retailinnovation IKEA Ακόμη πιο κοντά στους καταναλωτές Το νέο IKEA Pop-Up Store στο κέντρο του Πειραιά παρουσίασε πρόσφατα η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, πιστή πάντα στη δέσμευσή της να διασφαλίζει την άμεση πρόσβαση στα προϊόντα της σε όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές. Έναν νέο τύπο καταστήματος παρουσίασε πρόσφατα στην ελληνική αγορά η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, εγκαινιάζοντας έναν καινούργιο τρόπο προσέγγισης του αγοραστικού κοινού και παράλληλα ενίσχυσης των πωλήσεων. Το νέο IKEA Pop-Up Store έκανε την πρώτη του εμφάνισηστην Ελλάδαστο κέντρο του Πειραιά, για να προσφέρει μια γεύση από την εμπειρία ΙΚΕΑ στο αγοραστικό κοινό και να έρθει πιο κοντά στους Πειραιώτες. Δημοφιλής πρακτική, καινοτόμος πρόταση Τα pop-up stores αποτελούν ιδιαίτερα δημοφιλή πρακτική σε διεθνές επίπεδο. ‘Έχουν συνήθως μικρότερο μέγεθος από τα κανονικά καταστήματα της εκάστοτε αλυσίδας και δεν προσφέρουν όλους τους κωδικούς της προϊοντικής γκάμας. Επίσης, λειτουργούν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, το οποίο είναι σχετικά μικρό και φυσικά προκαθορισμένο. Βασικός τους στόχος είναι να δώσουν τη δυνατότητα στο καταναλωτικό κοινό σε περιοχές που δεν είναι ιδιαίτερα κοντά σε καταστήματα του υφιστάμενου δικτύου να έρθουν σε επαφή με την αλυσίδα και την προϊοντική της πρόταση. Σε αυτό ακριβώς το μήκος κύματος, το ΙΚΕΑ Pop-Up Store, που θα φιλοξενείται στον Πειραιά έως και τις 30 Νοεμβρίου 2018, διαθέτει 500 είδη οικιακού εξοπλισμού, που συνεχώς ανανεώνονται και οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν άμεσα. Επίσης, διαθέτει έτοιμες συνθέσεις από τις βασικές κατηγορίες του σπιτιού, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να εμπνευστούν και να βρουν λειτουργικές λύσεις σε προσιτές τιμές για το σπίτι τους. Παράλληλα, λειτουργεί στην ουσία και σαν εκθετήριο, καθώς οι καταναλωτές μπορούν στο IKEA Pop-Up Store να παραγγείλουν όποιο από τα 7.500διαθέσιμα προϊόντα των καταστημάτων επιθυμούν και να το παραλάβουν στο σπίτι τους ή από το κατάστημα ΙΚΕΑ Κηφισός. Το νέο IKEA Pop-Up Store έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα στο κέντρο τουΠειραιά, για να προσφέρει μια γεύση από την εμπειρία ΙΚΕΑ στο αγοραστικό κοινό και να έρθει πιο κοντά στους Πειραιώτες Για την ώρα, το IKEA Pop-Up Store αποτελεί το πρώτο και μοναδικό τέτοιο κατάστημα της αλυσίδας στην Ελλάδα. Αξίζει, όμως, να σημειωθεί ότι η πρακτική του pop-up store έχει εφαρμοστεί από τη σουηδική αλυσίδα σε αρκετές χώρες, όπως στην Ισπανία και στον Καναδά αλλά και στη Σουηδία, τη «γενέτειρα» του brand. To omnichannel μοντέλο Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, αυτήν τη στιγμή διαθέτει στην Ελλάδα 5 καταστήματα στην Αθήνα (Κηφισός και Αεροδρόμιο), στη Θεσσαλονίκη, στη Λάρισα και στα Ιωάννινα. Επίσης, λειτουργεί ακόμη ένα σημείο στην Κύπρο και ένα στη Σόφια της Βουλγαρίας. «Να δημιουργήσουμε καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι για τους πολλούς του κόσμου», είναι το όραμα της ΙΚΕΑδιεθνώς και γι’ αυτό πάγια επιδίωξη της εταιρείας στην Ελλάδα είναι να καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να παρουσιάσει τα προϊόντα και τις λύσεις της σε όσο το δυνατόν περισσότερους στην εγχώρια αγορά. Για να έρθει, λοιπόν, ακόμα πιο κοντά στους καταναλωτές στις περιοχές που βρίσκονται μακριά από τα υπάρχοντα καταστήματα και να προσφέρει τα ποιοτικά προϊόντα της σε προσιτές τιμές, προχώρησε σε εναλλακτικούς τρόπους διάθεσής τους. Έτσι, πριν από το IKEA Pop-Up Store δημιούργησε νέα Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών στη Ρόδο, στην Κρήτη (Ηράκλειο και Χανιά), στην Πάτρα και στην Κομοτηνή. Στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους των Κέντρων Παραγγελιών &Παραλαβών ΙΚΕΑ οι καταναλωτές μπορούν να: uΕπιλέγουν τα αγαπημένα τους προϊόντα με το design και τις χαμηλές τιμές ΙΚΕΑ uΚάνουν την παραγγελία τους uΕπωφελούνται από το νέο πρόγραμμα άτοκων δόσεων uΠαραλαμβάνουν τις αγορές τους από το Κέντρο το αργότερο σε 5 εργάσιμες μέρες δωρεάν, ανεξάρτητα από το ύψος 34 ΜΑΪΟΣ 2018
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=