ADBUSINESS #1135

11/11/24 #1135 17 -3% 488.9 $B +9% 50.9 $B -11% 42.8 $B +11% 36.8 $B +11% 352.5 $B -9% 45.5 $B +12% 39.4 $B +10% 34.9 $B +8% 298.1 $B +5% 45.5 $B +9% 37.7 $B +15% 34.7 $B +12% 291.3 $B -5% 45.4 $B +7% 33.2 $B +10% 100.8 $B +5% 27.1 $B +15% 45.1 $B +7% 37.3 $B +16% 30.1 $B +13% 72.8 $B +5% 61.2 $B -4% 58.9 $B +4% 53.0 $B +2% 52.0 $B ευκαιρίες είναι ορατές σε περισσότερους παίκτες, και οι πόροι για την αξιοποίηση αυτών των ευκαιριών είναι, συχνά, πιο εύκολα διαθέσιμοι. 2. Αφθονία επιλογών Σε όλες τις αγορές οι επιλογές αυξάνονται εκθετικά. Ακόμα κι αν οι πελάτες γνωρίζουν, εμπιστεύονται ή αγαπούν μια επωνυμία, η εξερεύνηση νέων επιλογών δεν ήταν ποτέ φθηνότερη και πιο γρήγορη. Αυτό δημιουργεί μια μείωση της αφοσίωσης σε ένα brand και αυξάνει την ανάγκη όλα τα brands να αντιμετωπίζουν συνεχώς τις ταχέως μεταβαλλόμενες προσδοκίες. 3. Ταχύτητα υιοθέτησης της καινοτομίας Η ταχύτητα της καινοτομίας έχει αυξηθεί σημαντικά, αλλά αυτό που έχει επίσης αυξηθεί, είναι και ο ρυθμός με τον οποίο η καινοτομία υιοθετείται. Τα περιβάλλοντα που διαμορφώνονται έχουν τη δύναμη να διαδίδουν και να κλιμακώνουν την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών σε εκατομμύρια πελάτες με εξαιρετικά μεγάλες ταχύτητες. 4. Συντομότεροι κύκλοι ανατροφοδότησης Η έξυπνη χρήση δεδομένων και η τεχνητή νοημοσύνη έχουν δημιουργήσει έναν άμεσο και σύντομο κύκλο ανατροφοδότησης μεταξύ της καινοτομίας του προϊόντος και της αντίδρασης των πελατών. 5. Άρρηκτη σχέση brand και επιχείρησης Μια επιχείρηση, το brand της και η ηγεσία της έχουν ολοένα και πιο αδιάρρηκτη σχέση. Η διαφάνεια και η μειωμένη ασυμμετρία πληροφόρησης σημαίνουν ότι τα brands αφορούν Marketing Top 25

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=