Business News Magazine #2

news InBrief Η Coca-Cola Τρία Έψιλον αναζητεί την επόμενη γενιά στελεχών Το Πρόγραμμα Rise Management Trainee παρουσιάζει η Coca-Cola Τρία Έψιλον, θέλοντας να δώσει την ευκαιρία σε νέους με ταλέντο και διάθεση να εργαστούν για δύο χρόνια στηνκαρδιά της εταιρείας, σε Ελλάδα και Κύπρο, και να εξελιχθούν. Για δύο -πλούσια σε γνώση, προκλήσεις και επαγγελματικές εμπειρίες- χρόνια, θα γνωρίσουν από κοντά τη δραστηριότητα και τη συνολική λειτουργία της εταιρείας και θα έχουν ένα ατομικό πλάνο ανάπτυξης, που περιλαμβάνει ευκαιρίες εκπαίδευσης και άμεση ανάθεση projects, με στόχο την απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας σε πρακτικό επίπεδο, καθώς και αξιολόγηση της απόδοσης, ώστε να αναλάβουν μια θέση εργασίας. ΣτοRiseManagement TraineeΠρόγραμμα μπορεί να συμμετάσχει κανείς αν είναι απόφοιτος πανεπιστημίου με μέχρι 2 έτη εργασιακή εμπειρία, αν έχει άριστες γνώσεις ελληνικής και αγγλικής γλώσσας, δεξιότητες χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή (Windows, MS Office) και φυσικά εάν έχει διάθεση για διαρκή μάθηση δίπλα σε αναγνωρισμένα στελέχη, να ξεχωρίζει σε ό,τι κάνει, να γίνεται συνεχώς καλύτερος και να εξελίσσεται σε ένα περιβάλλον «απαιτητικό» με γρήγορους ρυθμούς. Kαλό Ταξίδι, Στέλιο Το δυσάρεστο νέο που κυκλοφόρησε το πρωί της Κυριακής 1η Απριλίου, δυστυχώς δεν ήταν κάποια πρωταπριλιάτικη χοντροκομμένη φάρσα. Ήταν η σκληρή αλήθεια και βύθισε στο πένθος την ελληνική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων. O Στέλιος Σκλαβενίτης, ένα από τα τέσσερα παιδιά του Σπύρου Σκλαβενίτη, ο οποίος μαζί με τα αδέλφια του, τη Μαρία και τον Γεράσιμο, ασκούσαν τη διοίκηση του φερώνυμου λιανεμπορικού ομίλου, έχοντας κατορθώσει να τον αναδείξουν στον μεγαλύτερο retailer στη χώρα, έφυγε απροσδόκητα από τη ζωή, σε ηλικία 52 ετών. Αξίζει να σημειωθεί πως υπό τη διοίκηση του Στέλιου Σκλαβενίτη και των αδελφών του ο Όμιλος Σκλαβενίτης έχει φτάσει αυτήν τη στιγμή να λειτουργεί περισσότερα από 480 καταστήματα και να απασχολεί πάνω από 25.500 εργαζομένους, μετά και την απόκτηση του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος. Την περίοδο των σχετικών διαπραγματεύσεων ο ίδιος, μάλιστα, είχε αναλάβει σε μεγάλο βαθμό τις επαφές με τους προμηθευτές, προκειμένου να διασαφηνιστεί το business plan και να δοθούν οι απαραίτητες διαβεβαιώσεις. Όσοι τον γνώριζαν μιλούν για έναν εξαιρετικά ικανό επιχειρηματία, με αγάπη για τη δουλειά και τους εργαζομένους στην επιχείρησή του, ο οποίος ήταν ιδιαίτερα δεμένος με τα αδέλφια του, με τα οποία πορεύονταν πάντα μαζί. Μια προσωπικότητα άξια θαυμασμού, με κύρια γνωρίσματα το ήθος, την καλοσύνη, την αίσθηση δικαίου και τη διάθεση προσφοράς. AπόΑττική και Καρδίτσα οι νικητές του YoungBusiness Talents 2017-2018 Το Young Business Talents 2017-18, το μεγαλύτερο Διεθνές Πρόγραμμα Διοίκησης και Επιχειρηματικότητας για μαθητές Λυκείου, ολοκληρώθηκε στις 13 Απριλίου 2018, με τον Εθνικό Τελικό της διοργάνωσης για 5η χρονιά στην Ελλάδα, για την ανάδειξη των κορυφαίων μαθητικών επιχειρήσεων της χρονιάς. Την πρώτη θέση βάσει συνολικής «εταιρικής» κερδοφορίας, κατέλαβε η ομάδα Bellatrix από το Pierce Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, ενώ την κορυφαία πεντάδα του Τελικού, συμπλήρωσαν οι ομάδες: 2η Spartacus: από το 2ο Γενικό Λύκειο Γέρακα Αττικής, 3η Girlmanager: από το Επαγγελματικό Λύκειο Παλαμά Καρδίτσας, 4η SOSTIS_INC: από την Ελληνογαλλική Σχολή Αγίας Παρασκευής Αττικής, 5η Bulls: από το Επαγγελματικό Λύκειο Παλαμά Καρδίτσας. Ήταν μια συναρπαστική εμπειρία, που έζησαν οι 260 μαθητές Λυκείων από όλη την Ελλάδα που έφτασαν στον Τελικό, αφού διοίκησαν με επιτυχία επί τέσσερις μήνες τις εικονικές επιχειρήσεις τους στο διαδίκτυο για 11 επιχειρηματικά έτη. Συναγωνίστηκαν, πήραν κρίσιμες αποφάσεις για όλους τους τομείς της επιχείρησής τους (παραγωγή, marketing, χρηματοκοικονομικά, πωλήσεις, ανθρώπινο δυναμικό), και ξεχώρισαν ανάμεσα στους 2.144 μαθητές που ξεκίνησαν το ταξίδι του Young Business Talents αυτήν τη σχολική χρονιά από τον Νοέμβριο ‘17. Τέλος η απευθείας τιμολόγηση Το ζήτημα της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζομένων από τα MME ήταν μια «απειλή» που κρεμόταν πάνω από το κεφάλι της αγοράς επικοινωνίας από το καλοκαίρι του 2014. Οπεριβόητος «νόμος Σταμάτη» δεν εφαρμόστηκε ποτέ, αλλά τύγχανε συνεχών αναβολών όλα αυτά τα χρόνια. Με την τροπολογία, όμως, που ψηφίστηκε στις αρχές Απριλίου στη Βουλή, ο νόμος καταργείται πλέον στην ουσία οριστικά, καθώς εγκαταλείπεται η ρύθμιση που επέβαλλε να μη μεσολαβεί διαφημιστής και υπογραμμίζεται πως αυτό μπορεί να συμβαίνει. Όταν δε συμβαίνει, η εντολή εκδίδεται βάσει προϋφιστάμενης έγγραφης εξουσιοδότησης του διαφημιζόμενου, ο οποίος ευθύνεται αλληλέγγυα και εις ολόκληρο με το διαφημιστή έναντι του μέσου για την εξόφληση του τελευταίου, εκτός αν ο διαφημιζόμενος έχει ήδη καταβάλει στο διαφημιστή το σύνολο της αξίας της συναλλαγής με αυτό (συγκεκριμένο μέσο). Επίσης, αναφέρεται ότι τυχόν εκπτώσεις κύκλου εργασιών (τζίρου) παρέχονται μόνο σύμφωνα με προηγούμενη σύμβαση μεταξύ του μέσου και του διαφημιζόμενου και αν μεσολαβεί και διαφημιστής, και του διαφημιστή. Το μόνο «αγκάθι» μέχρι στιγμής στην υπόθεση για την αγορά επικοινωνίας είναι η πρόβλεψη για μείωση της επιβράβευσης των διαφημιστών από τα μέσα στο 4% (από 9,9%), που αν προχωρήσει, θα επιφέρει σημαντικά προβλήματα σε πολλές διαφημιστικές. ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=