Ο ισχυρός άνδρας του Ομίλου FF Group μας μιλάει για τη φιλοσοφία, τα σχέδια και τις κινήσεις της επιχείρησης, που αναπτύσσεται συνεχώς και πλέον δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες, διαθέτοντας πάνω από 930 σημεία πώλησης παγκοσμίως και περίπου 5.000 εργαζομένους ανά τον κόσμο. Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά Τα όρια υπάρχουν για να τα διευρύνουμε Από νωρίς αντιληφθήκαμε ότι η διεθνοποίηση και η εξωστρέφεια είναι το κλειδί της επιτυχίας. Ηδιεθνής επέκταση είναι κυρίαρχο συστατικό στο DNA μας, αναζητώντας νέες αγορές για δραστηριοποίηση, δίνοντας παράλληλα πολύ μεγάλη προσοχή και έμφαση στις αγορές που ήδη δραστηριοποιούμαστε Ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος θεωρεί πως ο ρόλος του CEO μοιάζει με αυτόν του μαέστρου, που καθοδηγεί μια ορχήστρα. «Κάθε μέλος είναι σημαντικό, κάθε ένας συμβάλλει με τον δικό του τρόπο για ένα επιτυχημένο συλλογικό αποτέλεσμα», μας τονίζει, ενώυπογραμμίζει πως σύμφωνα με τις αξίες του Ομίλου FF Group, η επιτυχία προκύπτει μόνο μέσα από ένα ομαδικό πνεύμα συνεργασίας. Ακολουθώντας αυτήν τη φιλοσοφία, ο επιτυχημένος μάνατζερ έχει συμβάλει σημαντικά στη διεθνή ανάπτυξη της εταιρείας που ίδρυσε το 1982 ο πατέρας του, Δημήτρης Κουτσολιούτσος, και ημητέρα του, Καίτη Κουτσολιούτσου. Όπως αναφέρει, η διεθνής επέκταση είναι κυρίαρχο συστατικό στο DNA του ομίλου, που αναζητά διαρκώς ευκαιρίες σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι απόλυτος ωστόσο όταν τον ρωτάμε σχετικά με την επιλογή της χώρας μας σαν βάση των δραστηριοτήτων της παγκόσμιας πλέον επιχείρησης. «Η έδρα του Ομίλου είναι και θα παραμείνει στην Ελλάδα», ξεκαθαρίζει χωρίς περιστροφές. Με μια πορεία που υπερβαίνει ήδη τα 25 χρόνια στο επιχειρείν και έχοντας κατορθώσει να αναδειχθεί Έλληνας «Eπιχειρηματίας της Χρονιάς» στην κατηγορία «Διεθνώς Αναπτυσσόμενος Επιχειρηματίας» για το 2015 από την Ernst & Young αλλά και Retail Manager of the Υear στην τελευταία διοργάνωση των RetailBusiness Awards το 2018, ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος προχωρά την επιχειρηματική του πορεία μεmotto «Sky is the Limit» αλλά και υπολογισμένα και στρατηγικά βήματα. Το βλέμμα του δε είναι πάντα στραμμένο μόνο στο όραμα της ανάπτυξης: «Στα άμεσα σχέδιά μας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη των own brands, η επέκταση σε νέες αγορές, η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου του Ομίλου με νέα brands και η εφαρμογή νέων καινοτόμων τεχνολογιών στον ψηφιακό κόσμο, προκειμένου να ανταποκριθούμε αποτελεσματικά στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται στο παγκόσμιο λιανεμπόριο», μας αναφέρει όταν τον ρωτάμε τι επιφυλάσσει το άμεσο μέλλον. Παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία και τη γενικευμένη ύφεση που βιώνει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια, ο Όμιλος Folli Follie (FF Group) κατορθώνει συνεχώς να αναπτύσσεται, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων. Ποια θα λέγατε πως είναι τα στοιχεία που έχουν οδηγήσει σε αυτήν τη συνεχώς ανοδική πορεία; Μέσα σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο, ο Όμιλος FF Group κατάφερε να αναπτυχθεί και να επεκταθεί. Ποτέ δεν αντιμετωπίσαμε την οικονομική κρίση ως τροχοπέδη, αντιθέτως την είδαμε ως ευκαιρία, αναζητώντας διαρκώς νέους τρόπους αξιοποίησής της. Όλα αυτά μέσα από στρατηγική ανάλυση και προσεκτικό σχεδιασμό. Δεν θα πρέπει βέβαια να παραλείψουμε και άλλους παράγοντες όπως: τη δημοφιλία του brand, το εξαιρετικό δίκτυο στα κατάλληλα σημεία της αγοράς, τη στοχευμένη προώθηση - διαφήμιση και το εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό, που στηρίζει αυτήν την προσπάθεια. Πώς ξεκίνησε και πώς εδραιώθηκε σαν φιλοσοφία και «modus operandi» η έντονη εξωστρέφεια του Ομίλου; Σε ποιες χώρες διαθέτει αυτήν τη στιγμή παρουσία; Από νωρίς αντιληφθήκαμε ότι η διεθνοποίηση και η εξωστρέφεια είναι το κλειδί της επιτυχίας. Μέσω της Folli Follie και της Links of London, των δύο own brands του Ομίλου FF Group, έχουμε αναπτύξει μια εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσία παγκοσμίως, ως μέρος μιας στρατηγικής ανάπτυξης που ακολουθούμε πιστά. Η διεθνής επέκταση είναι κυρίαρχο συστατικό στο DNA μας, αναζητώντας νέες αγορές για δραστηριοποίηση, δίνοντας παράλληλα πολύ μεγάλη προσοχή και έμφαση στις αγορές που ήδη δραστηριοποιούμαστε. Αυτήν τη στιγμή έχουμε παρουσία σε περισσότερες από 30 χώρες, σε Ασία, Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία και Νότια Αφρική. Μέσα στην τρέχουσα χρονιά αναμένεται να δημιουργηθούν πολλά νέα σημεία πώλησης της αλυσίδας FolliFollie σε μεγάλες πόλεις της Κίνας. Πώς προχωρά αυτό το project και τι σας κάνει να επενδύετε σε τόσο σημαντικό βαθμό στην εν λόγω αγορά; Ο Όμιλος, μέσω των brand Folli Follie και Links of London, έχει μια εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσία στην Κίνα για περισσότερα από 15 χρόνια, ως μέρος μιας στρατηγικής ανάπτυξης, την οποία συνεχίζουμε. Η παρουσία μας στην Ασία και ειδικότερα στην Κίνα αποτελεί βασική επιδίωξήμας και θα συνεχίσουμε την επιτυχημένη πορεία ανάπτυξης. 19 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=