Business News Magazine #1

Links of London: Νέοsiteκαι e-shop Η Links of London εγκαινίασε το νέο επίσημο site και e-shop για την ελληνική αγορά.Μέσα από το ολοκαίνουργιο site, οι επισκέπτες μπορούν να αποκτήσουν κοσμήματα και ρολόγια των best-selling καθώς και των νέων συλλογών της Links of London για άντρες και γυναίκες. Ηδιεθνής εταιρεία κοσμημάτων παρουσιάζει εντυπωσιακές καμπάνιες και μοναδικές συλλογές, που φιλοξενούνται στο επίσημο ελληνικό site και e-shop, μονοπωλώντας το ενδιαφέρον του κοινού. Πιο συγκεκριμένα, για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η Links of London παρουσιάζει την καμπάνια «Don’t forget the one you love this Valentine’s Day», στο πλαίσιο της οποίας διεξάγεται ένας digital διαγωνισμός μέσα από το επίσημο site της Links of London Ελλάδος http:// www.linksoflondon.com/gr-el/ home. Άμεσο, εύχρηστο και ιδιαίτερα ελκυστικό, το site ακολουθεί μια σύγχρονη προσέγγιση και υιοθετεί βελτιστοποιημένο σχεδιασμό, απολύτως συμβατό για κινητές συσκευές (smartphone) και tablets. Νέακαμπάνια απότη L’Oréal Paris Για πρώτηφορά στην Ελλάδα, η L’Oréal Paris δημιουργεί μια καμπάνια-ωδή στη διαφορετικότητα της κάθε επιδερμίδας, με το True Match Foundation. Επτά διαφορετικοί άνθρωποι μοιράζονται τη δική τους προσωπική ιστορία για την εμφάνισή τους, την επιδερμίδα τους, αλλά και το ρόλο που έχει παίξει τοmake up στη ζωή τους. Και οι επτά ιστορίες, αν και διαφορετικές, έχουν ένα μοναδικό μήνυμα: « Όποια κι αν είναι η ιστορία της επιδερμίδας σου, έχουμε αυτό που σου ταιριάζει». Κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας είναι η Δούκισσα Νομικού. Έξι ακόμα πρωταγωνιστές μοιράζονται τις ιδιαιτερότητες της επιδερμίδας τους και ξεδιπλώνουν τη δική τους ξεχωριστή προσωπικότητα. Rolco: Τιμήθηκεαπό το«Μαζί γιατοΠαιδί» Η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» τίμησε σε ειδική εκδήλωση τους αφανείς ήρωες της καθημερινότητας. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης τιμήθηκε και η Rolco Βιανίλ, στην κατηγορία «Χορηγοί σε είδος», η οποία για δύο συνεχόμενα χρόνια προσέφερε απορρυπαντικά για την κάλυψη αναγκών στην Ένωση. Η ελληνική βιομηχανία απορρυπαντικών Rolco και τα προϊόντα planet στηρίζουν εδώκαι χρόνια τη σημαντική δράση της Ένωσης και πρόκειται να ανταποκριθούν και φέτος στις ανάγκες της, προσφέροντας για όλο το 2018 απορρυπαντικά και προϊόντα καθαρισμού. Συγκεκριμένα, τα προϊόντα planet καλύπτουν τις ανάγκες καθαριότητας και φροντίδας των ρούχων και των 10 μη-κερδοσκοπικών σωματείων και ιδρυμάτων που αποτελούν την Ένωση «Μαζί για το Παιδί». Wind: Αρωγός της «Ψηφιακής Ακαδημίας Γονέων» Mytilineos: Νέες πρωτοβουλίεςΕΚΕ Η Mytilineos ξεκίνησε, στο τέλος του 2017, τη συνεργασία της με το Σωματείο «ΑντιμετώπισηΠαιδικού Τραύματος». Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής, η Mytilineos ανακοινώνει την εξ ολοκλήρου ανάληψη της αναβάθμισης του ΤΕΠ του Παιδιατρικού Τμήματος του Γενικού Νοσοκομείου της Λιβαδειάς με ιατρικά μηχανήματα διαγνωστικού και επεμβατικού τύπου. Εκτός από το ΤΕΠ Λιβαδειάς, η εταιρεία έχει συμβάλει ακόμη στη δημιουργία του ΤΕΠ στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, ενώανέλαβε εξ ολοκλήρου και τη δημιουργία αντίστοιχου ΤΕΠ στο Κέντρο Υγείας Ύδρας. Σε ένα καινοτόμο εγχείρημα διαδικτυακής εκπαίδευσης για γονείς αναφορικά με την ασφαλή πλοήγηση παιδιών και εφήβων στο διαδίκτυο προχωρά το CSI Institute (Cyber Security International Institute), με την υποστήριξη του ΑΝΤ1, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Κάθε Παιδί μια Αγκαλιά», και της Wind, στο πλαίσιο των δράσεων της καμπάνιας Kids@Safety. Η «Ψηφιακή Ακαδημία Γονέων» είναι ένα δωρεάν 8ωρο διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, όπου σε πραγματικό χρόνο, ο Αντιστράτηγος ε.α. της Ελληνικής Αστυνομίας, ειδικός ερευνητής και αναλυτής ηλεκτρονικών εγκλημάτων και Πρόεδρος του CSIi, Μανώλης Σφακιανάκης, και ομάδα καταρτισμένων εισηγητών θα ενημερώνουν τους γονείς για τα σύγχρονα θέματα τουΔιαδικτύου. Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται 4φορές το μήνα online, μέσα από την ΕκπαιδευτικήΔιαδικτυακή Πλατφόρμα Blackboard, που διατίθεται από την εταιρεία Cosmolearn. Η Ακαδημία ξεκινά πιλοτικά με την εκπαίδευση γονέων από επιλεγμένα σχολεία. Πολύ σύντομα θα επεκταθεί σε σχολεία όλης της χώρας, με στόχο την ενημέρωση περισσότερων από 2.000 ενδιαφερομένων κάθε μήνα. marketnews Brooks Brothers: 200 χρόνια πρωτοπορίας Το βράδυ της 10ης Ιανουαρίου αποτέλεσε ορόσημο στην ιστορία της Brooks Brothers, του θρυλικού αμερικανικού Οίκου, που γιορτάζει φέτος τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την ίδρυσή του. Η εκδήλωση που έλαβε χώρα στη φημισμένη αίθουσα Salone dei Cinquecento του Palazzo Vecchio της Φλωρεντίας, ήταν αφιερωμένη στην ιστορία της Brooks Brothers και φόρος τιμής στον ιδρυτή της Henry Sands Brooks. Είναι η πρώτη φορά που το περίφημο Palazzo Vecchio ανοίγει τις πύλες του σε ένα fashion show. H αίθουσα Salone dei Cinquecento διακοσμήθηκε με μπλε και χρυσό -τα χρώματα του λογότυπου που εδώ και δύο αιώνες αποτελεί το διακριτικό σήμα της Brooks Brothers- για τη βραδιά που αποτέλεσε την πρώτη από μια σειρά επετειακών εκδηλώσεων, με τα οποία το ιστορικό brand θα γιορτάσει φέτος τους δύο αιώνες ιστορίας του. 62

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=