O Olivier Arduin, Γενικός Διευθυντής της LEROY MERLIN Ελλάδας και Κύπρου, μιλάει στο RetailBusiness και το Business News Μagazine για την πορεία της αλυσίδας στη χώρα μας, το δυναμικό πλάνο ανάπτυξης που έχει ορίσει για το μέλλον αλλά και τις προκλήσεις που υπάρχουν για το επιχειρείν στην Ελλάδα και τον τρόπο με τις οποίες τις αντιμετωπίζει. interview Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά Η LEROY MERLIN Ελλάδας και Κύπρου, η οποία δραστηριοποιείται από το 2005, παρουσίασε το πρώτο της κατάστημα το 2007 και σήμερα διαθέτει 7 σημεία (έξι στην Ελλάδα και ένα στην Κύπρο). Εμπορεύεται περισσότερους από 50.000 κωδικούς προϊόντων και υπηρεσίες, απασχολεί περισσότερους από 1.000 υπαλλήλους και έχει επενδύσει περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά. Έκλεισε το 2017 με τζίρο 132 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 18,3% στην ελληνική αγορά, ενώ πρόσφατα παρουσίασε στους Αμπελοκήπους το πρώτο «home improvement» κατάστημα που θα λειτουργήσει στον αστικό ιστό της Αθήνας, στα πρότυπα του καταστήματος που διαθέτει ο γαλλικός όμιλος στο κέντρο του Παρισιού. Είναι ένα εγχείρημα που για πρώτηφορά δοκιμάζεται στην Ελλάδα και ο όμιλος δηλώνει έτοιμος να το στηρίξει με όλες του τις δυνάμεις, ενώ παράλληλα σχεδιάζει πολλά ακόμη καταστήματα καθώς και άλλες δυναμικές κινήσεις για τα επόμενα χρόνια. O Olivier Arduin μας δίνει όλες τις λεπτομέρειες. Μπορείτε να μας «συστήσετε» τη LEROY MERLIN και τον μητρικό όμιλο Adeo Group μέσα από κάποια στοιχεία και αριθμούς; HLEROYMERLINαναγνωρίζεται ως ο ειδικός στους τομείς ανακαίνισης και βελτίωσης της κατοικίας, με ένα τεράστιο δίκτυο καταστημάτων σε 12 χώρες παγκοσμίως. Είναι μέλος του γαλλικού ομίλου ADEO με 100.000 συνεργάτες και 1.200 καταστήματα σε 12 χώρες, ο οποίος κατέχει την πρώτη θέση στην Ευρώπη και την τρίτη παγκοσμίως στην αγορά της «Βελτίωσης της Κατοικίας» (Home Improvement). Η LEROY MERLIN Ελλάδας και Κύπρου δραστηριοποιείται από το 2005 και διαθέτει επτά καταστήματα (έξι στην Ελλάδα και ένα στην Κύπρο), με πιο πρόσφατο κατάστημα αυτό στο κέντρο της Αθήνας, που εγκαινιάστηκε τον Απρίλιο. Ποιοι θα λέγατε πως είναι οι βασικοί σταθμοί στο «ταξίδι» της LEROY MERLIN στην ελληνική αγορά; ΗLEROYMERLINδραστηριοποιείται στην Ελλάδα και την Κύπρο από το 2005. Δύο μόλις χρόνια μετά, ανοίγει το πρώτο της κατάστημα στην περιοχή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και στα αμέσως επόμενα δύο χρόνια ολοκληρώνει την ρωμένες λύσεις για να βελτιώσει την κατοικία του. Όπως κάθε κατάστημα LEROY MERLIN, το κατάστημαστηΛεωφόροΒασιλίσσης Σοφίας 112, θα προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε κατασκευή, ανακαίνιση και βελτίωση οποιουδήποτε χώρου ιδιώτη και επαγγελματία. Πρωτοποριακόθεωρείται το ειδικάδιαμορφωμένο «Homistas lab», όπου κάθε επισκέπτης θαμπορεί ναδημιουργεί τηδική του κατασκευή, να δοκιμάζει εργαλεία και λύσεις, αλλά και να παρακολουθεί σεμινάρια από εξειδικευμένους τεχνικούς και ειδικούς του home improvement. Σχεδιάζετε να παρουσιάσετε τουλάχιστον 13 ακόμη νέα καταστήματα μέσα στα επόμενα 3-5 χρόνια και κάποια εξ αυτών θα είναι διαφορετικού format σε σχέση με τα σημεία που απαρτίζουν τα δίκτυό σας σήμερα. Μπορείτε να μας αναλύσετε λίγο παραπάνω τα σχέδιά σας, τα νέα formats που εξετάζετε και τις βασικές γεωγραφικές περιοχές που σας ενδιαφέρουν; Στόχος μας είναι να είμαστε όσο πιο κοντά μπορούμε στους πελάτες μας. Αν αυτό σημαίνει πως πρέπει να φτιάξουμε και άλλα καταστήματα σε κέντρα πόλεων στην Ελλάδα, θα το κάνουμε. Σίγουρα, Olivier Arduin Managing Director LEROY MERLIN, Greece & Cyprus Ο όμιλος αναγνωρίζει τη δυναμική της Ελλάδας κατασκευή ακόμα τριών καταστημάτων. Όπως καταλαβαίνετε, ο στόχος της εταιρείας ήταν να βρεθεί το συντομότερο δυνατό σε όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία σε Ελλάδα και Κύπρο. Το έχουμε καταφέρει σε μεγάλο βαθμό, ωστόσο το πλάνο μας περιλαμβάνει πολλά περισσότερα καταστήματα τα επόμενα χρόνια. Υπήρξαν 3 βασικές φάσεις: u2007-2012: Φάση επέκτασης με το άνοιγμα 5 καταστημάτων u2012-2017: Διαχείριση εγχώριας κρίσης +Μετασχηματισμός σε πολυκαναλικό σύστημα αγορών (Big stores + Internet) uΑπό το 2017: Μετασχηματισμός σε phygital πλατφόρμα: Εξέλιξη προς ένα πολλαπλό φορμάτ, που προσεγγίζει το physical και digital «κάτω από το ίδιο πρίσμα». Τον Απρίλιο, η LEROY MERLIN παρουσίασε το πρώτο της κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας, στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας στους Αμπελοκήπους. Τι οδήγησε σε αυτήν τη στρατηγική απόφαση; Ποια νέα στοιχεία παρουσιάζετε με αυτό το κατάστημα; Η αγορά, οι συνήθειες και οι προσδοκίες των καταναλωτών αλλάζουν και οι εταιρείες οφείλουν να έχουν τα αντανακλαστικά να τις αντιλαμβάνονται έγκαιρα. Στη συνέχεια να αναλαμβάνουν δράση. Κάπως έτσι καταλήξαμε στην απόφαση να βρεθούμε στο κέντρο της Αθήνας με ένα κατάστημα που έχουμε συνηθίσει να συναντάμε εκτός αστικού ιστού. Αυτό το κατάστημα είναι το πρώτοαπό τα καταστήματα της LEROYMERLINπου θα έρχεται πιο κοντάστον τελικό καταναλωτή και θα φέρνει στην «πόρτα του» ολοκλη48 ΜΑΪΟΣ 2018
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=