το κατάστημα στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας θα λειτουργήσει ως οδηγός για αυτό.Μην ξεχνάμε όμως πως κάθε τόπος έχει τα δικά του χαρακτηριστικά, οπότε κινούμαστε βάσει των χαρακτηριστικών αυτών αλλά και των γενικότερων τάσεων στη λιανική. Θα εξελίξουμε 3 τύπους concept stores, που θα λειτουργούν παράλληλα με το website μας και θα προτείνουν τη βέλτιστη λύση για κάθε καταναλωτή: uBig standard stores: Πάνω από 5.500 τ.μ. στις μεγάλες ελληνικές πόλεις: Αθήνα και Θεσσαλονίκη uΚαταστήματα πόλεων: γύρω στα 3.000 τ.μ. στις κεντρικές ελληνικές και κυπριακές πόλεις: Πάτρα, Κρήτη, Ιωάννινα, Λεμεσός uΚαταστήματα Xpress: λιγότερο από 1.000 τ.μ. στα νησιά και σε κάποιες πολυάσχολες συνοικίες στις μεγάλες πόλεις. Θεωρείτε πως ο καταναλωτής σήμερα απομακρύνεται σταδιακά από τις μεγάλες σάλες, από τα λεγόμενα «bigboxes»; Κατευθύνεται προς μικρότερου μεγέθους καταστήματα; Πιστεύω πως τα δεδομένα δεν είναι μαύρο ή άσπρο. Βλέπουμε πως σε ορισμένες περιοχές λειτουργεί το μοντέλο των big boxes, ενώαλλού το μοντέλο των smaller stores. Σίγουρα, δεν έχουμε ακόμη πολλά δεδομένα για τα small stores, είναι ωστόσο τάση η οποία πιστεύω πως δεν θα βγάλει από το παιχνίδι τα μεγάλα καταστήματα, αλλά μάλλον θα λειτουργούν συμπληρωματικά και ανάλογα με τις συνθήκες κάθε περιοχής. Το μέλλον είναι ένας καλός συνδυασμός από όλα τα concept καταστημάτων, με κεντρική ιδέα τη βελτιστοποίηση της ικανοποίησης των καταναλωτών. Επίσης, όσο περισσότερο εξελίσσεται το Ιnternet, τόσο περισσότερο πιστεύουμε ότι πρέπει να προσφέρουμε μια phygital λύση που θα ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του καταναλωτή. Σε κάποιες περιπτώσεις, το big box είδος καταστήματος είναι αναγκαίο να εμπνέει και να δίνει φρέσκιες ιδέες στους καταναλωτές, σε άλλες περιπτώσεις το κατάστημα μεσαίου μεγέθους, κοντά στα κέντρα των πόλεων, θα είναι πιο προσαρμοσμένο και, τέλος, οι περιπτώσεις των μικρών concept stores που θα υποστηρίζονται από το website μας, θα είναι ακόμα πιο προσαρμοσμένες. Βάσει των αναγκών του πελάτη και του project που πραγματοποιεί εκείνη τη στιγμή, ο καταναλωτής θα μπορεί να αποφασίσει ποιο concept ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του. Αναφέρατε το διαδίκτυο. Τι προβλέπει το πλάνο σας όσον αφορά το e-commerce και τις σχετικές υπηρεσίες στην Ελλάδα; Την επόμενη χρονιά θα δούμε το λανσάρισμα του e-commercewebsite μας, που θα μας επιτρέψει να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες των καταναλωτών μας σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο. Δουλεύουμε ακόμα σε διάφορα άλλα projects, που θα μας επιτρέψουν να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες μέσω μιας πλατφόρμας από κοινού με δυναμικούς τοπικούς συνεργάτες. Πώς έχει επηρεαστεί η εγχώρια λιανεμπορική αγορά αλλά και η ίδια η LEROY MERLIN από τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια; Πώς αντιμετωπίσατε τις προκλήσεις; Πιστεύουμε ότι σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, πρέπει να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας και να συνεχίζουμε να τους υποστηρίζουμε με τον καλύτερο συνδυασμό ποιότητας και λύσης. Πιστεύουμε ότι τα τελευταία δύσκολα χρόνια έχουμε αναπτύξει μια σχέση ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ με τους πελάτες μας. Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ δεν είναι κάτι διαπραγματεύσιμο και είναι το βασικό στοιχείο για τη μακροχρόνια συνεργασία που θέλουμε να αναπτύξουμε με τους καταναλωτές μας. Θεωρώ πως η θετική εξέλιξη και η αύξηση του αριθμού των καταναλωτών μας τα τελευταία χρόνια, αποδεικνύει πως αναγνωρίζουν την προσπάθειά μας να τους στηρίξουμε. Όπως ανέφερα και νωρίτερα, ανοίξαμε το πρώτο μας κατάστημα στην Ελλάδα το 2007. Ακριβώς, δηλαδή, στην αρχή της οικονομικής κρίσης. Και παρόλο που το περιβάλλον ήταν αβέβαιο, συνεχίσαμε να επενδύουμε σε νέα καταστήματα. Οι επιχειρηματικές προκλήσεις σε τέτοιες περιόδους είναι κοινές για όλους, αλλά διαφορετικές στο μέγεθός τους. Αντιμετωπίσαμε τις προκλήσεις και συνεχίσαμε να επενδύουμε, γιατί είχαμε και έχουμε εμπιστοσύνη στη χώρα και στον εαυτό μας ως LEROY MERLIN. Ποια είναι η εικόνα που διατηρεί η μητρική LEROY MERLIN και το Adeo Group όσον αφορά την ελληνική αγορά; Τι τους έκανε να δώσουν το «πράσινο φως» για νέες επενδύσεις; Θα αναφέρω πάλι τη λέξη εμπιστοσύνη. Οι όμιλοι δεν θα επένδυαν στην Ελλάδα αν δεν διέκριναν την υπάρχουσα και πολύ περισσότερο τημελλοντική δυναμική της χώρας. Σε πείσμα του αρνητικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, εμείς βλέπαμε το μέλλον και εκεί στοχεύαμε. Από το αποτέλεσμα έχουμε δικαιωθεί. Ποιες θα λέγατε πως είναι οι βασικές προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ένας επικεφαλής επιχείρησης σήμερα στην Ελλάδα; Με δύο λόγια: Να ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΙ και να ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ (και να μαθαίνει από τα λάθη του). Ο κόσμος αλλάζει πολύ γρήγορα και η ευελιξία είναι η λέξη-κλειδί αυτήν τη στιγμή. Ένας διευθυντής επιχείρησης πρέπει να διατηρεί ένα δυναμικό όραμα και αξίες που διαμορφώνει από κοινού με την ομάδα του. Έπειτα, πρέπει να δίνει την ευκαιρία σε κάθε μέλος της ομάδας να γίνεται με τη σειρά του ηγέτης αυτού του μετασχηματισμού. Αν δεν υπάρχει μια αφοσιωμένη ομάδα, αυτός ο μετασχηματισμός δεν είναι εφικτός. «Μόνος πηγαίνεις γρηγορότερα,ΜΑΖΙ προχωράμε πιο μακριά». Πόσο διαφορετική είναι η ζωή για εσάς στην Ελλάδα σε προσωπικό επίπεδο; Θα ήταν πολύ δύσκολο να μην εκτιμήσει κάποιος τη ζωή στην Ελλάδα. Σε προσωπικό επίπεδο, η χώρα παρέχει μοναδικά τοπία και οι Έλληνες είναι ζεστοί άνθρωποι. Είμαι πραγματικά εντυπωσιασμένος από τη φιλοξενία που επιδεικνύουν σε καθημερινή βάση. Είναι ακόμη μια χώρα-πρόκληση επαγγελματικά, γιατί σου δίνει πολλές ευκαιρίες για εξέλιξη. Όπως καταλαβαίνετε, είμαι πολύ ευτυχής στην Ελλάδα, και σε επαγγελματικό αλλά και σε προσωπικό επίπεδο, και ελπίζω η περιπέτεια αυτή να κρατήσει για ακόμη περισσότερα χρόνια. Ολοκληρώνοντας, ποιο θα λέγατε πως είναι το motto σας όσον αφορά το management και τις επιχειρήσεις; ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ+ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ= ΕΥΤΥΧΙΑ + ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ. Ανοίξαμε το πρώτο μας κατάστημα στην Ελλάδα το 2007. Ακριβώς, δηλαδή, στην αρχή της οικονομικής κρίσης. Αντιμετωπίσαμε τις προκλήσεις και συνεχίσαμε να επενδύουμε, γιατί είχαμε και έχουμε εμπιστοσύνη στη χώρα και στον εαυτό μας ως LEROYMERLIN Τον Απρίλιο, η LEROY MERLIN παρουσίασε το πρώτο της κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας, στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας 49 ΜΑΪΟΣ 2018
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=