ADBUSINESS #1022
14/09/20 #1022 5 Η TRIBE, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης συνεργασίας για τη συνολική στρατηγική επικοινω- νίας του καναλιού, υπογράφει την καμπάνια λανσαρίσματος του νέου προγράμματος του Open TV. Με πρωταγωνιστές τα πρόσωπα που θα κάνουν το φετινό πρόγραμμα να ξεχωρίσει και με το σύνθημα «… πρέπει να είσαι Open», η σειρά ταινιών επικοινωνεί την Open διάθεση των ανθρώπων του καναλιού, καλώντας τους τηλεθεατές να «… είναι Open», να είναι εκεί στο ραντεβού τους με την ψυχαγω- γία και την ενημέρωση. Ο ΙΩΆΝΝΗΣ ΚΟΥΤΡΆΚΟΣ ανέλαβε τη θέση του Group Marketing Director στην Kaizen Gaming, διαδεχόμενος τον Χρή- στο Τζαλαβρά. Προέρχεται από τη Microsoft, όπου διετέλεσε τα τελευταία τρία χρόνια Chief Marketing Officer της MS Ελλά- δας, Κύπρου και Μάλτας, ενώ στο πλαίσιο της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας έχει εργαστεί σε ορισμένους από τους μεγαλύ- τερους πολυεθνικούς κολοσσούς στους κλάδους της τεχνολογίας, όπως χαρακτηριστικά στην Google ως Product Marketing Manager για την περιοχή ΕΜΕΑ, την Publicis και την Criteo. ΤΟ DOULEUTARAS.GR , η Πλατ- φόρμα Εύρεσης Επαγγελματιών, καλωσορίζει την επιστροφή στο σπίτι από τις διακοπές με μία μεγάλη digital καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Δημήτρης Μακαλιάς. Ο γνωστός ηθοποι- ός γίνεται «Ο φίλος του σπιτιού σου», ενσαρκώνοντας όλα τα χαρακτηριστικά που κάνουν την πλατφόρμα του Douleutaras.gr να ξεχωρίζει όπως αξιολογήσεις, εμπειρία, ταχύτητα εξυπηρέτησης και οι καλύτερες προσφορές για οτιδήποτε θέλεις να φτιάξεις ή να αλλάξεις στο σπίτι. Την καμπάνια δημιούργησε και επιμελήθηκε η Urban Nomads. Ο ΔΉΜΟΣ ΛΉΜΝΟΥ πραγ- ματοποιεί ηλεκτρονικό ανοικτό διαγωνισμό για τη δημιουργία δύο σύγχρονων ψηφιακών πάρ- κων, με σκοπό την ανάδειξη και προβολή του πλούσιου πολιτι- στικού αποθέματος της περιοχής, αξιοποιώντας τα πλέον σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα. Ολογράμ- ματα, εικονική πραγματικότητα, τρισδιάστατα βίντεο και λοιπά εντυπωσιακά συστήματα θα απο- τελέσουν το μέσο και την αφορμή για την προαγωγή της ιστορίας, της μάθησης και την προσέγ- γιση επισκεπτών, δίνοντας νέα δυναμική στην τοπική κοινωνία μέσω της ενίσχυσης του μοντέλου του τουρισμού της εμπειρίας. Ο συνολικός εκτιμώμενος προϋπο- λογισμός της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 397.960 ευρώ, συ- μπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Η καταληκτική ημερομηνία υποβο- λής των προσφορών είναι η 28η Σεπτεμβρίου 2020. L’Oréal Hellas: Νέα CMO η Κωνσταντίνα Τζώκα Η L’Oréal Hellas όρισε νέα Chief Marketing Officer (CMO) την Κων- σταντίνα Τζώκα, μέχρι πρότινος Ε-Commerce Manager στον Κλά- δο Προϊόντων Ευρείας Διανομής. Ξεκίνησε την καριέρα της στη L’Oréal Hellas το 2014, ως Digital Manager για τον Κλάδο Προϊό- ντων Ευρείας Διανομής, έχοντας σημαντική εμπειρία σε θέσεις Marketing, Πωλήσεων & Digital στους κλάδους της διαφήμισης και των media. Θα διαδεχτεί τη Φιλύ- ρα Παπακώστα, που ανέλαβε τη θέση της γενικής διευθύντριας για τον κλάδο των Δερμοκαλ- λυντικών Προϊόντων της L’Oréal Hellas. Healthy Seas: Σε Curious Ahead και Unlimited Creativity Τις εταιρείες Curious Ahead και Unlimited Creativity του Ομίλου V+O επέλεξε η διεθνής οργάνωση Healthy Seas ως στρατηγικούς συνεργάτες για τον δημιουργικό σχεδιασμό και την παραγωγή digital και τηλεοπτικής ενημερωτικής καμπάνιας που βγήκε «στον αέρα», με την προβολή της σε Facebook, YouTube, καθώς και σε σταθμούς εθνικής και πε- ριφερειακής εμβέλειας. Συγκεκριμένα, η Unlimited Creativity εμπνεύστηκε και αποτύπωσε το concept και το σενάριο του τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σποτ, ενώ η Curious Ahead σχεδίασε το key visual καθώς και όλες τις δημιουργικές εφαρμογές της καμπάνιας για το digital περιβάλλον. Το post- production του τηλεοπτικού σποτ έγινε από την RGB Studios, με τη φιλική συμμετοχή του ηθοποιού Κώστα Αποστολίδη στο σπικάζ. Στη ΦΑΜΑΡ η Αγγελική Μοτσάκου Η Αγγελική Μοτσάκου αναλαμβάνει τις Εταιρικές Υποθέσεις της ΦΑΜΑΡ ΑΒΕ, γε- γονός που σηματοδοτεί την εστίαση της νέας διοίκησης σε μια διαφανή και εξωστρεφή πολιτική επικοινωνίας στους 1.800 εργαζομένους της εταιρεί- ας αλλά και όλους τους εξωτε- ρικούς stakeholders. Ο CEO Ian Cooper δήλωσε: «Έχουμε ήδη αναπτύξει και βρισκόμαστε στο στάδιο υλοποίησης στρατηγικής μετασχηματισμού για τη ΦΑ- ΜΑΡ ΑΒΕ. Με νέα δομή, νέους πόρους και πιο ευέλικτο σχήμα, στόχος μας είναι να διατηρή- σουμε τον ηγετικό μας ρόλο στην παροχή υπηρεσιών ανά- πτυξης, παραγωγής και διανο- μής φαρμακευτικών προϊόντων παγκοσμίως. Καλωσορίζουμε την Αγγελική στη νέα μας ομάδα και είμαστε πεπεισμένοι ότι θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε την επικοινωνία μας, τόσο με τους ανθρώπους μας εσωτερικά όσο και με τους κοινωνικούς μας εταίρους». Νew business για την Choose H Choose αναδείχθηκε νικήτρια στο διαγωνισμό που πραγματοποίησε η Περιφέρεια Κεντρικής Μα- κεδονίας για την επιλογή αναδόχου του έργου «Ενέρ- γειες Προβολής και Δημο- σιότητας της Αστικής Αρχής για τη Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης». Το budget είναι 177.481,20 ευ- ρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%) και η σύμβαση για 40 μήνες. To ΥΠΑΑΤ στην Orange Οι Drasis Camp και Orange αναδείχθηκαν νικήτριες στο διαγωνισμό που «έτρεξε» το Υπουργείο Αγροτικής Ανά- πτυξης και Τροφίμων για την ανάθεση υπηρεσιών που αφορούν: (α) εκπαιδευτικά μέτρα (βιωματική δράση) με στόχο την προώθηση της κατανάλωσης φρούτων, λα- χανικών και γάλακτος από μαθητές/μαθήτριες και (β) μέτρα (δράσεις) προβολής, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊ- κού Προγράμματος ∆ιανο- μής Φρούτων, Λαχανικών και Γάλακτος σε σχολεία. Η Orange ανέλαβε το δεύτερο σκέλος έναντι 424.535,23 ευρώ (πλέον του τυχόν ανα- λογούντος ΦΠΑ). H LIGHTHOUSE έχει αναλάβει τη διαχείριση της δυναμικής παρουσίας της Glow Era στα social media, ενώ η διαμόρφωση της εταιρικής ταυτότητας της νέας εταιρείας καλλυντικών πραγματοποιήθηκε σε συνερ- γασία με την εταιρεία Idees creative marketing. ΣΤΗ SLEED ανέθεσε τη διαχείριση της digital παρουσίας του το γνωστό brand γυναικείων παπουτσιών Absolute Bournazos.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=