ADBUSINESS #1118

11/03/24 #1118 5 Η ADMINE υπογράφει την καμπάνια για τον Μακεδονικό Χαλβά, που φέτος γιορτάζει την επέτειο των 100 του χρόνων. Το σποτ συνοδεύεται από ολοκληρωμένη digital επικοινωνία και microsite, που εξιστορεί τα 100 χρόνια του Μακεδονικού Χαλβά. Παράλληλα, λανσάρονται το νέο λογότυπο καθώς και οι νέες συσκευασίες του Μακεδονικού Χαλβά, με στόχο την ανάδειξη μιας νέας σύγχρονης εικόνας του brand. Η 360º επικοινωνία σχεδιάστηκε από την Admine, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η stefi productions, σε σκηνοθεσία Βαρδή Μαρινάκη. Η OGILVY δημιούργησε τη νέα καμπάνια για τη Eurobank και τη Eurolife FFH, που αφορά το νέο πρόγραμμα συνδυαστικών εκπτώσεων EurolifeSYN+. Πρωταγωνιστής, ένας χαρακτήρας που θα μπορούσε να είναι ο μέσος καταναλωτής: ο Κωνσταντίνος Βαρνάκης. Που είναι γνωστός όμως και ως Κώστας... ή και ως Κωστάκης, Costinho, ο «από πάνω» για το γείτονα, «μπαμπάς», ακόμα και ως Παναγιώτης για τον μηχανικό που δεν έχει μάθει ακόμη το όνομά του. Η παραγωγή έγινε από τη Foss Productions, σε σκηνοθεσία Χρήστου Κανάκη. Η LEO BURNETT GREECE υπογράφει τη νέα καμπάνια «Δεν έχω» για το σαμπουάν Head & Shoulders της P&G, με τον ηθοποιό Γιάννη Βασιλάκη, πρωταγωνιστή και της παγκόσμιας καμπάνιας. Οι ταινίες της καμπάνιας πλαισιώνονται από assets σε digital και social media κανάλια καθώς και από PR και influencer marketing ενέργειες, οι οποίες θα υλοποιηθούν από την MSL Greece. H Starcom έχει σχεδιάσει το media strategy της καμπάνιας, ενώ η παραγωγή των ταινιών πραγματοποιήθηκε από την Takes 2, σε σκηνοθεσία Μπάμπη Μακρίδη. ΤΟ ΕΘΝΙΚΌ ΚΈΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΏΝ ΕΡΕΥΝΏΝ (ΕΚΚΕ) προκήρυξε διαγωνισμό με αντικείμενο τη «διεξαγωγή δειγματοληπτικής κοινωνικής έρευνας για την πράσινη μετάβαση και τον ψηφιακό μετασχηματισμό». Η εκτιμώμενη αξία χωρίς ΦΠΑ είναι 270.000 ευρώ και η εκτιμώμενη διάρκεια της σύμβασης είναι 8 μήνες. Προσφορές μπορούν να υποβάλλονται μέχρι τη Δευτέρα 1η Απριλίου και ώρα 18:00. Το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ) ιδρύθηκε το 1959 υπό την αιγίδα της Unesco και αποτελεί το μοναδικό δημόσιο ερευνητικό κέντρο στην Ελλάδα που υπηρετεί τις κοινωνικές επιστήμες. Είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, εποπτευόμενο από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Καινοτομίας (ΓΓΕΚ) του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Η ΕΨΑ παραμένει στη Frank & Fame Η ΕΨΑ προχωρά στην ανανέωση της συνεργασίας της με τη Frank & Fame. Η ανάθεση αφορά τον διαφημιστικό λογαριασμό της εταιρείας αναψυκτικών και αποτελεί την κατάληξη κλειστής διαγωνιστικής διαδικασίας που πραγματοποιήθηκε το τελευταίο διάστημα. Η Frank & Fame αναλαμβάνει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στρατηγικής επικοινωνίας, τον δημιουργικό σχεδιασμό και την υλοποίηση των επικοινωνιακών υλικών σε όλο το φάσμα της above, below the line και digital επικοινωνίας της ΕΨΑ. Η Avant Tales για τη Septona Η Avant Tales event communications ανέλαβε με επιτυχία την οργάνωση και υλοποίηση της κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Septona, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 2 Φεβρουαρίου 2024 στον Πολυχώρο Νικολέλη, Κτήμα 28. Η εκδήλωση χαρακτηρίστηκε από μια πρωτότυπη προσέγγιση που επιμελήθηκε αποκλειστικά η Avant Tales για λογαριασμό της Septona, συνδυάζοντας την κοπή της πίτας με τη δημιουργία ενός αξέχαστου συναισθηματικού βιώματος για τους εργαζομένους της εταιρείας. Το concept της εκδήλωσης βασίστηκε στην ανταμοιβή, αναγνώριση και φροντίδα των εργαζόμενων της με το σλόγκαν «Κάθε κομμάτι μια μεγάλη επιτυχία». Το κεντρικό στοιχείο του event ήταν ένα τεράστιο puzzle board, στο οποίο ο κάθε εργαζόμενος συμπλήρωσε ένα προσωπικό κομμάτι puzzle, δημιουργώντας ένα ενιαίο puzzle wall που αντιπροσώπευε την ομαδική τους προσπάθεια και συνεργασία. Η Butter Studios για τη Wild Souls Στην Butter Studios έχει αναθέσει τη στρατηγική της social media επικοινωνίας και την παραγωγή η Wild Souls. Συγκεκριμένα, η Butter Studios δημιούργησε την καμπάνια της Wild Souls για την Καθαρά Δευτέρα. Η εταιρεία, πέρα από την ανάπτυξη του concept, ανέλαβε το Art Direction και την οργάνωση και επιμέλεια της παραγωγής. «Στόχος της καμπάνιας είναι η ταύτιση του παραδοσιακού γλυκού της Καθαράς Δευτέρας -του χαλβά- με τη Wild Souls αλλά και η ανάδειξή του με έναν πιο μοντέρνο και cool τρόπο», αναφέρει η Butter Studios. «Το Wild Souls είναι ένα μικρό καταφύγιο του απόλυτα φυσικού -έως και άγριου- βουτύρου και παραγώγων σουσαμιού και ξηρών καρπών και βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας», προσθέτει η εταιρεία. Νέα συνεργασία Baas Digital και Akzo Nobel H AkzoNobel εμπιστεύθηκε και πάλι την Baas Digital, αυτήν τη φορά για την επικοινωνία της νέας καμπάνιας «Connecting The Dots» του brand International, που αφορά την αιολική ενέργεια. Η καμπάνια «τρέχει» στις πλατφόρμες Meta, LinkedIn, Programmatic και Google Search. H Μinds για την ΕΥΑΘ Η Minds ανέλαβε το σχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας για τα εγκαίνια του νέου «πράσινου» κτιρίου της Εταιρείας Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ), το οποίο θα στεγάσει τα κεντρικά της γραφεία. Συγκεκριμένα, η Minds, στο πλαίσιο της ευρύτερης συνεργασίας με την ΕΥΑΘ, ανέλαβε τη δημιουργία σχετικής καμπάνιας, για digital μέσα και print. Επίσης, το agency επιμελήθηκε το επετειακό λογότυπο αλλά και την εκδήλωση των εγκαινίων των νέων γραφείων. Η METEORITES υπογράφει το δημιουργικό της νέας καμπάνιας της Lamberts για την πολυβιταμίνη Multi-Guard ADR. Το σποτ με το tagline «Νιώθεις καλύτερα!» αναπτύσσεται σε τηλεόραση και digital. ΤΗΝ DARKPONY επέλεξε η Byblos Luxury Villas για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της νέας της ιστοσελίδας και για το performance marketing.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=