ADBUSINESS #1022

8 Cover Story #1022 14/09/20 adb Ποιοι είναι οι εμπορικοί στόχοι που έχουν τεθεί για τη νέα σειρά; Ποια είναι μέχρι στιγμής η υποδοχή από το καταναλω- τικό κοινό; Αλέξανδρος Κρητικός, Group Brand Manager: Στόχος της ΔΕΛ- ΤΑ είναι να πρωταγωνιστεί σε κάθε νέα κίνηση που πραγματοποιεί, με σκοπό να έχει ηγετική θέση στις αγορές που δραστηριοποιείται. Επιπλέον, ένας πολύ σημαντικός στόχος της ΔΕΛΤΑ για τη νέα σειρά «του Τόπου μας» είναι να κερδίσει ένα σημαντικό μερίδιο στις αγορές του βιολογικού και κατσικίσιου γάλακτος, οι οποίες είναι κατηγορίες οι οποίες αναπτύσσονται και έχουν υψηλή διατροφική αξία για τον Έλληνα καταναλωτή. Μέχρι στιγμής η νέα σειρά «του Τόπου μας» έχει καταφέρει να έχει υψηλά ποσοστά trial από τα ελληνικά νοικοκυριά και έχει ξεπεράσει τους στόχους για το δίμηνο Ιούλιο και Αύγουστο. Από Σεπτέμβριο αναμένουμε ακόμα μεγαλύτερα trail rates και να πετύχουμε επαναληψιμότητα στην αγορά στη συγκεκριμένη σειρά γάλακτος. Wunderman Thompson: Πιστεύουμε στη δημιουργική ανατροπή H ομάδα της Wunderman Thompson μαs εξηγεί πώς προέκυψε η έμπνευση για την καμπάνια, πώς γυρίστηκε, τι περιλαμβάνει και πώς την έχει υποδεχθεί το κοινό. adb Πώς προσεγγίσατε το brief για τη νέα σειρά «του Τόπου μας» και πώς καταλήξατε στην ιδέα που τελικά χρησιμοποιήθηκε στην καμπάνια; “Creativity inspires and propels empathy from apathy and creates growth for ambitious brands”. Αυτό είναι το motto μας στη Wunderman Thompson. Πιστεύουμε και αναζητούμε την ιδέα που θα κινητοποιήσει και θα ενεργοποιήσει το ενδιαφέρον του κοινού και θα δημιουργήσει αξία για τις μάρκες. Στη WT πιστεύουμε στη δημιουργική ανατροπή που εμπνέει, και όταν οι μάρκες έχουν τη δυναμική και τη φιλοδοξία να ακολουθήσουν αυτή την πρόκληση, το αποτέλεσμα είναι ιδέες που ξεχωρίζουν, αλλά παραμένουν πιστές στο consumer insight και στο DNA της μάρκας. Έτσι προσεγγίσαμε και την επικοινωνία της νέας σειράς «Του Τόπου μας», ξεκινώντας από μια κοινή αλήθεια: «Οι περισσότεροι από εμάς που ζούμε σε αστικές περιοχές, αναπολούμε τη φυσική ομορφιά, τον ανεπιτήδευτο τρόπο ζωής και, φυσικά, τα αγνά παραδοσιακά προϊόντα που παράγει ο τόπος μας και οι άνθρωποί του». Αυτό αποτέλεσε και την πηγή έμπνευσης, ανατρέποντας όμως τις συνηθισμένες εικόνες της κατηγορίας με τα καρτ-ποσταλικά λιβάδια. Στο concept που δημιουργήσαμε, αγελάδες και κατσίκες εγκαταλεί- πουν για λίγο το φυσικό τους περιβάλλον και κατεβαίνουν στην πόλη «φέρνοντάς μας» το γάλα τους… το γάλα «του Τόπου μας». Όπως είναι επακόλουθο, στους δρόμους επικρατεί μια ευχάριστη κυκλοφοριακή συμφόρηση από τα χαριτωμένα ζώα που δεν χάνουν ευκαιρία να βοσκήσουν την πρασινάδα του περίγυρου, ενώ ένας τροχονόμος ρυθμίζει την κίνηση επιστρατεύοντας τις «ποιμενικές» του ικανότητες στο σφύριγμα. adb Ποιες προκλήσεις υπήρξαν όσον αφορά την παραγωγή της καμπάνιας; Υπήρξαν παρεμβάσεις στο κομμάτι του post production; Η παρουσία κοπαδιού με ζώα σε έναν επαρχιακό δρόμο είναι συχνό φαινόμενο, όμως στο κέντρο μιας πόλης το εγχείρημα είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Επιπλέον, τα ζώα αυτά δεν εκπαιδεύονται και δεν έχουν ιδιαίτερες φιλοδοξίες κινηματογραφικής καριέρας. Τελικά, όμως, φαίνεται ότι οι τετράποδοι ηθοποιοί και κομπάρσοι μας απόλαυσαν την «εκδρομή» και πρωταγωνίστησαν με άνεση, ευχαρίστηση και… ιδιαίτερη όρεξη στο τηλεοπτικό μας. Το αποτέλεσμα μας ενθουσιάζει γιατί είναι αληθινό, χωρίς επεμβάσεις στο post production ή ενθέσεις στοιχείων, ενώ η μουσική που ντύνει την ταινία είναι μια μοντέρνα εκ- δοχή ενός παραδοσιακού δημοτικού τραγουδιού, προσδίδοντας ένα σύγχρονο και νεανικό στίγμα στην επικοινωνία. adb Πέρα από το τηλεοπτικό σποτ, ποιες άλλες εκτελέσεις συμπλη- ρώνουν την καμπάνια και σε ποια μέσα; Η ιδέα μας να «πλημμυρίσει» η πόλη από αγελάδες και κατσίκες αποκτά ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην ανάπτυξή της και στα υπόλοιπα μέσα. Κάποια δελτία κίνησης στο ραδιόφωνο προκαλούν την προσοχή των ακροατών, καθώς πληροφορούνται ότι το μπο- τιλιάρισμα προέρχεται από μικρούς και μεγάλους μόσχους ή ποικι- λόχρωμα ερίφια. Οι στάσεις των λεωφορείων φιλοξενούν κι αυτές τα συμπαθέστατα ζωντανά, που θαρρείς πως έχουν γίνει μέλη του επιβατικού κοινού. Οι digital και social media ενέργειες συμπληρώνουν με διεισδυτικό τρόπο την καμπάνια, παρέχοντας ταυτόχρονα όλη την προϊοντική πληροφορία και τις αξίες της μάρκας. adb Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει για την καμπάνια μέ- χρι στιγμής; Όπως είναι αναμενόμενο, το κοινό λατρεύει τις εύθυμες και πρωτό- τυπες διαφημιστικές επικοινωνίες, ενώ η ταύτιση με τις ρίζες μας και την πηγαία αυθεντικότητα της ελληνικής επαρχίας αιτιολογεί τη θετική ανταπόκριση και κάνει την καμπάνια αντικείμενο συζήτησης.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=