Branding & Design 2022

12 Ποια είναι η πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά Branding & Design; Ποια είναι η φιλοσοφία και ποιες, ακριβώς, υπηρεσίες προσφέρει; H asterias creative design μετρά πάνω από 30 χρόνια στην ελληνική αγορά. Από το τυπογραφείο και τις εκδόσεις του πατέρα Θεόδωρου Πλατσή, στο δημιουργικό γραφείο των υιών Σταύρου και Θανάση, έχει εξελιχθεί σε μια εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες διαφήμισης και επικοινωνίας σε ένα σταθερό πελατολόγιο, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η εμπειρία, οι γνώσεις, η δημιουργία και η καινοτομία που την χαρακτηρίζει, ξεχωρίζουν την asterias και την τοποθετεί σε περίοπτη θέση σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά. Στην πορεία αυτή, έχει αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς εμπιστοσύνης τόσο με υπαλλήλους, συνεργάτες και προμηθευτές, όσο και με πελάτες, οι οποίοι ξέρουν ότι μπορούν να βασιστούν στην asterias για όποια επικοινωνιακή τους ανάγκη, όσο επείγουσα ή περίπλοκη και αν είναι. Στόχος της asterias είναι να προσφέρει ένα άρτιο, δημιουργικό και αποτελεσματικό προϊόν στο πλαίσιο που ορίζουν η ανάγκη του πελάτη και η αγορά. Η asterias είναι ένα design agency που προσφέρει υπηρεσίες ενδοεταιρικής και πελατειακής επικοινωνίας, σχεδιασμού εταιρικής - προϊοντικής ταυτότητας, επικοινωνιακών υλικών BTL & ATL, ψηφιακής επικοινωνίας (web, social media, apps), διαχείρισης events, με ιδιαίτερη έμφαση και εμπειρία στο σχεδιασμό συσκευασιών. Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες και τις δουλειές σας που ξεχωρίζετε; Στα περισσότερα από 30 χρόνια μας, έχουμε πολλά αξιόλογα projects και συνεργασίες να αναφέρουμε. Όπως τις συσκευασίες Dixan την δεκαετία του ’90 που σφράγισε την μακροχρόνια συνεργασία μας με την Henkel, αντίστοιχα και της Εψα, μιας από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες αναψυκτικών στην Ελλάδα που τότε έβγαινε από την αφάνεια, καθώς και το concept, packaging design και προωθητικά υλικά των Trident Senses όταν πρωτοκυκλοφόρησαν. Δεν ξεχνάμε το πανευρωπαϊκό project της Halls, μια ιδιαίτερη πρόκληση καθώς αφορούσε σε πολλά και διαφορετικά designs, συλλεκτικές συσκευασίες που δημιουργήσαμε για την Coca-Cola μέσα σε διάστημα 2 χρόνων αποτίοντας φόρο τιμής σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας και Κύπρου, από τις οποίες προέκυψαν και μια σειρά επικοινωνιακών υλικών, είναι μέρος των αξιομνημόνευτων συνεργασιών μας, καθώς και το τηλεοπτικό που δημιουργήσαμε για το Dettol, αλλά και οι συσκευασίες Τοπ και Benecol για τη Μινέρβα. Η συνεργασία μας με τον Λανίτη στην Κύπρο πάνω σε web application - πρόγραμμα επιβράβευσης (consumer loyalty) καθώς και μια σειρά συσκευασιών για το φρέσκο τους γάλα, αποτελεί μια ακόμα συνεργασία για την οποία είμαστε περήφανοι. Τέλος, η πρόσφατη δημιουργία ταυτότητας και επικοινωέρχεται να συμπληρώσει κάποιες από τις αγαπημένες μας εργασίες. Πώς επηρέασε την ελληνική αγορά Branding & Design η κρίση της πανδημίας; Ποια είναι η εικόνα σήμερα; Όπως για όλους, η πανδημία άλλαξε το τοπίο, όχι μόνο της αγοράς, αλλά και της ζωής μας, συνολικά. Οι νέες συνθήκες, η νομοθεσία, οι αλλαγές στον τρόπο αγοράς και κατανάλωσης, επέφεραν σημαντικές μεταβολές και στον τρόπο επικοινωνίας και προσέγγισης του καταναλωτή. Η ψηφιακή επικοινωνία πήρε πρωταγωνιστικό ρόλο και η ανάγκη να προσεγγίσεις τον καταναλωτή στο κυρίως περιβάλλον του, το σπίτι του, έγινε κυρίαρχη. Αυτό σημαίνει ότι έπρεπε να βρεθούν νέοι κώδικες επικοινωνίας από τους οποίου προέκυψαν και καινοτόμες υπηρεσίες. Η αγορά του branding & design προσαρμόζεται, καινοτομεί και ανακάμπτει, το ίδιο και η asterias creative design που εξελίσσεται και βρίσκει τη νέα της θέση στην αγορά. CONTACT DETAILS ΟΝΟΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΟ E-MAIL WEBSITE ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ASTERIAS CREATIVE DESIGN Βεΐκου 14, Γαλάτσι 11147 210 8622098 splatsis@asterias.gr www.asterias.gr Σταύρος Πλατσής, Managing Director Δημιουργούμε δεσμούς εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και μαζί εξελισσόμαστε νιακών υλικών της νέας αλυσίδας cafè Coffee Qubes, flavor variations και διαφορετικές ομάδες χωρών. Οι 14

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=