#1135 11/11/24 10 Μπορεί ο κύκλος εργασιών της εγχώριας αγοράς media agencies να αυξήθηκε και το 2023, τα μικτά κέρδη και τα κέρδη προ φόρων, όμως, του κλάδου κατέγραψαν υποχώρηση. Α νάπτυξη όσον αφορά τον τζίρο αλλά μικρή υποχώρηση των μικτών αποτελεσμάτων και των συνολικών κερδών προ φόρων, κατέγραψε η εγχώρια αγορά media specialists το 2023, όπως δείχνουν τα επίσημα οικονομικά στοιχεία. Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από τους δημοσιευμένους ισολογισμούς 22 εταιρειών media specialists της ελληνικής αγοράς που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Direction Business Reports, ο συνολικός κύκλος εργασιών την προηγούμενη χρονιά ανήλθε σε 504,4 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 7,19% σε σχέση με τα 470,59 εκατ. ευρώ του 2022. Τα συνολικά μικτά κέρδη γνώρισαν κάμψη της τάξεως του -2,30% καθώς ανήλθαν σε 47,6 εκατ. ευρώ, όταν το 2022 κυμάνθηκαν περί τα 48,7 εκατ. ευρώ. Επίσης, τα συνολικά κέρδη προ φόρων, τα οποία ξεπέρασαν τα 12,7 εκατ. ευρώ, υποχώρησαν κατά 4,76% σε σχέση με τα 13,3 εκατ. ευρώ του 2022. Το περιθώριο μικτού κέρδους κυμάνθηκε στο 9,44% μειωμένο κατά 8,88% ενώ το περιθώριο καθαρού κέρδους ανήλθε σε 2,52%, υποχωρώντας κατά 10,95%. Οι κορυφαίοι στον τζίρο - Tempo OMD και Όμιλος IPG Mediabrands ξεχωρίζουν Στην κατάταξη με βάση τον κύκλο εργασιών του 2023, την πρώτη δεκάδα (με σειρά εμφάνισης) στην ελληνική αγορά media specialists αποτελούν οι Tempo ΟΜD Hellas (77,7 εκατ. ευρώ και άνοδος 6,87%), Initiative Media (73,9 εκατ. ευρώ και άνοδος 7,94%), Universal Media (50,3 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 8,28%), Wavemaker Ελλάς (45,4 εκατ. ευρώ και άνοδος 2,3%), Μindshare (33,7 εκατ. ευρώ και 21,8% ανάπτυξη), ΙPG Mediabrands (33,5 εκατ. ευρώ και άνοδος 12,49%), Carat Communication Services (31,1 εκατ. ευρώ και άνοδος 24,8%), Dentsu Greece (30 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 14,41%), Mediatech (28,1 εκατ. ευρώ και αύξηση 17,46%) και Carat International Hellas (25,48 εκατ. ευρώ και άνοδος 0,37%). Αυτές οι δέκα εταιρείες είναι και οι μόνες που είχαν τζίρο πάνω από 15 εκατ. το 2023. Επίσης, η Τempo OMD μαζί με την Initiative είναι οι μόνες με τζίρο που ξεπέρασε τα 70 εκατ. ευρώ. Ακόμη, αυτές οι δύο μαζί με τη UM είναι οι μόνες με τζίρο πάνω από 50 εκατ. ευρώ. Βέβαια, θα πρέπει να αναφερθεί πως εάν αθροιστεί ο τζίρος των εταιρειών του ομίλου Dentsu Μedia specialists Άνοδος τζίρου με μικρή κάμψη κερδών ΚΑΤΑΤΑΞΗ 2023 ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 1 (1) TEMPO OMD HELLAS AE 2 (2) INITIATIVE MEDIA ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ AE 3 (3) UNIVERSAL MEDIA ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ (ΕΛΛΑΣ) AE 4 (4) WAVEMAKER ΕΛΛΑΣ AE 5 (6) MINDSHARE ΑE 6 (5) IPG MEDIABRANDS ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ 7 (9) CARAT COMMUNICATION SERVICES ΜΟΝ. AE 8 (7) DENTSU GREECE MON. AE 9 (10) MEDIATECH AE 10 (8) CARAT INTERNATIONAL HELLAS AE 11 (14) HEARTS & SCIENCE ΑΕ 12 (13) HAVAS MEDIA GROUP ΕΛΛΑΣ AE 13 (12) BGM OMD ΑΕ 14 (11) ΕΣΣΕΝΣΜΗΝΤΙΑΚΟΜ ΕΛΛΑΔΟΣ Μ.ΕΠΕ 15 (15) MAX INTERNATIONAL ΑΕ 16 (16) INTERBRAND MARTECH SERVICES ΜΟΝ. ΑΕ 17 (18) KINESSO HELLAS ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΟΝ. ΑΕ 18 (19) MEDIA INSIGHT Μ.ΕΠΕ 19 (20) OYSTER HELLAS ΙΚΕ 20 (17) GLOBVY ΑΕ 21 (21) TEMPO OMD ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ AE 22 (22) MEDIAWIDER ΑΕ ΣΥΝΟΛΟ ΠΗΓΗ: DIRECTION BUSINESS REPORTS - ΠΟΣΑ ΣΕ ΕΥΡΩ () ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΒΑΣΕΙ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2022. Δεν είχε δημοσιεύσει ισολογισμό του 2023 έως 31/10/2024 η εταιρεία
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=