Branding & Design 2022

20 Ποια είναι η πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά Branding & Design; Ποια είναι η φιλοσοφία και ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει; Η Brandhouse ιδρύθηκε το 2012, στην καρδιά της οικονομικής κρίσης, με την πεποίθηση ότι κάθε κρίση εμπεριέχει το σπόρο του μετασχηματισμού, από τον οποίο ξεπηδούν συναρπαστικές ευκαιρίες. Ιδρύθηκε με σκοπό να καλύψει τη νέα ανάγκη για υψηλής ποιότητας Υπηρεσίες Marketing και Επικοινωνίας για τη δημιουργία επιτυχημένων μαρκών διεθνούς εμβέλειας, στο πλαίσιο της εθνικής στρατηγικής «Παράγω και Εξάγω», ένα χαρακτηριστικό του ελληνικού επιχειρηματικού πνεύματος ξεχασμένο κάπου στο παρελθόν… Φέτος, κλείνοντας δέκα χρόνια, από το portfolio της BrandHouse γίνεται σαφές ότι έχει κατακτήσει στην πράξη μια εξειδίκευση στο Εξαγωγικό Marketing, έχοντας δημιουργήσει ελληνικές «μάρκεςκλειδί», μάρκες που διαρκούν στο χρόνο και κάνουν ελληνική αλλά και διεθνή καριέρα.Παρέχουμε υπηρεσίες Product & Corporate Branding & Design, ακολουθώντας τη Μέθοδο της Ολιστικής Αφήγησης της μάρκας και, μέσω του 360° Branding, απευθυνόμαστε σε εταιρείες που αναζητούν συνολική γνώση του αντικειμένου αλλά και αντισυμβατική ματιά, προκειμένου να τις υποστηρίξουν αποτελεσματικά στα εγχειρήματά τους. Η φιλοσοφία της BrandHouse συνοψίζεται στο ότι αντιμετωπίζει κάθε έργο ως αντικείμενο Τέχνης που τολμά να ανατρέπει τα δεδομένα, τη σχέση με κάθε πελάτη ως «συμμαχία διαρκείας» και τη συνεργασία της με το δίκτυο των ταλαντούχων συνεργατών της ως συναρπαστική κοινή εμπειρία. Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες και τις δουλειές σας που ξεχωρίζετε; Ενδεικτικά, στη διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά εξαγωγών ελληνικού ελαιόλαδου, τις προϊοντικές σειρές Altis International, November Fruits, 3.000 BC. Στον κλάδο του wine marketing, τα πάνω από 10 βραβευμένα και επιτυχημένα wine brands του Winery Monsieur Nicolas, κρασιά με συναρπαστικά storytellings όπως τα «αυθάδικα» Moi, Je m’ En Fous, το εμβληματικό Messenicola, τα Paradise can Wait, Snob, Deucalion, Tales of Blood, Le Petit Cirque κ.ά. Το Corporate Branding & Design για εταιρείες όπως η ασφαλιστική Alphalife του Ομίλου της Alpha Bank, The Wine Connoisseurs (οινοτουρισμός), Τhe Luxurians (τουρισμός πολυτελείας) VIP Business Consultants, (επιχειρηματική συμβουλευτική), Styleglass (τυπογραφία) κ.λπ. Και άλλα προϊόντα στις κατηγορίες των Τροφίμων, όπως το διεθνώς βραβευμένο μέλι The Producer, των Καλλυντικών, της Μόδας κ.λπ. Πώς επηρέασε την ελληνική αγορά Branding & Design η κρίση της πανδημίας; Ποια είναι η εικόνα σήμερα; Η πανδημία προκάλεσε ένα οικουμενικό σοκ και επηρέασε όχι μόνο τον κλάδο μας και τις αγορές, αλλά και τον τρόπο που ζούμε και θα ζούμε στο μέλλον. Εμείς, έχοντας εκπαιδευτεί από το 2012 στο networking και στο teleworking, πορευτήκαμε με στρατηγική αντοχής και ελπίζουμε ότι σύντομα τα σποραδικά φωτεινά σημάδια τού σήμερα θα γίνουν λάμψη διαρκείας. Γι’ αυτό και συνεχίζουμε δυναμικά, πιστεύοντας περισσότερο από ποτέ ότι είναι προνόμιο να μπορούμε να συμμετέχουμε στην καινούργια ιστορία που γράφεται στον τόπο μας για τα αγαθά και τις υπηρεσίες που παράγει, προσαρμοζόμενοι και πάλι στις νέες ανάγκες που θα αναδυθούν την επόμενη μέρα. Κατερίνα Τσενεμπή, Founder / Brand Strategist 10 χρόνια Designing Key Brands CONTACT DETAILS ΟΝΟΜΑ THE BRANDHOUSE ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Φλωρίνης 69-73, 15235, Βριλήσσια ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210 8035893 EMAIL info@thebrandhouse.gr WEBSITE www.thebrandhouse.gr ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Κατερίνα Τσενεμπή, Founder / Brand Strategist

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=