Business News Magazine #2

coverstory Tζώρτζης Κουτσολιούτσος Η έδρα τουΟμίλου είναι και θα παραμείνει στην Ελλάδα. Στηρίξαμε τη χώρα σε όλα αυτά τα δύσκολα χρόνια της οικονομικής κρίσης. Στηρίξαμε την ελληνική αγορά και προβάλαμε ένα διαφορετικό πρόσωπο της Ελλάδας στο εξωτερικό. Θεωρούμε τον όμιλό μας πρεσβευτή του ελληνικού επιτυχημένου «επιχειρείν». Παρά τη διεθνή παρουσία του Ομίλου, η έδρα σας παραμένει στην Ελλάδα. Τι σας κάνει να επιμένετε σε αυτήν τη στρατηγική; Ηέδρα τουΟμίλου είναι και θα παραμείνει στην Ελλάδα. Στηρίξαμε τη χώρα σε όλα αυτά τα δύσκολα χρόνια της οικονομικής κρίσης. Στηρίξαμε την ελληνική αγορά και προβάλλαμε ένα διαφορετικό πρόσωπο της Ελλάδας στο εξωτερικό, δημιουργώντας διαφημιστικές καμπάνιες με έντονο το «ελληνικό» στοιχείο, ανοίγοντας νέα καταστήματα και δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας. Θεωρούμε τον Όμιλό μας πρεσβευτή του ελληνικού επιτυχημένου «επιχειρείν». Πέρα από την επέκταση στην αγορά της Κίνας, μπορείτε να μας αναφέρετε τις σημαντικότερες επενδύσεις που έχετε πραγματοποιήσει την τελευταία τριετία, καθώς και τι προβλέπει το πλάνο σας για το άμεσο μέλλον; Το 2015 ο Όμιλος ξεκίνησε ένα επενδυτικό πρόγραμμα με στόχο την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Παράλληλα, τα δύο own brands τουΟμίλου, Folli Follie και Links of London, ανανεώνουν την εικόνα τους σύμφωνα με τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς παγκοσμίως. Στα άμεσα σχέδιά μας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη των own brands, η επέκταση σε νέες αγορές, η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου τουΟμίλου με νέα brands και η εφαρμογή νέων καινοτόμων τεχνολογιών στον ψηφιακό κόσμο, προκειμένου να ανταποκριθούμε αποτελεσματικά στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται στο παγκόσμιο λιανεμπόριο. Πώς εξελίσσεται μέχρι στιγμής ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Ομίλου; Πώς κινείστε, επίσης, στο πεδίο των ψηφιακών πληρωμών; Ο Όμιλος FF Group διανύει ήδη το τρίτo έτος ενός πλάνου ψηφιακού μετασχηματισμού, με πιλότο την ελληνική αγορά, αλλά ορίζοντα επέκτασης και δυνατότητα εφαρμογής του σε όλες τις χώρες που έχει παρουσία. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ομίλου ξεκίνησε από το τεχνικό σκέλος και βασίζεται στις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες και συστήματα. Στο κέντρο όλων των υπηρεσιών, στόχος είναι ο πελάτης να μπορεί να εξυπηρετηθεί όποτε επιθυμεί, σε όποιο κανάλι επιθυμεί και με όποιον τρόπο επιθυμεί (Unified Commerce). Ανήκετε στις επιχειρήσεις που κατορθώνουν να προσελκύουν και ξένα κεφάλαια. Ποια είναι η στρατηγική σας σ’ αυτόν τον τομέα; Από την αρχή της εισόδου μας στο χρηματιστήριο είχαμε περισσότερους ξένους επενδυτές και λιγότερους Έλληνες. Ο Όμιλος FF Group είναι μια υγιής εξωστρεφής επιχείρηση, που επιδεικνύει κέρδη. Το γεγονός ότι είμαστε από τους πιο σημαντικούς παίκτες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας είναι αρκετό για την προσέλκυση του ενδιαφέροντος των ξένων επενδυτών. Μπορείτε να μας δώσετε κάποια στοιχεία για το πώς «έτρεξαν» το 2017 τα διάφορα σήματα και τα δίκτυα λιανικής του ομίλου; Πώς εξελίσσεται μέχρι στιγμής το 2018; Το 2017 εξελίχθηκε με θετικούς ρυθμούς σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους που δραστηριοποιούμαστε. Επίσης, βλέπουμε να εδραιώνεται σταδιακά η θετική τάση στην ελληνική αγορά και παραμένουμε αισιόδοξοι για τις επιχειρηματικές προοπτικές στη χώρα. Πρόσφατα ανακοινώσατε τη στρατηγική απόφαση ενδυνάμωσης του κλάδου καλλυντικών, που περιλαμβάνει και το λανσάρισμα της πρώτης επώνυμης σειράς αρωμάτων Folli Follie. Τι σας οδήγησε στη συγκεκριμένη κίνηση και ποιοι οι στόχοι που έχουν τεθεί; O Όμιλος FF Group έχει επενδύσει τα τελευταία χρόνια στην ενδυνάμωση του κλάδου των καλλυντικών ενισχύοντας τις δραστηριότητές του το τελευταίο τρίμηνο του 2017 με την εκπροσώπηση και διανομή επωνύμων brands από το χαρτοφυλάκιο της Coty Inc.: Lancaster, Calvin Klein, Chloe, Tiffany & Co, Davidoff, Roberto Cavalli, Marc Jacobs, Bottega Veneta, Miu Miu, Balenciaga, Joop! και Cerruti, Bourjois και Rimmel. Δεδομένης της πολυετούς εμπειρίας αλλά και της εξειδικευμένης τεχνογνωσίας στη διαχείριση προϊόντων μόδας και ομορφιάς, ο Όμιλος FFGroup αποφάσισε να εισέλθει δυναμικά στον παγκόσμιο χάρτη των αρωμάτων πολυτελείας, με το λανσάρισμα της πρώτης σειράς αρωμάτων Folli Follie Fragrances. Ποιες είναι οι προκλήσεις και οι δυσκολίες που «κρύβει» η διοίκηση ενός τόσο μεγάλου Ομίλου, με εξαιρετικά ευρύ χαρτοφυλάκιο και δραστηριότητες σε πολλά μέρη του κόσμου; Οι προκλήσεις είναι πολλές, αλλά ακόμη περισσότερες είναι οι ευκαιρίες που προκύπτουν σε παγκόσμιο επίπεδο. Εργαζόμαστε σαν μία μεγάλη ομάδα, σε όλο τον κόσμο, με πολλούς ικανούς managers από όλα τα business units, γνωρίζουμε διαφορετικές πρακτικές και υιοθετούμε πολλά από τα best practices που συναντάμε. Ημεγαλύτερη πρόκληση όμως δεν είναι ούτε γεωγραφική ούτε επενδυτική. Είναι να ανταποκρινόμαστε αποτελεσματικά στις επαναστατικές αλλαγές που βιώνει το λιανικό εμπόριο. 20 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=