#1135 11/11/24 12 (Dentsu Greece, Carat International Hellas, Carat Communication Services), ξεπερνά συνολικά τα 86,67 εκατ. ευρώ. Επίσης, θα πρέπει να σημειωθεί πως ο όμιλος IPG Mediabrands (Initiative, Universal Media, IPG Media Brands και Κinesso) καταγράφει συνολικό τζίρο ύψους 161,18 εκατ. ευρώ και ξεχωρίζει όσον αφορά τα groups. Η εικόνα σε μικτά και κέρδη προ φόρων Με κριτήριο τα μικτά αποτελέσματα του 2023, έντεκα εταιρείες κινούνται πάνω από το «ψυχολογικό όριο» των 2 εκατ. ευρώ. Την ενδεκάδα αυτή αποτελούν (με σειρά κατάταξης) οι Dentsu Greece (6,58 εκατ. ευρώ), Τempo OMD Hellas (5,98 εκατ. ευρώ), Mindshare (5,3 εκατ. ευρώ), Wavemaker Eλλάς (4,8 εκατ. ευρώ), ΒGM OMD (2,5 εκατ. ευρώ), Mediatech (2,55 εκατ. ευρώ), Carat Communication Services (2,49 εκατ. ευρω), Ιnitiative Media (2,49 εκατ. ευρώ), Hearts & Science (2,33 εκατ. ευρώ), Universal Media (2,31 εκατ. ευρώ) και Havas Media Group Eλλάς (2,16 εκατ. ευρώ). Όσον αφορά τα κέρδη προ φόρων, έξι εταιρείες κατέγραψαν επιδόσεις πάνω από 1 εκατ. ευρώ (με σειρά κατάταξης): Tempo OMD (3,58 εκατ. ευρώ), Dentsu Greece (2,05 εκατ. ευρώ), Universal Media (1,38 εκατ. ευρώ), Mediatech (1,18 εκατ. ευρώ), Ιnitiative Media (1,10 εκατ. ευρώ) και Carat Communications Services (1,08 εκατ. ευρώ). Θετικό πρόσημο στον κλάδο Θα πρέπει να σημειωθεί πως γενικά η εικόνα στον κλάδο είναι θετική όσον αφορά τις οικονομικές επιδόσεις. Αναλυτικότερα, από τις 22 εταιρείες του δείγματος, το 68,18% (15 εταιρείες) αύξησε τον τζίρο το 2023, ενώ όσον αφορά τα μικτά αποτελέσματα, 13 εταιρείες (59,09% του δείγματος) κατόρθωσαν να ενισχύσουν τις επιδόσεις τους. Αναφοράς χρήζει, επίσης, το γεγονός πως η πλειονότητα και συγκεκριμένα το 81,82% (18 εταιρείες) είχαν κερδοφόρες χρήσεις το 2023. Τέλος, όπως κάθε χρονιά, θα πρέπει να επισημανθεί πως η συνολική αγορά media specialists εκτιμάται πως είναι λίγο μεγαλύτερη σε σχέση με την εικόνα που αποτυπώνεται στους ισολογισμούς, καθώς αφενός υπάρχουν media agencies που αποτελούν Business Units εταιρειών επικοινωνίας και δεν έχουν ανεξάρτητη νομική εταιρική μορφή, ούτως ώστε να δημοσιεύουν ισολογισμούς, αφετέρου υπάρχουν και διαφημιστικές εταιρείες με δραστηριότητα media planning and buying. ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΩΣ (%) ΕΠΙ ΤΟΥ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΤΩΝ 22 ΠΛΗΘΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ 22 100,00% ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΓΕΘΩΝ 2023 VS 2022 ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΥΞΗΣΗ (+ %) 15 68,18% ΜΕΙΩΣΗ (- %) 7 31,82% ΜΙΚΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΥΞΗΣΗ (+ %) 13 59,09% ΜΕΙΩΣΗ (- %) 9 40,91% ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 2023 ΚΕΡΔΟΦΟΡΕΣ 18 81,82% ΖΗΜΙΟΓΟΝΕΣ 4 18,18% ΠΗΓΗ: DIRECTION BUSINESS REPORTS 22 MEDIA SPECIALISTS 2023 VS 2022 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (ΣΕ ΕΥΡΩ) 2023 2022 ΜΕΤ. (%) 2023/2022 ΔΙΑΦΟΡΑ 2023-2022 ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 504.435.885 470.591.175 7,19 33.844.710 p ΜΙΚΤΟ ΚΕΡΔΟΣ 47.628.191 48.749.148 -2,30 -1.120.957 q ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 12.705.496 13.340.322 -4,76 -634.826 q ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΜΙΚΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ (%) 9,44 10,36 -8,88 -0,92 q ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ (%) 2,52 2,83 -10,95 -0,31 q ΠΗΓΗ: DIRECTION BUSINESS REPORTS
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=