11/11/24 #1135 5 Η OGILVY υπογράφει την επικοινωνία για τη νέα Lacta Nuts, που συνδύασε για πρώτη φορά τη σοκολάτα γάλακτος Lacta με ολόκληρα αμύγδαλα και φουντούκια. Για το νέο προϊόν η Ogilvy δημιούργησε μια καμπάνια εμπνευσμένη από τις αντιθέσεις ενός ζευγαριού. Η επικοινωνία περιλαμβάνει τηλεοπτική ταινία, η οποία διαθέτει λειτουργία closed captions (CC), outdoor και social media υλικά. Η ταινία υλοποιήθηκε σε παραγωγή Topcut-Modiano, σε συνεργασία με την Bezier Animation Studio, ενώ τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Γρηγόρης Ρέντης. Η FRANK & FAME δημιούργησε την καμπάνια για τη νέα γευστική πρόταση της Χρυσής Ζύμης. Τραγανά και αφράτα Mini Strudels με λαχταριστή φρουτένια γέμιση και βελούδινη κρέμα ζαχαροπλαστικής, δίνουν γεύση στη φαντασία και πρωταγωνιστούν σε ένα ευφάνταστο σποτ ιδιαίτερης αισθητικής με μονοχρωματικές παλέτες. Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε διαφορετικά touchpoints, σε offline και online περιβάλλον. Την παραγωγή ανέλαβε η Bright Shoe, σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουβαρά, ενώ τη μουσική και τον ήχο επιμελήθηκε η Rabbeats. Η 4WISEMONKEYS παρουσιάζει τη νέα συσκευασία για τα Tsakiris Sticks. Σε μια καμπάνια με πρωταγωνιστή το νέο cup, «εισβάλλουν» σε κάθε μας στιγμή και ανατρέπουν όλα όσα γνωρίζαμε για τα σνακ πατάτας, μέσα από μια φρέσκια προσέγγιση. Με ξεχωριστή και fun εικαστική απεικόνιση, τα Tsakiris Sticks έρχονται στον κόσμο μας για να κάνουν κάθε στιγμή τόσο μοναδική όσο εκείνα. Η καμπάνια «τρέχει» σε όλα τα digital μέσα, ενώ την παραγωγή του σποτ ανέλαβε η faze design studio. Η PREMIER CAPITAL ΕΛΛΆΣ, η διαχειρίστρια εταιρεία των εστιατορίων McDonald’s στην Ελλάδα, επέλεξε μετά από διαδικασία αξιολόγησης το Publicis Groupe Greece ως στρατηγικό συνεργάτη επικοινωνίας για τα McDonald’s. Η συνεργασία της Premier Capital με το Publicis Groupe Greece ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2024, με τη Leo Burnett, creative agency του ομίλου, να αναλαμβάνει το σχεδιασμό και την υλοποίηση των διαφημιστικών καμπανιών σε Above-the-Line (ATL) και Below-the-Line (BTL), καθώς και τη διαχείριση των social media, και την Digitas, το digital-first omnichannel agency του ομίλου, να αναλαμβάνει τη διαχείριση του CRM, του website και του application των McDonald’s. Δημιουργήθηκε η RedwolfOgilvy Η Red Wolf PR & Advertising ανήκει πλέον στη μεγάλη παγκόσμια οικογένεια της Ogilvy, μετά τη στρατηγική συγχώνευσή της με την Ogilvy Κύπρου (Pandora Ogilvy), σηματοδοτώντας μια νέα εποχή, αυτή της RedwolfOgilvy. Από την 1η Οκτωβρίου 2024, οι δύο οργανισμοί ένωσαν τις δυνάμεις τους και λειτουργούν ως μία ενιαία εταιρεία, τη RedwolfOgilvy. Η Red Wolf ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στην αγορά, αναλαμβάνοντας το ρόλο του επίσημου συνεργάτη και αντιπροσώπου του διεθνούς φήμης διαφημιστικού δικτύου Ogilvy στην Κύπρο. Μέσω αυτής της συνεργασίας, αποκτά πρόσβαση σε ένα παγκόσμιο δίκτυο, το οποίο λειτουργεί ως hub γνώσης, εμπειρίας, εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εξειδικευμένων εργαλείων. Πρόκειται για μια ανοικτή τράπεζα πληροφοριών και ανάπτυξης, που θα αποτελέσει τον πυρήνα των νέων αναβαθμισμένων υπηρεσιών της. Ο οργανισμός διαθέτει πλέον μια ομάδα που ξεπερνά τα 40 άτομα, παρέχοντας σφαιρικές υπηρεσίες 360º, διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων και digital marketing υψηλού επιπέδου. Μια ομάδα επαγγελματιών με πάθος, πείσμα και αφοσίωση στο στόχο, η οποία κινητοποιεί τη δική της εμπειρία, γνώση και εξειδίκευση στην υλοποίηση των αποδοτικότερων αποτελεσμάτων σε όποιο έργο αναλαμβάνει. Μέτοχοι στο νέο σχήμα είναι ο Κωνσταντίνος Ντάλτας, βασικός μέτοχος της Red Wolf, και η Ogilvy Hellas. Advertary PR: Συνεργασία με τη Sovereign Brokers Η Advertary PR ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Sovereign Brokers, ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα του real estate στη Θεσσαλονίκη. Στόχος της συνεργασίας αυτής είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή ολοκληρωμένων στρατηγικών επικοινωνίας που θα ενισχύσουν την παρουσία της Sovereign Brokers, προβάλλοντας τη δέσμευσή της στην επαγγελματική εξυπηρέτηση και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Διεθνείς διακρίσεις για τη V+O στα IPRA Δύο χρυσά βραβεία στα IPRA Golden World Awards (GWA) απέσπασε και φέτος η V+O, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά τη θέση της ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες επικοινωνίας με διεθνείς διακρίσεις. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στη φετινή διοργάνωση των GWA στο Βελιγράδι, όπου ξεχώρισαν οι καμπάνιες της V+O σε δύο διαφορετικές κατηγορίες: Athens International Airport IPO: A Landmark Listing (στην κατηγορία «Financial») και το A Journey Through Time: The Immersive Experience (στην κατηγορία «Travel & Tourism»): Ένα ταξίδι στο χρόνο για τον εορτασμό των 150 χρόνων του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρεταννία, το οποίο σηματοδότησε την έναρξη ενός από τα πιο εμβληματικά project του έτους με τίτλο Always Grand. Η Bank of America στην Action Global Η Bank of America επέλεξε την Action Global Communications Greece ως τον νέο συνεργάτη της στις δημόσιες σχέσεις για την Ελλάδα, μετά από διαδικασία RFP. Η Action Global Communications Greece θα αναλάβει όλο το φάσμα των επικοινωνιακών ευκαιριών και προκλήσεων. Η Ιωάννα Βασιλοπούλου στη BIAN Η ΒΙΑΝ επέλεξε την Ιωάννα Βασιλοπούλου για τη θέση της Marketing Manager Consumer Healthcare. Προέρχεται από τη Lavipharm, όπου τα δύο τελευταία χρόνια εργάστηκε ως Head of Customer & Consumer Experience Pharma Plus. Στο παρελθόν έχει εργαστεί και ως Marketing Manager Apollonion στην Καραμολέγκος αλλά και Marketing Manager Greece στη Luxottica, όπου παρέμεινε για περισσότερο από 14 χρόνια. Η ΕVENT PLUS κέρδισε τις σημαντικές πιστοποιήσεις στο δρόμο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, EcoVadis/ Silver Medal και ISO14001:2015 Η KOVALD ξεκίνησε συνεργασία με την Big Solar A.E. ΤΗ CINEVIEW επέλεξε η εταιρεία χειροποίητων κοσμημάτων Bizermani για την ανάθεση της επικοινωνίας της. Η πρώτη καμπάνια είναι στον «αέρα», με τη Cineview να υπογράφει δημιουργικό και παραγωγή.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=