ADBUSINESS #1022

14/09/20 #1022 7 Μια νέα σειρά γάλακτος από τον τόπο μας με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής έως 20 μέρες έχει λανσάρει με την επικοινωνιακή υποστήριξη της Wunderman Thompson η ΔΕΛΤΑ και οι άνθρωποι των δύο εταιρειών μάς δίνουν όλες τις λεπτομέρειες για το εγχείρημα, εξηγώντας μας πώς «πλημμύρισε» η πόλη αγελάδες και κατσίκες. adb Πώς πήρατε την απόφαση να δημιουργήσετε τη σειρά ΔΕΛΤΑ Του Τόπου μας; Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας στρατηγικής της μάρκας; Έλια Μπαϊμά, Marketing Director: Λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη των καταναλωτών για ελληνικά προϊόντα και πρακτικές λύσεις που απευθύνονται σε όλη την οικογένεια, αποφασίσαμε να επανατοποθε- τηθούμε στην κατηγορία του γάλακτος με μια νέα σειρά γάλακτος από τον τόπο μας με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής έως 20 μέρες. Η νέα σειρά ΔΕΛΤΑ Του Τόπου Μας φέρνει τα καλύτερα γαλακτοκομι- κά προϊόντα από περιοχές της Ελλάδας που φημίζονται για τις φάρμες και την παραγωγή τους, έχοντας πρακτική διάρκεια ζωής 20 μέρες. Η σειρά περιλαμβάνει: αγελαδινό γάλα από τη Μακεδονία, βιολογικό γάλα από τη Φλώρινα και την Κερκίνη και κατσικίσιο γάλα από την Πελοπόννησο, καθώς επίσης και παραδοσιακά ροφήματα Αριάνι & Κεφίρ από φάρμες Βορείου Ελλάδας. adb Ποιο είναι το USP της νέας προϊοντικής σειράς «του Τόπου μας» από τη ΔΕΛΤΑ; Ποια προϊόντα περιλαμβάνει και ποια χαρακτηριστικά την κάνουν να ξεχωρίζει; Αλέξανδρος Κρητικός, Group Brand Manager: Η συγκεκριμένη προϊοντική σειρά διακρίνεται για τη σφραγίδα εντοπιότητας που τη χαρακτηρίζει, αφού το γάλα συλλέγεται από συγκεκριμένες περιοχές της Ελλάδας που φημίζονται για τις φάρμες και την παραγωγή τους, αλλά και για την πρακτική διάρκεια των 20 ημερών. Η νέα προϊοντική σειρά ΔΕΛΤΑ «του Τόπου μας» περιλαμβάνει αγελαδινό γάλα από επιλεγμένες φάρμες Μακεδονίας, αγελαδινό βιολογικό αποκλειστικά από πιστοποιημένες βιολογικές φάρμες παραγωγών από τις περιοχές της Φλώρινας και της Κερκίνης και κατσικίσιο από κοπάδια κατσικιών που βόσκουν ελεύθερα στην περιοχή της Πελοποννήσου. adb Πώς προέκυψε αυτή η σειρά; Σε ποια ανάγκη της αγοράς απα- ντά και με βάση ποια καταναλωτικά insights δημιουργήθηκε; Έλια Μπαϊμά, Marketing Director: Η ΔΕΛΤΑ, θέλοντας να πρωτα- γωνιστήσει στις κατηγορίες του βιολογικού και κατσικίσιου γάλακτος, οι οποίες αποτελούν 2 αναπτυσσόμενες αγορές, δημιούργησε τη νέα σειρά «του Τόπου μας», απαντώντας στις ανάγκες των Ελλήνων κα- ταναλωτών για αυθεντικές ελληνικές γεύσεις. Για το λανσάρισμα της προϊοντικής σειράς «του Τόπου μας» πραγματοποιήσαμε τόσο ποιοτική όσο και ποσοτική έρευνα, με στόχο να εντοπίσουμε τα καταναλωτικά insights που καλύπτει. Στην ουσία, η σειρά «Του Τόπου μας» καλύπτει δύο βασικές καταναλωτικές ανάγκες: την ανάγκη για πρακτική διάρ- κεια και την ανάγκη ο καταναλωτής να γνωρίζει την προέλευση των προϊόντων που καταναλώνει. adb Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη Wunderman Thompson για την καμπάνια λανσαρίσματος; Ποιο ήταν το βασικό μήνυ- μα που θέλατε να περάσετε; Βίρνα Ψαρρά, Brand Manager: Μαζί με τη Wunderman Thompson θέλαμε να δημιουργήσουμε μια ανατρεπτική ταινία για τη νέα σειρά ΔΕΛΤΑ «του Τόπου μας», η οποία θα περιλαμβάνει έντονα στοιχεία εντοπιότητας, δοσμένα με μοντέρνα, σύγχρονη αλλά και χιουμοριστική αισθητική. Τα όμορφα τοπία των περιοχών απ’ όπου προέρχεται το γάλα της συγκεκριμένης σειράς και οι πρωταγωνιστές μας (αγελάδες και κατσίκια) έφτασαν στο κέντρο της πόλης και φαίνεται ότι ήρθαν για να μείνουν. Το βασικό μήνυμα που θέλαμε να περάσουμε μέσα από την επικοινωνία της νέας σειράς του Τόπου μας, ήταν ότι υπάρχουν γεύσεις στον τόπο μας που αξίζει να φτάσουν παντού και η ΔΕΛΤΑ μπορεί να διαθέσει αυτές τις γεύσεις σε όλη την Ελλάδα. Συντελεστές ΔΕΛΤΑ Έλια Μπαϊμά, Marketing Director Αλέξανδρος Κρητικός, Group Brand Manager Βίρνα Ψαρρά, Brand Manager WUNDERMAN THOMPSON Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer Αλέξανδρος Τσούτης, Executive Creative Director Νίκος Μαυριάς, Senior Copywriter ETAIΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: PARASOL

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=