Business News Magazine #2

auto Με το UX η ομάδα σχεδίασης δημιούργησε ένα στυλ που αποπνέει ισχυρό αίσθημα ασφάλειας - αυτό που κάνει τα crossovers να ξεχωρίζουν από τα hatchbacks, αλλά παράλληλα εκφράζει έντονο δυναμισμό. Επίσης, έδωσε στο UX μια ξεχωριστή οδηγική αίσθηση. Το UX είναι ένα νέο μοντέλο με όλες τις αρετές της Lexus: τολμηρή σχεδίαση, ανώτερη ποιότητα κατασκευής, ευρηματική τεχνολογία. Διαθέτει ένα δυναμικό αμάξωμα με εντυπωσιακά εμπρός και πίσωφτερά, περιβάλλει μία καμπίνα με οδηγοκεντρικό cockpit και απεριόριστη ελευθερία και ευρυχωρία για τους επιβάτες. Το UX λανσάρει αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες, όπως η χρήση για πρώτη φορά της νέας παγκόσμιας αρχιτεκτονικής πλατφόρμας με την ονομασίαGA-C, που προσφέρει υψηλή δομική ακαμψία και χαμηλό κέντρο βάρους, διασφαλίζοντας επομένως άριστη ποιότητα κύλισης και ευστάθεια. Ταυτόχρονα, το «παρών» δίνει ένα νέο, μεσαία ισχύος αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα της τέταρτης γενιάς Lexus. Προορίζεται για τον σύγχρονο εξερευνητή πόλης, ο οποίος αναζητά μια φρέσκια, μοντέρνα και δυναμική πρόταση από ένα premium lifestyle αυτοκίνητο. Lexus UX A free spirit crossover ΗPeugeot ξαναγράφει τους κανόνες σχεδιασμού ενός αυτοκινήτου του segment D. Το νέο Peugeot 508 αλλάζει τα πάντα, με περισσότερο συμπαγείς διαστάσεις και περιορισμένο ύψος. Ο νέος εξωτερικός σχεδιασμός δείχνει ένα πιο επιθετικό και πιο στιβαρό αμάξωμα, ενώστο εσωτερικό κυριαρχεί το εμβληματικό design του Peugeot i-Cockpit. Υποδειγματική οδική συμπεριφορά, νέοι κινητήρες, πληθώρα τεχνολογικών καινοτομιών και αλματώδης εξέλιξη στην ποιότητα, είναι μερικά από τα σημεία που καθιστούν το νέο Peugeot 508 εξαιρετικό και ενισχύουν τη στρατηγική αναβάθμισης της μάρκας. Το ύψος του αυτοκινήτου μειώθηκε -δεν ξεπερνά πλέον το 1,40 μ.- και οι αεροδυναμικές του γραμμές παραπέμπουν πλέον ξεκάθαρα σε αμάξωμα coupé. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να δοθεί στα τρισδιάστατης αισθητικής Full LED πίσω φωτιστικά σώματα. Η προσοχή εστιάζεται άμεσα στον κορυφαίο πίνακα οργάνων, ο οποίος δεσπόζει στη νέα έκδοση του Peugeot i-Cockpit. Διαθέτει τιμόνι μικρής διαμέτρου, μεγάλη οθόνη αφής των 10΄΄ υψηλής ευκρίνειας (HD) σε διάταξη 8:3, μονάδα HUD (head-up display) με την υψηλής ανάλυσης ψηφιακή οθόνη των 12,3΄΄. Το κάθισμα του οδηγού (και του συνοδηγού από το επίπεδο εξοπλισμού Allure) διαθέτει πληθώρα ρυθμίσεων απόστασης και κλίσης, αλλά και στήριξης της οσφυϊκής χώρας (ηλεκτροπνευματική κίνηση 4 ρυθμίσεων - διαθέσιμη προαιρετικά από το επίπεδο εξοπλισμού Active). Νέο Peugeot 508 Το λιοντάρι βρυχάται 60 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=