Business News Magazine #1

u Social Media Retail Strategy: Πλαίσιο (Σχολική Καμπάνια 2017 - Για μαθητές που φεύγουν μπροστά) u Retail Campaign: ΑΒΒασιλόπουλος - J. Walter Thompson Athens («Γιατί εδώ») u CSR Retail Strategy: Wind (Σίκινος) Σημειώνεται πως φέτος οι νικητές αναδείχθηκαν μετά την αξιολόγηση και ψηφοφορία ευρύτατης επιτροπής αξιολόγησης, στην οποία συμμετείχαν -για πρώτηφορά- εκπρόσωποι 18θεσμικώνφορέων της ελληνικής αγοράς (ΣΕΒΤ, IFES, ΕΣΒΕΠ, ΕΣΕΕ, GRECA, ΣΔΕ, Σύνδεσμος Franchise Ελλάδος, ΣΕΛΠΕ, ΣΕΒ, ΙΕΛΚΑ, European Communication Institute, IAB Hellas, ΣΕΠΟΑ, ΕΔΕΕ, ΙΠΕ, ECR Hellas, ΕΙΜ και Ελληνική ΑκαδημίαΜάρκετινγκ), επικεφαλής εταιρειών μετρήσεων και ερευνών (GFK, ΙRI, Nielsen) και αναγνωρισμένοι εκπρόσωποι του ακαδημαϊκού χώρου, με την KPMG να αποτελεί και φέτος τον ελεγκτικόφορέα της διοργάνωσης. Επιπλέον, Τιμητικό Βραβείο δόθηκε στον Διαμαντή Μασούτη, Πρόεδρο και Ιδρυτή της Διαμαντής Μασούτης, για την πολυετή και σημαντική συνεισφορά του στο Ελληνικό Λιανεμπόριο. Προμηθευτές της Χρονιάς, βάσει της έρευνας που πραγματοποίησε για μία ακόμα φορά, αποκλειστικά για το περιοδικόRetailBusiness και την Direction Business Network τοΟικονομικόΠανεπιστήμιοΑθηνών, αναδείχθηκαν οι Johnson & Johnson Hellas Καταναλωτικά Προϊόντα (Non Food), Green Cola Hellas (Food & Drink), LG Electronics (Λευκές - Μαύρες Συσκευές) και Westnet Distribution (Τεχνολογία). «Retail: Iσχυρός πυλώνας ανάπτυξης» Στο χαιρετισμό του ο Εκδότης της Direction Business Network, Βαγγέλης Παπαλιός, σημείωσε πως «η επιτυχία και η μακροβιότητα των RetailBusiness Awards βασίζεται στημοναδική και πάγια αρχή τους: να στηρίζουμε και να τιμάμε τις Αξίες και τους Άριστους, όλους εσάς που οδηγείτε τον κλάδο μπροστά». Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «“Retail: Iσχυρός πυλώνας ανάπτυξης” είναι το motto μας φέτος και, φυσικά, δεν το επιλέξαμε τυχαία…Οι δικές σας κινήσεις, οι δικές σας επενδύσεις, η δική σας πορεία το έχουν κάνει πραγματικότητα. Εσείς έχετε κατορθώσει το Retail να αποτελεί δυναμικό Πυλώνα Ανάπτυξης για την Ελλάδα. Είναι τιμή και χαρά μας να συμπορευόμαστε στο πλευρό σας». Όσον αφορά τις εξελίξεις στην αγορά, τόνισε πως «το Λιανεμπόριο και η Βιομηχανία “κινούνται” συνεχώς και τα χρόνια που έρχονται θα φέρουν νέες εξελίξεις, που θα έχουν τρομερό ενδιαφέρον. Η αγορά ανακαλύπτει τους τρόπους να συμβαδίζει με τις διεθνείς εξελίξεις, τις νέες τάσεις και τις καινούργιες τεχνολογίες. Παράλληλα, δείχνει πως μπορεί να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις και τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς με απόλυτη επιτυχία. Ακριβώς, επειδή, “κινείται” και εξελίσσεται συνεχώς…». Σε αυτό το πλαίσιο, υπογράμμισε πως φέτος το σύνθημα της διοργάνωσης ήταν η φράση «Motus Semper» και απηχεί εκτός από τη φιλοσοφία του κλάδου και την περίοδο ενίσχυσης και ανανέωσης του θεσμού, που έχει ξεκινήσει. Η διοργάνωση ΤαRetailBusiness Awards 2017 διοργανώθηκαν από την Direction και το περιοδικό RetailBusiness και πραγματοποιήθηκαν, όπως κάθε χρονιά, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης. Διοργανώθηκαν σε συνεργασία με την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) και το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), ενώ η KPMG Ορκωτοί Ελεγκτές Α.Ε. αποτέλεσε για 13η συνεχή χρονιά τον ελεγκτικό φορέα της διοργάνωσης, διασφαλίζοντας την εγκυρότητα της διαδικασίας. Μάλιστα, θα πρέπει να σημειωθεί πως για ένατη συνεχή χρονιά η διοργάνωση των βραβείων ήταν ανθρακικά ουδέτερη. Πιο συγκεκριμένα, η Green Evolution υπολόγισε τις σχετικές εκπομπές, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο GreenHouse Gas Protocol. Αυτές τις αντιστάθμισε πλήρως, σύμφωνα με τους κανόνες του σχήματος πιστοποίησης CO2 Neutral Seal, με δικαιώματα άνθρακα επαληθευμένα βάσει του προτύπου Verified Carbon Standard, εκδίδοντας και το σχετικό πιστοποιητικό. Τη διοργάνωση στήριξαν οι Wind, Μασούτης, BestPrice.gr, West, Σκλαβενίτης, Beiersdorf, Evin Intzoglou, Zazoo (Χορηγοί), ΑΒ Βασιλόπουλος (Χορηγός κατηγορίας Προμηθευτής της Χρονιάς Food & Drink - Non Food), Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Lavazza, Coca-Cola Τρία Έψιλον, Asset Ogilvy Public Relations, The Design Agency, Image Pro, Green Evolution, Music4Media, Flex Book, Future Models Management, GWC Ελληνικά Κελλάρια Οίνων, Vision (Official Partners), Pressious Arvanitidis (Χορηγός Εκτυπώσεων), Polichromo (Χορηγός Ψηφιακών Εκτυπώσεων) Mass Courier (Χορηγός Διανομών), KPMG (Ελεγκτικός Φορέας) και eventora (Registration Platform). Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας ήταν τα Advertising.gr, BusinessNews.gr και Euro2day.gr, ενώ χορηγός τηλεοπτικής επικοινωνίας το SBC. Κατάμεστη η αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών 49

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=