ADBUSINESS #1022

ΠαραΜedia kogiot@direction.gr #1022 14/09/20 26 CEOs… Σύμφωνα με ασφαλείς πλη- ροφορίες, το αμέσως επόμενο διάστημα επίκεινται αλλαγές ηγεσίας σε μεγάλες επιχειρή- σεις της ελληνικής αγοράς και συγκεκριμένα σε εταιρείες που πρωταγωνιστούν στο χώρο του λιανεμπορίου, του online bet αλλά και στον χρηματοοικονο- μικό τομέα… Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για «ντόμινο» αλλαγών και Έλληνες μάνατζερ με σημαντική πορεία και επιτυ- χίες στο εξωτερικό σε διεθνείς ρόλους, που έχουν ήδη βολι- δοσκοπηθεί για τις προθέσεις τους… Νοva… Η αλλαγή ιδιοκτησίας στη Nova φαίνεται πως οδήγησε σε συμ- φωνία με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ όσον αφορά τα τηλεοπτικά δικαιώμα- τα, ενώ όλα δείχνουν πως άλλαξε εντελώς (και προς το καλύτερο) το κλίμα με τον Παναθηναϊκό. Όπως ακούγεται, πραγματοποι- ούνται εκ νέου διαπραγματεύσεις με τους πράσινους, που έχουν δηλώσει, βέβαια, πως φέτος τους αγώνες θα τους δείχνει το νεοσύ- στατο Panathinaikos TV. Όμως, δεν είναι λίγοι αυτοί που προεξο- φλούν ανατροπή στο 90… Τράπεζες… Τα media της Πειραιώς κατέ- ληξαν στη UM, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται και η απόφαση στο spec για το δημιουργικό που «τρέχει» εδώ και καιρό η Εθνική... Ακούγεται, επίσης, πως μία ακόμη τράπεζα είναι έτοιμη να προχωρήσει σε διερεύνηση της αγοράς… Ανοδικά… Άκρως θετικό το 2019 για τα media agencies… Tα στοιχεία των ισολογισμών δείχνουν άνοδο 13,15% στον συνολικό κύκλο εργασιών, 9% περίπου στα μικτά κέρδη και 6,5% στα κέρδη προ φόρων… Φυσικά, το μεγάλο ερώτημα είναι πώς θα κλείσει η φετινή χρονιά… Συγχαρητήρια! Πολύ με- γάλη διά- κριση για την amuse, η οποία εί- ναι η μόνη αμιγώς ελληνική εταιρεία που βραβεύτηκε μεταξύ των κα- λύτερων εταιρειών της Ευρώπης όσον αφορά το εργασιακό τους περιβάλλον από το Great Place to Work, σε συνεργασία με το The Economist Group… COVID-TV&Web… Νέο κονδύλι σκέφτεται να διοχε- τεύσει η κυβέρνηση στα κανάλια, για να ενημερώσει τους πολίτες για τον κορονοϊό. Tην ίδια ώρα, το Υπουργείο Παιδείας προχώρη- σε σε ανάθεση 73 χιλ. ευρώ στην Interweave για καμπάνια ενημέ- ρωσης, με στόχο την ομαλή έναρ- ξη λειτουργίας όλων των εκπαι- δευτικών δομών. Σημειώνεται πως στην πρώτη φάση της πανδημίας και της αναστολής λειτουργίας των σχολείων, η Interweave είχε λάβει από το Υπουργείο Παιδείας το ποσό των 92.716 ευρώ για τη δημιουργία της ιστοσελίδας mathainoumestospiti.gov.gr και αναρτήσεις στα social media... Πάγωσε η χρηματοδότηση… Στο συρτάρι του Στέλιου Πέτσα έχει κολλήσει η χρηματοδότηση του έντυπου Τύπου, πανελλαδικού και περιφερειακού, με άλλοθι τα ελληνοτουρκικά, την κρίση, την ύφεση και την πανδημία… Μπάσκετ… Πολύ κοντά σε μακροχρόνια συμ- φωνία ακούγεται πως βρίσκονται ΕΡΤ και ΕΣΑΚΕ για τη μετάδοση του πρωταθλήματος Α1 μπάσκετ. Στους αγώνες θα περιλαμβάνονται και αυτοί του ΠΑΟ και της ΑΕΚ, που είχαν συμφωνήσει με την Cosmote TV, αλλά και του Ολυμπι- ακού, όταν θα ανέβει στην Α1… Ο Ολλανδός του Πάνου Γερμανού Ο Ολλανδός Piet Coelewij ανέλαβε κα- θήκοντα ανεξάρτητου μη εκτελεστικού μέλους και πρόεδρου του Διοικητικού Συμβουλίου στη RetailWorld (Public- MediaMarkt) του Olympia Group. Έμπει- ρο στέλεχος της ευρωπαϊκής αγοράς λιανεμπορίου, ο Coelewij αποτελεί, επί- σης, Independent Non-Executive Director στις Interparking (βασικό παίκτη στους χώρους στάθ- μευσης στην Ευρώπη), Royal Flora Holland (market place για άνθη και φυτά), Jumbo Supermarkets (αλυσίδα λιανεμπορίου τροφίμων) και Displaydata (εταιρεία που ασχολείται με Εlectronic Shelf Labels-ESLs). Eπίσης, έχει επενδύσει στην υπη- ρεσία streaming Jazzed και στην Εcowind, ενώ έχει διατελέσει CEO της RFS Holland Holding, στην οποία, μεταξύ άλλων, ανήκει η wehkamp, το κορυφαίο online υποκατάστημα της Ολλανδίας. Στο παρελθόν έχει διατηρήσει υψηλόβαθμες διοικητικές θέσεις στις Sonos, Amazon.com και Phillips Consumer Electronics. Θάνατοι και εκατομμύρια στις ΗΠΑ… Το αμερικανικό Υπουργείο Υγείας (US Department of Health and Human Services - ΗSS) αναμένεται να δαπανήσει περισσότερα από 250 εκατ. δολάρια για μια επικοινωνιακή εκστρατεία που θα έχει στόχο να «νικήσει την απόγνωση» και να «εμπνεύσει ελπίδα» εν μέσω της πανδημίας του Covid-19. Σε αυτό το πλαίσιο, τo υπουργείο αναζητεί τα agencies που θα διαχειριστούν την καμπάνια, η οποία σημειώνει πως θα έχει να κάνει τόσο με τη δημόσια υγεία όσο και με το «άνοιγμα ξανά της χώρας» (reopening America). Ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε η καμπάνια να «τρέξει» από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι τον Ιούλιο του 2021, με δυνατότητα επέκτασής της για μία ακό- μη χρονιά μέχρι το καλοκαίρι του 2022. Σύμφωνα με το Politico, το μεγαλύτερο μέρος του κονδυλίου αναμένεται να αξιοποιηθεί από τον Ιανουάριο του 2021 και έπειτα, ενώ στους στόχους της καμπάνιας περιλαμβάνονται η ενημέρωση για θεραπείες και εμβόλια, η παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών για τις επιχειρήσεις σε αυτήν τη γεμάτη προκλήσεις περίο- δο, καθώς και η ενημέρωση για τυχόν μέτρα και τις διάφορες φάσεις της επιστροφής της οικονομικής δραστηριότητας. Η καμπάνια θα «τρέξει» τόσο σε πα- ραδοσιακά όσο και ψηφιακά μέσα, ενώ θα περιλαμ- βάνει και earned media και προσπάθειες διάχυσης σε digital και social media περιβάλλον. Στελέχη των Δημοκρατικών που έκαναν δηλώσεις για το θέμα στο Politico, εξέφρασαν την έκπληξή τους για το ύψος του budget καθώς και την ανησυχία τους πως η καμπάνια μπορεί να αποτελέσει πλατφόρμα πολιτικών μηνυ- μάτων στο δρόμο προς τις προεδρικές εκλογές στη χώρα, τον φετινό Νοέμβριο. Την ίδια πάντως στιγμή, το εξώφυλλο του τελευταίου τεύχους του περιοδικού Time υπενθυμίζει το μέγεθος του προβλήματος στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού, καθώς και τη δύναμη που εξακολουθεί να έχει το print! Έχετε προσέξει ότι… αυτός ο ιός κάθε μέρα και κάθε στιγμή που περνάει αλλάζει τη ζωή μας;

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=