,00 ευρώ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Αντικείμενό της αποτελεί η επιλογή ενός εκτελεστικού οργανισμού για την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης εκτέλεσης του προγράμματος «Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης αγροτικών προϊόντων (ροδάκινων, νεκταρινιών και μήλων) στην εσωτερική αγορά (Γαλλία, Ελλάδα)». Προσφορές μπορούν να υποβάλλονται μέχρι τις 15 Μαρτίου. 4,97 εκατ. ευρώ είναι το budget της εκστρατείας ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εντός και εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος με επιστολική ψήφο ενόψει των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου. To Υπουργείο Εσωτερικών ανέθεσε στη Frank & Fame την υλοποίησή της (επικοινωνιακός σχεδιασμός - παραγωγή επικοινωνιακού και εντύπου υλικού - δράσεις και υπηρεσίες προβολής της καμπάνιας ενημέρωσης) μετά την εξέταση της προσφοράς της. Υπενθυμίζεται πως πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντας για κατάθεση προσφορών είχαν λάβει και οι attp και V+O. Η Singular Logic έχει αναλάβει το έργο για την παροχή υπηρεσιών ανάπτυξης λογισμικού για την επιστολική ψήφο. Στην Brands & Brains η Green Beverages Μετά από διερεύνηση της αγοράς, ο όμιλος Green Beverages επέλεξε την Brands & Brains για την ανάθεση του γραφείου Τύπου και των Δημοσίων Σχέσεων. Υπενθυμίζεται πως τον Απρίλιο του 2023 Ζαγόρι - Χήτος (Χήτος ΑΒΕΕ) και Green Cola έλαβαν την απόφαση να προχωρήσουν σε συγχώνευση. VML Greece και Satalia για την Εθνική Ασφαλιστική Η VML Greece και η Satalia προωθούν την καινοτομία και την ανάπτυξη στις τεχνολογίες της τεχνητής νοημοσύνης και ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους με την Εθνική Ασφαλιστική. Στόχος είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση AI εφαρμογών που θα ενισχύσουν την data driven λήψη αποφάσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής και θα προαγάγουν την καινοτομία εντός του οργανισμού. Στην OneTeam η Tomra σε Ελλάδα και Κύπρο Με την ίδρυση της Tomra Collection Greece το 2023 και τη λειτουργία των γραφείων της από τον Ιανουάριο του 2024, η Tomra -παγκόσμιος ηγέτης στον εξοπλισμό ανακύκλωσης- τοποθετείται δυναμικά στην ελληνική αγορά, για να συμβάλει στη μετάβασή της στο μοντέλο της κυκλικής οικονομίας. Η Tomra Collection είναι μέλος του Ομίλου Tomra, ο οποίος απασχολεί 3.400 άτομα παγκοσμίως. Η Tomra έχει επιλέξει την OneTeam ως σύμβουλο στρατηγικής επικοινωνίας σε Ελλάδα και Κύπρο. specs face
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=