Business News Magazine #2

39 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018 Βοηθά και το brand Ελλάδα H υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, πρόσφατα δημοσιοποίησε μέσω twitter ότι ο Γιάννης θα συνδράμει με την παρουσία του σε διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ, με στόχο την ενίσχυση του τουρισμού από την αμερικανική αγορά. Επίσης, η ΕλληνικήΠρωτοβουλία (THI), πριν από λίγο καιρό, ανακοίνωσε ότι ο αστέρας τουNBA έχει γίνει μέρος της ομάδας του ΤΗΙ ως «Διεθνής Πρέσβης». Ο Αντετοκούνμπο αποτελεί μακράν τον πιο διάσημο Έλληνα διεθνώς αυτήν τη στιγμή και με χαρά δείχνει να βοηθά τη χώρα στην οποία μεγάλωσε και θεωρεί πατρίδα του. Έχει το δικό του άρωμα Από την άνοιξη του 2017 ο Όμιλος Σαράντη έχει ανακοινώσει τη συνεργασία του με τον διεθνούς εμβέλειας Έλληνα παίκτη του ΝΒΑ. Η συνεργασία αφορά την προώθηση του σήματος STR8 σε παγκόσμιο επίπεδο για τα επόμενα 5 χρόνια. To STR8 αποτελεί δημοφιλή ανδρική αρωματική σειρά με υψηλή αναγνωρισιμότητα και ισχυρά μερίδια αγοράς σε όλες τις χώρες του ομίλου. Φέτος, μάλιστα, μετά τις πρώτες σχετικές διαφημιστικές καμπάνιες, το STR8 τολμά το επόμενο μεγάλο βήμα, λανσάροντας το νέο άρωμα, AHEAD, με την υπογραφή του ΓιάννηΑντετοκούνμπο. Aκόμη και animation έγινε για τοMilko Από το 2014 μέχρι σήμερα, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο συνεχίζει να είναι ο πρεσβευτής της καμπάνιας #pistepseto με μήνυμα Milko «Ψηλά το κεφάλι». H συγκινητική καμπάνια το καλοκαίρι του 2017 στην οποία πρωταγωνίστησε και ο αδερφός του, ο Κώστας, συμπεριλαμβάνεται στις πιο δημοφιλείς διαφημίσεις στο YouTube για την Ελλάδα. Για όποιον δεν θυμάται είναι αυτή στην οποία ο σταρ των Bucks έχει το ρόλο του αφηγητή και εξηγεί «τι είναι το μπάσκετ». Πρόσφατα, όμως, παρουσιάστηκε και μια νέα καμπάνια για το Milko, με τον Greek Freak να αποκτά και εκδοχή σε μορφή… animation. Στους αιθέρες με την Aegean To καλοκαίρι του 2017 η Aegean Airlines αποφάσισε να προχωρήσει σε στρατηγική συνεργασία με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο. Η αρχή της συνεργασίας εγκαινιάστηκε με την παρουσίαση της ενέργειας “Greece by Greeks”, που έχει στόχο να ταξιδέψει τις μυστικές ομορφιές και παραδόσεις της χώρας μας σε όλο τον κόσμο μέσα από την online πλατφόρμα greecebygreeks.gr. Οι καμπάνιες με τον Γιάννη έχουν κερδίσει τις εντυπώσεις και συνέβαλαν σε μεγάλο βαθμό να αναδειχθεί η αεροπορική εταιρεία Client of the Year και Brand of the Year στα πρόσφατα Ermis Awards, τα βραβεία δημιουργικότητας στην διαφήμιση στην Ελλάδα. Εκατομμύρια στα…παπούτσια του «Οικογένεια. Αφοσίωση. Κληρονομιά. Είμαι ενθουσιασμένος που ανακοινώνω την πολυετή συνεργασία μου με τη Nike Basketball. Η οικογένεια πάνω από όλα».Με αυτό το μήνυμα στο twitter ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με την εταιρείαΝike τον Σεπτέμβριο του 2017 και αφού είχε δεχθεί προτάσεις και από τις Adidas, Under Armour και ένα δυνατό κινεζικό brand. Μέσα στο 2019 αναμένεται να κυκλοφορήσει μοντέλο παπουτσιών με το όνομά του, «εκτινάσσοντας» τηφήμη και τον τραπεζικό λογαριασμό του!

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=