ADBUSINESS #1022
NewsReport #1022 14/09/20 4 OGILVY ΚΑΙ NEXT COM συμμετέχουν στο spec της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με αντικείμενο την προβολή της φυσικής κληρονομιάς, του πολιτισμού και του τουρισμού της Περιφέρειας και προϋπολογισμό 1.238.000 ευρώ, συμπεριλαμβανο- μένου ΦΠΑ. Το έργο του αναδόχου δομείται σε τρία πακέτα εργασίας ως ακολούθως: Το πρώτο πακέτο εργασίας περιλαμ- βάνει την αναβάθμιση και διαχείριση του τουριστικού portal, το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη διαχείριση blog της Περιφέρειας Νοτί- ου Αιγαίου, τη δημιουργική απεικόνιση (digital posters), creative brand story telling, τη διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), το σχεδιασμό και την υλοποίηση πλάνου δημοσιότητας (digital media plan). Το δεύτερο πακέτο εργασίας περιλαμβάνει την παραγωγή οπτικο- ακουστικού υλικού 17 βίντεο για τις ανάγκες της τουριστικής προ- βολής της Περιφέ- ρειας Νοτίου Αιγαίου, καθώς και την παραγωγή 2.000 φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης, για κάθε δυνατή χρήση σε έντυπη ή και σε ηλεκτρονική μορφή. Τέλος, το τρίτο πακέτο εργασίας πε- ριλαμβάνει την προβολή σε εθνικής και τοπικής εμβέλειας τηλεοπτικά δίκτυα, έντυπα και ραδιοφωνικά μέσα. Αποχώρησε από τον κλάδο του καπνού η Πέγκυ Δόριζα, διευθύντρια Εταιρικών Υπο- θέσεων και Επικοινωνίας της Japan Tobacco International - JTI για τις αγορές της Ελλά- δας, της Κύπρου και της Μάλτας, θέση την οποία κατείχε στην εταιρεία από το 2009. Να σημειωθεί ότι νωρίτερα η κ. Δόριζα είχε δια- τελέσει διευθύντρια του Γραφείου Ευρωπα- ϊκών Υποθέσεων της JTI στις Βρυξέλλες και γενική γραμματέας του Ελληνικού Συνδέσμου Καπνικών Εταιρειών Ευρώπης (ΕΣΚΕΕ). Το επόμενο επαγγελματικό βήμα της κυρίας Δό- ριζα θα ανακοινωθεί σύντομα. ΕΡΤ: Νέο spec 360.000 ευρώ Η ΕΡΤ αποφάσισε τη διενέργεια διαγωνισμού για την παροχή υπηρε- σιών διαφημιστικής εκστρατείας και παραγωγής διαφημιστικών ταινιών για ένα έτος, με συνολική προϋπο- λογισθείσα δαπάνη ύψους 360.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Θα αφορά την παροχή υπηρεσιών στρατηγικής προβολής, σχεδιασμού και υλο- ποίησης δημιουργικού υλικού για την παρουσίαση, την προβολή και την προώθηση του περιεχομένου, του προγράμματος, των καναλιών (γραμμικών και μη γραμμικών), των ραδιοφωνικών σταθμών, του Ertflix, της διαδικτυακής σελίδας, των Μου- σικών Συνόλων, του Αρχείου και των δράσεων της ΕΡΤ Α.Ε., καθώς και την παροχή υπηρεσιών παραγωγής 10 έως 15 διαφημιστικών ταινιών. 4 εταιρείες διεκδικούν τα 2,5 εκατ. ευρώ που έχει θέσει σε spec η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Αναλυτικότερα, οι Cloudprint, Admine, Choose και Dentsu συμμετέχουν στο διαγωνισμό της Περιφέρειας με τίτλο «Ενέργειες προώθησης τουριστικού προϊόντος Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης» και συνολικό προϋπολογισμό 2.480.124 ευρώ. Το έργο αφορά το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με έμφαση στην παραγωγή γενικών και θεματικών video και τηλεοπτικών σποτ, τουριστικών καταχωρίσεων σε έντυπα ΜΜΕ (offline διαφήμιση) και ηλεκτρονική καμπάνια στο Ιnternet, στα κυριότερα social media, καθώς και σε εξειδικευμένους τουριστικούς διαδικτυακούς τόπους (online διαφήμιση). Στη UM τα media της Tράπεζας Πειραιώς Με νικήτρια τη UM ολοκληρώθηκε το media spec της Τράπεζας Πειραιώς. Υπενθυμίζεται πως στη διαδικασία για το λογαριασμό media buying & planning της τράπεζας συμμετείχαν, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, οι Carat, Publicis (Zenith Media) και η -νικήτρια- UM. Το spec αποτέλεσε εξέλιξη η οποία ήρθε στο πλαίσιο του «ντόμινο» αλλαγών που προέκυψε μετά την απόφαση της Eurobank να μετακινήσει το σύνολο του λογαρια- σμού της στην Ogilvy. ΕΡΤ: Ανάθεση στη Media Services H Media Services ανέλαβε την καταγραφή της διαφημιστικής δαπάνης για την ΕΡΤ. Συγκεκριμένα, ο διαγωνισμός είχε αντικείμενο την παροχή υπηρε- σιών καταγραφής των διαφημιστικών μηνυμάτων που προβάλλονται από όλα τα μέσα της ΕΡΤ Α.Ε., από ιδιωτικά ραδιοτηλεοπτικά μέσα καθώς και στο διαδίκτυο, σε ημερήσια και μηνιαία βάση. Πρόκει- ται για ανάθεση ύψους 118.662 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Διεθνής διάκριση για την amuse Η amuse είναι η μόνη αμιγώς ελληνική εταιρεία που βραβεύ- τηκε μεταξύ των καλύτερων εταιρειών της Ευρώπης όσον αφορά το εργασιακό τους περιβάλλον από το Great Place to Work, σε συνεργασία με το The Economist Group. Επίσης, βραβεύθηκαν και οι πολυεθνικές Mars, AbbVie Pharmaceuticals, The Adecco Group, DHL Express, Amgen και SC Johnson, οι οποίες δραστη- ριοποιούνται και στη χώρα μας. Την πρωτιά στις πολυεθνικές της Ευρώπης κατέκτησε και φέτος η Salesforce, στις μεγάλες εθνικές εταιρείες η Sparekassen Kronjylland, στις μεσαίου μεγέ- θους η Pascoe Naturmedizin και στις μικρού μεγέθους η Regent. specs face
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=