ADBUSINESS #1022
Interview #1022 14/09/20 12 NEW CLIENTS ΙΝΝΟVΑΤΙΟΝ ERA EXPLOIT 3D DESIGN & PRODUCTION DETTOL TVC - RB FIFA 2010 ACTIVATION 3E LANITIS FAMILY LOYALTY PROGRAM CYPRUS INCORPORATE NEW SERVICES, TECHNOLOGIES, PRODUCTS 8:30 BASF PACKAGING & ADS MINERVA PACKAGING COCA-COLA COLLECTIBLE BOTTLES FOR GREECE & CYPRUS Δεν πρέπει να παραλείψουμε τη νεότερη συνεργασία μας με το Dettol και τη δημιουργία τηλεοπτικού, αλλά και τη συνέχεια στη δημιουργία trade materials για τη Mondelēz. Τα προαναφερθέντα είναι ενδεικτικές εργασίες μέσα από περισσότερα από 26.000 μικρά και μεγάλα έργα που έχουν συμβάλει στην επιτυχία μας. adb Διατηρείτε συνεργασίες με αρκετούς σημαντικούς πολυεθνι- κούς πελάτες. Υπάρχουν ιδιαίτερες προκλήσεις σε αυτές τις συνεργασίες; Δίπλα στις Henkel, Mondelēz, Coca-Cola, FrieslandCampina, RB, JDE, Arla Foods κ.ά. δημιουργήσαμε διαχρονικές σχέσεις εμπιστοσύ- νης. Σίγουρα πρέπει να παραμένουμε δημιουργικοί και να μην πέφτουμε στη «λακούβα» της επανάληψης ή την ασφάλεια του γνώριμου. Τόσο οι συνθήκες της αγοράς, όσο και οι συνεχείς αλλαγές στα brands, στους ανθρώπους τους αλλά και την εικόνα τους, δεν μας αφήνουν να επανα- παυόμαστε. Άλλωστε, ο κόσμος, η τεχνολογία, η επικοινωνία εξελίσσονται συνεχώς και εμείς πρέπει να πρωτοπορούμε και όχι να ακολουθούμε. adb Πώς προσαρμόζεται και αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες η Asterias; Συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση με συμμετοχή σε νέα, καινοτό- μα projects, με τα οποία αφουγκραζόμαστε τις εξελίξεις με τόλμη και περιέργεια. Εκμεταλλευόμαστε κάθε νέο λογισμικό της αγοράς και παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις. Έχουμε επενδύσει στον τομέα του 3D Design αλλά και στην εκτύπωση σε τρεις διαστάσεις. Motion graphic videos & animations, επαυξημένη πραγματικότητα (AR) είναι όλα οπτική επικοινωνία του σήμερα. ‘‘ Η δύναμή μας είναι οι άνθρωποί μας ’’ adb Τι περιλαμβάνει το πλάνο της εταιρείας για το άμεσο μέλλον; Εξέλιξη, καινοτομία, δημιουργία με ήθος και αγάπη. Με αυτά πο- ρευόμαστε στη νέα τάξη πραγμάτων. Οι ανάγκες που προέκυψαν λόγω της πανδημίας δεν μας αφήνουν ανεπηρέαστους. Ανακαλύπτουμε και προτείνουμε νέα προϊόντα και υπηρεσίες που θα προσφέρουν στους πελάτες μας λύσεις για να ξεπεράσουν τα εμπόδια που εμφανίζονται στην αγορά. Όπως αναφέραμε, είναι αναγκαίο να εξελισσόμαστε και σε αυτό το πλαίσιο ετοιμάζουμε τη νέα εικόνα της εταιρείας μας. adb Ποιο είναι το σχόλιό σας για τη σημερινή εικόνα της αγοράς επικοινωνίας όσον αφορά τόσο τα οικονομικά μεγέθη όσο και το δημιουργικό προϊόν; Τα τελευταία 11 χρόνια μέχρι και σήμερα, η αγορά της επικοινωνίας μοιάζει λίγο με κινούμενη άμμο. Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για σταθε- ρότητα και ειδικά όσον αφορά τα οικονομικά μεγέθη. Είδαμε το προη- γούμενο εξάμηνο οι επενδύσεις ν’ αλλάζουν κατεύθυνση, τους πελάτες να προσανατολίζονται σε άλλους τρόπους επικοινωνίας και γενικά η επικοινωνία να περνά κυρίως από ψηφιακά μέσα. Με τις συνθήκες ν’ αλλάζουν συνέχεια, το δημιουργικό προϊόν καλείται να τις ακολουθήσει και να τις ξεπεράσει. Κι εμείς εκεί στοχεύουμε. Σταύρος Πλατσής, Chief Executive Officer, Asterias Creative Design
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=