ADBUSINESS #1135

11/11/24 #1135 15 θα πρέπει να προσαρμόσουν τα μηνύματά τους στα αντίστοιχα γλωσσικά μοτίβα και να επικεντρωθούν στην παροχή συνοπτικών, πολύτιμων πληροφοριών που μπορούν εύκολα να μεταδοθούν μέσω των φωνητικών βοηθών. Οι διαδραστικές φωνητικές διαφημίσεις και οι εμπειρίες αγορών με φωνητική ενεργοποίηση μπορούν, επίσης, να δημιουργήσουν ευκαιρίες. Καθώς η φωνητική τεχνολογία αναδύεται ως μέθοδος marketing, κανάλια όπως το podcasting και οι διαφημίσεις μέσω του TikTok και των Instagram Reels θα συνεχίσουν να κυριαρχούν. 3. Χρήση της εικονικής πραγματικότητας Η εικονική πραγματικότητα θα μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο τα brands αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές, προσφέροντας καθηλωτικές εμπειρίες που θολώνουν τα όρια μεταξύ ψηφιακού και φυσικού κόσμου. Μέχρι το 2025, η τεχνολογία VR αναμένεται να είναι πιο προσιτή και μια ευρέως αποδεκτή τάση marketing σε όλο τον κόσμο, αποτελώντας μια βιομηχανία αξίας 435 δισ. δολαρίων έως το 2030. Τα brands μπορεί να αρχίσουν να δημιουργούν εικονικούς εκθεσιακούς χώρους, επιτρέποντας στους πελάτες να εξερευνούν προϊόντα σε τρισδιάστατα περιβάλλοντα από την άνεση του σπιτιού τους. Αυτές οι εικονικές εμπειρίες μπορούν να γίνουν ο κοινός τόπος που θα επιτρέπει στις εταιρείες να εμπλέκουν ένα παγκόσμιο κοινό χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς. Οι κατασκευαστές μηχανοκίνητων οχημάτων και smartphones διερευνούν ήδη τρόπους χρήσης της εικονικής πραγματικότητας ως μέρος των στρατηγικών τους. Η στροφή προς την εικονική πραγματικότητα θα απαιτήσει από τους marketers να σκεφτούν πέρα από το παραδοσιακό οπτικό και ακουστικό περιεχόμενο, εξετάζοντας τρόπους δημιουργίας πλήρως καθηλωτικών πολυαισθητηριακών εμπειριών για τα brands. 4. Χρήση του περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες Η δύναμη του αυθεντικού περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες (UGC) θα φτάσει σε νέα ύψη το 2025. Καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να εκτιμούν τις συστάσεις άλλων πελατών έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης, τα brands θα βασίζονται όλο και περισσότερο στο UGC για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και δέσμευσης. Με τη βοήθεια των προηγμένων εργαλείων ΤΝ, οι marketers θα είναι σε θέση να εντοπίζουν και να επιμελούνται το UGC στις διάφορες πλατφόρμες και ακόμα περισσότερα brands θα αναπτύξουν νέες στρατηγικές για να ενθαρρύνουν το UGC υψηλής ποιότητας, μετατρέποντας τους πελάτες τους σε πρεσβευτές τους. Η προφορική επικοινωνία στις πλατφόρμες social media ενισχύει ήδη τις πωλήσεις των επιχειρήσεων. Αυτή η αλλαγή θα οδηγήσει σε πιο συνεργατικές σχέσεις μεταξύ brands και καταναλωτών, με το marketing να γίνεται μια αμφίδρομη συζήτηση και όχι μια μονόδρομη εκπομπή μηνυμάτων. 5. Άνοδος των social media Από το 2025 και μετά, οι πλατφόρμες των social media προβλέπεται ότι θα εξελιχθούν σε ολοκληρωμένα συστήματα. Υπάρχουν ήδη πάνω από 5 δισ. χρήστες social media σε όλο τον κόσμο, και ο αριθμός αυτός είναι πιθανό ότι θα συνεχίζει να αυξάνεται. Στο μέλλον, οι εφαρμογές θα ενσωματώνουν υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου, ψυχαγωγίας, ειδήσεων και επικοινωνίας, καθιστώντας τις κεντρικές στην καθημερινή ψηφιακή εμπειρία των καταναλωτών. Οι marketers θα πρέπει να κατακτήσουν μια ποικιλία μορφών περιεχομένου (βίντεο μικρής διάρκειας, ιστορίες, ζωντανή ροή, διαδραστικές αναρτήσεις), για να διατηρήσουν τη δημοφιλία των brands. Αυτή η αλλαγή θα απαιτήσει μια ολιστική προσέγγιση του marketing στα social media, που θα περιλαμβάνει τη δημιουργία περιεχομένου, τη διαχείριση της κοινότητας, το κοινωνικό εμπόριο και την ανάλυση δεδομένων. Τα brands που θα πλοηγηθούν με επιτυχία σε αυτές τις ολοκληρωμένες πλατφόρμες, θα αποκτήσουν σημαντικά πλεονεκτήματα όσον αφορά την εμβέλεια, τη δέσμευση και την αφοσίωση των πελατών. 6. Άνοδος του marketing με γνώμονα τη βιωσιμότητα ή την επίτευξη κάποιου κοινωνικού στόχου Μια άλλη σημαντική τάση που θα διαμορφώσει το τοπίο του marketing, είναι η αυξανόμενη έμφαση στη βιωσιμότητα ή την εκπλήρωση κάποιου κοινωνικού στόχου. Οι καταναλωτές αποκτούν μεγαλύτερη περιβαλλοντική και κοινωνική συνείδηση, απαιτώντας από τα brands όχι μόνο να παρέχουν ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και να επιδεικνύουν δέσμευση για θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Αυτή η αλλαγή θα ωθήσει τους υπεύθυνους marketing να ενσωματώσουν τη βιωσιμότητα στις βασικές στρατηγικές τους, από την ανάπτυξη προϊόντων έως την αποστολή μηνυμάτων και την εκτέλεση εκστρατειών. Θα δούμε αύξηση της διαφανούς επικοινωνίας στην αλυσίδα εφοδιασμού, των πρωτοβουλιών για φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και των εκστρατειών marketing που αναδεικνύουν συγκεκριμένες ενέργειες ενός brand προς την επίτευξη στόχων βιωσιμότητας. Το marketing με γνώμονα την επίτευξη κάποιου κοινωνικού στόχου περιλαμβάνει ζητήματα κοινωνικής δικαιοσύνης, ποικιλομορφίας, ένταξης και υποστήριξης της κοινότητας. Τα brands που ευθυγραμμίζονται με σημαντικούς σκοπούς θα αποκτήσουν ένα εξίσου σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=