#1135 11/11/24 20 Γράφει η Βενετία Σακελλαρίου Η Next Gen Group του Διεθνούς Οργανισμού Συμβούλων Επικοινωνίας (ICCO) δημοσίευσε μια έκθεση σχετικά με τα κίνητρα, τις προκλήσεις και τις προσδοκίες των νέων επαγγελματιών του κλάδου των δημοσίων σχέσεων από επτά περιοχές σε όλο τον κόσμο. Η ICCO Next Gen Group είναι μια δυναμική ομάδα νέων επαγγελματιών του κλάδου που είναι αφοσιωμένοι και ασχολούνται με τη διαμόρφωση του μέλλοντος των δημοσίων σχέσεων. Η έκθεση ICCO Next-Gen PR Report 2023 - 2024 προσφέρει σημαντικές πληροφορίες για το διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο των δημοσίων σχέσεων και τα στρατηγικά βήματα που απαιτούνται για την ενδυνάμωση των μελλοντικών ηγετών του κλάδου. Ο Grzegorz Szczepański, πρόεδρος της ICCO, ανέφερε: «Η ομάδα Next Gen Group της ICCO δημιουργήθηκε για να διασφαλίσει ότι οι φωνές των νεοεισερχόμενων επαγγελματιών στις δημόσιες σχέσεις ακούγονται και εκτιμώνται, ως προς τη διαμόρφωση του μέλλοντος του κλάδου μας. Η αφοσιωμένη ομάδα μας, που εκπροσωπεί διάφορες περιοχές παγκοσμίως, έχει επικεντρωθεί στην κατανόηση και στην αντιμετώπιση των μοναδικών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι νέοι επαγγελματίες. Μέσω της ICCO Next-Gen PR Report 2023 - 2024, στοχεύσαμε να αποκαλύψουμε τους βασικούς παράγοντες, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες για την επόμενη γενιά. Η έκθεση υπογραμμίζει ότι, ενώ η δημιουργικότητα παραμένει βασικό κίνητρο, υπάρχει αυξανόμενη ανάγκη για εργασία με γνώμονα το σκοπό και την υποστήριξη της ψυχικής ευημερίας (των εργαζομένων). Με την ενεργό ενασχόληση των αποτελεσμάτων, δεσμευόμαστε να αναπτύξουμε βέλτιστες πρακτικές και λύσεις που όχι μόνο θα προσελκύσουν, αλλά και θα καλλιεργήσουν τους μελλοντικούς ηγέτες των δημοσίων σχέσεων». Η έκθεση υπογραμμίζει ότι ενώ ο μισθός παραμένει ύψιστη προτεραιότητα για το 60% των ερωτηθέντων όταν εξετάζουν τις ευκαιρίες απασχόλησης, παράγοντες όπως οι δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης (49%), η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής (39%) και η εταιρική κουλτούρα (29%), διαδραματίζουν, επίσης, σημαντικό ρόλο κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Αυτό το ετερόκλητο σύνολο κινήτρων υπογραμμίζει την ανάγκη του κλάδου των δημοσίων σχέσεων να δημιουργεί περιβάλλοντα που, όχι μόνο ευνοούν τη δημιουργικότητα, αλλά προσφέρουν και ευκαιρίες ανάπτυξης, έχοντας ουσιαστικό αντίκρισμα. Ένα αξιοσημείωτο εύρημα της έρευνας είναι ότι το 71% των νέων επαγγελματιών αναγνωρίζει την ανάπτυξη και την εξέλιξη ως τα βασικά στοιχεία τα οποία τους ενθαρρύνουν και τους εμπνέουν επαγγελματικά, αμφισβητώντας το στερεότυπο ότι η GenZ αναζητά έναν ευκολότερο δρόμο, αλλά, αντίθετα, αποκαλύπτοντας μια γενιά πρόθυμη να αντιμετωπίσει όλες τις επαγγελματικές προκλήσεις και να εξελιχθεί στην καριέρα της. Παρά τις θετικές κινητήριες δυνάμεις, η έκθεση ICCO Next-Gen PR Report 2023 - 2024 αποκαλύπτει και τις προκλήσεις που δημιουργούνται, με τα δύο τρίτα (64%) των ερωτηθέντων να αναφέρουν την ύπαρξη αρνητικού αντικτύπου στην ψυχική τους υγεία και ευημερία κατά το τελευταίο έτος εξαιτίας της εργασίας τους. Το στοιχείο αυτό δημιουργεί μια επείγουσα ανάγκη για τις εταιρείες δημοσίων σχέσεων να δώσουν προτεραιότητα στην ευημερία των εργαζομένων τους και στην υποστήριξη της ψυχικής τους υγείας. Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η έκθεση παρουσιάζει ένα εργατικό δυναμικό με ανάμικτη αίσθηση αισιοδοξίας, όσον αφορά τις δημόσιες σχέσεις ως πορεία καριέρας, με το 68% των ερωτηθέντων να σχεδιάζει να παραμείνει στον κλάδο των δημοσίων σχέσεων στο προσεχές μέλλον, αλλά μόνο το ένα τέταρτο (28%) να εκφράζει την επιθυμία να ακολουθήσει αυτή την καριέρα σε όλη του τη ζωή. Προκειμένου να διατηρηθεί η ποιότητα -και τα ταλέντα- στον κλάδο, η έκθεση αποκάλυψε τις βασικές δεξιότητες που θα πρέπει να έχουν και τους τομείς στους οποίους θα πρέπει να βελτιωθούν οι νέοι, στοιχεία τα οποία διαμορφώνουν και το μέλλον του κλάδου. Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (47%) υπογράμμισαν τη σημασία της κατάκτησης δεξιοτήτων τεχνητής νοημοσύνης, γεγονός που αντανακλά την αυξανόμενη ενσωμάτωση της τεχνολογίας στις δημόσιες σχέσεις και την ανάγκη υιοθέτησης των τεχνολογικών εξελίξεων. Επιπλέον, η έκθεση δείχνει πού διαφέρουν οι απόψεις της επόμενης γενιάς από εκείνες των ηγετών των εταιρειών που ερωτήθηκαν στην Παγκόσμια Έκθεση της ICCO. Η επόμενη γενιά κατατάσσει δεξιότητες όπως η συμβουλευτική σε θέματα κρίσεων και η δημιουργικότητα σημαντικά υψηλότερα -50% έναντι 27% και 37% έναντι 22% αντίστοιχα- ενώ οι ηγέτες των εταιρειών εστιάζουν στη στρατηγική συμβουλευτική και στο σκοπό/ESG - 40% έναντι 33% και 32% έναντι 20%, αντίστοιχα. Έκθεση ICCO Next-Gen PR Report 2023 - 2024 Η δημιουργικότητα παραμένει βασιλιάς Η έκθεση Next-Gen PR Report της ICCO, σε συνεργασία με την Opinium, αποκάλυψε τι σημαίνουν η δημιουργικότητα, η ψυχική υγεία και η ευημερία, καθώς και η τεχνητή νοημοσύνη για τους μελλοντικούς ηγέτες του κλάδου των δημοσίων σχέσεων.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=