Η Αθηνά Νικολαΐδου, Country Manager του Coty Professional Beauty στην Ελλάδα, μιλά στο Business News Μagazine για τη συγχώνευση της Wella με την Coty, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς, τη φιλοσοφία και τον τρόπο λειτουργίας πλέον της επιχείρησης και όσα την κάνουν να ξεχωρίζει. interview τιμόνι του Coty Professional Beauty μετά τη διεθνή συγχώνευση της Coty με τον τομέα προϊόντων ομορφιάς της P&G και ενώ προηγουμένως ασκούσε καθήκοντα Country Manager της Wella Hellas. Ποιες ήταν οι προκλήσεις που έκρυβε η συγχώνευση της Wella με την Coty; Ποια θέματα βρέθηκαν ιεραρχημένα πρώτα στην ατζέντα σας σαν Country Manager του Coty Professional Beauty στη χώρα μας; Ησυγχώνευση τηςWella με την Coty, μια εταιρεία απόλυτα εστιασμένη στο χώρο της ομορφιάς, ήταν απόλυτα συμβατή σε στρατηγικό επίπεδο, οπότε τολμώ να πω ότι οι προκλήσεις που είχα να αντιμετωπίσω δεν ήταν πολλές. Επιπλέον, είχαμε την τύχη να μην έχουμε ιδιαίτερες οργανωτικές αλλαγές στο Professional BeautyDivision (ένα από τα τρία τμήματα τα οποία δομούν την Coty). Ουσιαστικά παραμείναμε με το ίδιο οργανωτικό σχήμα, τα ίδια στελέχη και επιπλέον και στα ίδια γραφεία. Αυτή η σταθερότητα ήταν σημαντική για τη βέλτιστη διαχείριση της μετάβασης. Έτσι μπορέσαμε να μείνουμε εστιασμένοι στο όραμά μας να δίνουμε καθημερινά αξία στο χώρο της επαγγελματικής ομορφιάς. Ποια στοιχεία της φιλοσοφίας του Coty Professional Beauty θα λέγατε πως την κάνουν να ξεχωρίζει; Ας θυμηθούμε κατ’ αρχήν ότι πίσω από το χαρτοφυλάκιο Coty Professional Beauty κρύβεται μια ιστορία 135 χρόνων μιας πρωτοπόρου εταιρείας προϊόντων κομμωτικής, της Wella. Με σημαντικές καινοτομίες στο χώρο όλα αυτά τα χρόνια, με μεγάλη επένδυση στην έρευνα, την τεχνολογία και την εκπαίδευση, καθώς και τη δημιουργία νέων υπηρεσιών Aθηνά Νικολαΐδου Country Manager Coty Professional Beauty «Beauty Celebrated and Liberated». Αυτό είναι το motto της Coty, που πλέον αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία προϊόντων ομορφιάς παγκοσμίως, με ετήσια έσοδα κοντά στα 8 δισ. δολάρια και με στόχους για ακόμη καλύτερες και υψηλότερες επιδόσεις. Με αυτήν τη φιλοσοφία κινείται και στην ελληνική αγορά των επαγγελματικών προϊόντων ομορφιάς η Αθηνά Νικολαΐδου, Country Manager του Coty Professional Beauty, η οποία μιλάει στο Business News Magazine για τα στερεότυπα που υπάρχουν στη βιομηχανία της ομορφιάς και τον τρόπο με τον οποίο θέλει η Coty να τα ανατρέψει. Ιδιαίτερα έμπειρο στέλεχος με επιτυχημένη πορεία 15 ετών στην Procter & Gamble, όπου έχει διατελέσει και στα κεντρικά της εταιρείας στη Γενεύη, ως Senior Brand Manager Oral Care, με ευθύνη στρατηγικού σχεδιασμού και καινοτομίας για όλη την περιφέρεια Ευρώπης &Μέσης Ανατολής, η Αθηνά Νικολαΐδου βρίσκεται στο Στόχος μας να ανατρέψουμε τα στερεότυπα της ομορφιάς «Είναι σημαντικό να ακούμε τους καταναλωτές και να ικανοποιούμε τις ανάγκες τους με τρόπο που τους κάνει να αισθάνονται σίγουροι για την προσωπική επιλογή έκφρασης της ομορφιάς τους» 52 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=