Πρόσφατα αναδειχθήκατε Retail Manager of the Year, στο πλαίσιο του θεσμού των RetailBusiness Awards. Tι σημαίνει για εσάς αυτή η διάκριση; Πρόκειται αναμφισβήτητα για μια ιδιαίτερα τιμητική διάκριση, προερχόμενη από τον κορυφαίο θεσμό για την ανάδειξη των επιχειρήσεων στο χώρο του λιανικού εμπορίου και της βιομηχανίας. Συγχρόνως αποτελεί και μια ανταμοιβή της συλλογικής προσπάθειας όλου του δυναμικού του Ομίλου, καθώς σύμφωνα με τις αξίες μας, η επιτυχία προκύπτει μόνο μέσα από ένα ομαδικό πνεύμα συνεργασίας. Όλοι στον Όμιλο FF Group εργαζόμαστε με πάθος και συνεχίζουμε την επιτυχημένη πορεία, επεκτείνοντας την παρουσία μας σε νέες αγορές, ενισχύοντας το χαρτοφυλάκιό μας με νέα brands και επενδύοντας συνεχώς στον ψηφιακό μετασχηματισμό του oμίλου. Θεωρείτε πως το εμπόριο αλλάζει; Ποιες είναι οι βασικές τάσεις που παρατηρείτε τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς; Το εμπόριο στην Ελλάδα του 2018 ακολουθεί τις παγκόσμιες τάσεις της αγοράς και αλλάζει με ταχείς ρυθμούς. Επίσης, το ηλεκτρονικό εμπόριο διαγράφει μια εντυπωσιακά ανοδική πορεία. Πλέον ο καταναλωτής είναι πλήρως ενημερωμένος, έχει κάνει την επιλογή του στον ψηφιακό κόσμο και έτσι αποφασίζει την τελική του αγορά. Το ψηφιακό κανάλι γίνεται κυρίαρχο, γεγονός που ανεβάζει τον πήχυ του ανταγωνισμού σε διεθνές επίπεδο, τόσο για τις ξένες όσο και για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Η επωνυμία είναι πιο ισχυρή πλέον από το προϊόν αυτό καθαυτό και γι’ αυτό απαιτεί νέα φιλοσοφία επικοινωνίας και καταναλωτικής εμπειρίας. Ποιο είναι το σχόλιό σας για την πορεία της ελληνικής οικονομίας; Θεωρείτε ότι μπορούμε να αρχίσουμε να κάνουμε λόγο για πορεία ανάκαμψης ή χρειάζεται να καλυφθεί πολύς δρόμος ακόμη; Η ελληνική οικονομία έχει επιτακτικά άμεση ανάγκη από ένα συνολικό οικονομικό περιβάλλον που θα ενθαρρύνει τις προσοδοφόρες και βιώσιμες επενδύσεις, ώστε να επαναφέρουμε τις συνθήκες ανάπτυξης στην τοπικήμας οικονομία. Μερικές από τις γειτονικές μας χώρες τα έχουν ήδη καταφέρει, οπότε υπάρχουν παραδείγματα από τα οποία μπορούμε να εμπνευστούμε. Η εικόνα του «brand Ελλάδα», την οποία έχετε υποστηρίξει σημαντικά με καμπάνιες της Folli Follie, ποια θα λέγατε πως είναι σήμερα; Πόσο έχει πληγωθεί από την ύφεση και τις εξελίξεις στη χώρα; Πιστεύουμε ότι το «brand Ελλάδα» δεν έχει επηρεαστεί από την ύφεση και την οικονομική κρίση. Το 2017 σημειώθηκε ρεκόρ επισκεπτών στην Ελλάδα και υπολογίζεται ότι φέτος θα σπάσει το φράγμα των 30 εκατ. τουριστών. Ακόμη και η Αθήνα έχει επανέλθει ως αυτόνομος τουριστικός προορισμός αλλά και ως O Όμιλος FF Group με μια ματιά OΌμιλος FF Group είναι μια παγκόσμια ηγετική δύναμη στο χώρο της μόδας, που δραστηριοποιείται σε πάνωαπό 30χώρες, με περισσότερα από930σημείαπώλησης παγκοσμίως και περίπου 5.000εργαζομένους ανά τον κόσμο. Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε διεθνές επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες: τη Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων Links of London. Ταυτόχρονα, διατηρεί μια στρατηγική συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής μέσωτης Dufry AG, ενώ έχει μια ηγετική παρουσία στη λιανική και χονδρική στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια.Μάρκες όπως οι Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Nike, Converse, Samsonite, Guess, Calvin Klein, Scotch & Soda, Ted Baker, UGG και G-Star ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο τουΟμίλου, στον τομέα της λιανικής και χονδρικής διανομής ενδυμάτων. Ταυτόχρονα ο Όμιλος, μέσα στο ευρύτερο πλαίσιο συνεχούς στρατηγικής ανάπτυξης, έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές του στον κλάδο Beauty & Cosmetics, μέσα από την αποκλειστική διανομή παγκοσμίως αναγνωρισμένων brands στην ελληνική αγορά, ενώ πρόσφατα προχώρησε στοπαγκόσμιο λανσάρισμα της πρώτης επώνυμης σειράς αρωμάτων Folli Follie. Επιπλέον, ο Όμιλος διατηρεί ηγετική παρουσία στον κλάδο των πολυκαταστημάτων στην ελληνική αγορά. Μέσω ενός δικτύου δύο καταστημάτων «Factory Outlet» και πέντε «attica», αυτή η δραστηριότητα καλύπτει 70.000 τ.μ. λιανικής πώλησης. Παράλληλα, ο Όμιλος FF Group έχει ξεκινήσει τη στρατηγική ανάπτυξη των δικών τουmulti brand concept stores, Collective, Kix και Sport Loft. Τέλος, διατηρώντας βασικό ρόλο στον κλάδο της ταξιδιωτικής λιανικής, ο Όμιλος FF Group έγινε στρατηγικός συνεργάτης της Dufry, μιας εταιρείας που αποτελεί κορυφαίο παγκόσμιο παίκτη στο λιανικό ταξιδιωτικό εμπόριο και λειτουργεί περισσότερα από 2.200 καταστήματα σε αεροδρόμια, κρουαζιερόπλοια, λιμάνια και άλλες τουριστικές τοποθεσίες σε 64 χώρες. κόμβος για την υπόλοιπη Ελλάδα. Αυτή η άνοδος θα συνεχιστεί και για τα επόμενα χρόνια, ενώ εκτιμάται ότι θα έχει ιδιαίτερα θετικές συνέπειες στην ελληνική οικονομία σε βάθος δεκατετίας. Εμείς, στη Folli Follie, σταθήκαμε άξιος πρεσβευτής της Ελλάδας. Δώσαμε έμφαση στο να προσεγγίσουμε και να προσελκύσουμε τους τουρίστες στη χώρα μας μέσα από ολοκληρωμένα προγράμματα, που βασιζόμενα στις καμπάνιες της Folli Follie, προέβαλλαν με δημιουργικό τρόπο το σύγχρονο και κοσμοπολίτικο πρόσωπο της Ελλάδας. Ποιος θα λέγατε πως είναι σήμερα ο ρόλος του CEO; Πού θα πρέπει να δίνει ιδιαίτερη έμφαση και πώς θα πρέπει να αντιμετωπίζει τη ζωή εντός και εκτός επιχείρησης; Θα περιέγραφα το ρόλο του CEO σαν αυτό του μαέστρου, που καθοδηγεί μια ορχήστρα. Κάθε μέλος είναι σημαντικό, κάθε ένας συμβάλλει με τον δικό του τρόπο για ένα επιτυχημένο συλλογικό απότέλεσμα. Ποιο θα λέγατε πως είναι το «motto» σας; Μπορεί να συμπυκνωθεί σε μια φράση η φιλοσοφία σας για τη ζωή και το επιχειρείν; “Sky is the limit”, τόσο για εμένα προσωπικά όσο και για την οικογένεια του ομίλου FF Group παγκοσμίως. Τα όρια υπάρχουν για να τα διευρύνουμε, κατακτώντας κάθε φορά κάτι νέο και κρατώντας ισορροπία μεταξύ των καθημερινών επαγγελματικών υποχρεώσεων και του πολύτιμου προσωπικού χρόνου. “Sky is the limit”, τόσο για εμένα προσωπικά όσο και για την οικογένεια τουΟμίλου FF Group παγκοσμίως, το πολύτιμο ανθρώπινο δυναμικό του ομίλου Στο πλαίσιο του θεσμού των RetailBusiness Awards αναδείχθηκε Retail Manager of the Year 21 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=