Business News Magazine #4

businessleaders δυσκολεύεται να ακολουθήσει τους ρυθμούς της τεχνολογικής καινοτομίας στον κλάδο τους, ενώ όλοι (100%) βλέπουν τις τεχνολογικές αλλαγές περισσότερο ως ευκαιρία παρά ως απειλή. Περισσότεροι από τους μισούς (56%) συμφωνούν ότι οι τεχνολογικές αλλαγές αποτελούν τη μοναδική σημαντική αλλαγή που αντιμετωπίζουν. u Η πλειοψηφία (88%) των Ελλήνων CEOs απάντησε πως δυσκολεύονται στην εκτέλεση παράλληλων διαδικασιών για τον ψηφιακό και τον μη ψηφιακό μετασχηματισμό, σε σύγκριση με το 30%των CEOs στις κύριες χώρες. Η επένδυσή τους στην τεχνολογία γίνεται περισσότερο με όρους στρατηγικής παρά τακτικής. Το θετικό είναι πως μόνο το 4% των Ελλήνων Διευθυνόντων Συμβούλων έχουν υποστεί οικονομικές απώλειες στο παρελθόν, επενδύοντας περιστασιακά στις λάθος νεοεμφανιζόμενες τεχνολογίες, ποσοστό που αγγίζει το 26% για τις κύριες χώρες. Η διαίσθηση πάνω από τα δεδομένα Καθώς οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν διαρκώς και οι τεχνολογικές συνθήκες είναι μονίμως ρευστές, η ευελιξία και η διαίσθηση διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο. Για το 59% των CEOs, η ευελιξία (agility) είναι το νέο «οξυγόνο» της επιχείρησης, εκτιμώντας ότι χωρίς την απαραίτητη ταχύτητα ανταπόκρισης, η επιχείρηση δε θα επιβιώσει. Επίσης, περισσότεροι από τους μισούς (51%) έχουν Ποια θα χαρακτηρίζατε ως τα βασικότερα ευρήματα της 4ης έρευνας CEO Οutlook; Σε έναν συνδεδεμένο κόσμο, κανένα εύρημα μιας έρευνας δεν μπορεί να σταθεί μόνο του πλέον. Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι διευθύνοντες σύμβουλοι είναι πολλαπλές και αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους. Ας αναλογιστούμε για παράδειγμα την απώλεια πρόσβασης σε μια βασική γεωγραφική αγορά, ίσως ως αποτέλεσμα κυρώσεων ή μιας έκρηξης πανδημίας γρίπης, όπου απαγορεύεται οποιαδήποτε μετακίνησημε οποιοδήποτε μεταφορικό μέσο ή ακόμη και την απώλεια διασυνοριακών ρυθμίσεων διαβατηρίων, όπως αρχίζει να διαφαίνεται με την έξοδο του ΗΒ από την Ευρώπη για τη μετακίνηση προσωπικού ή ακόμα περισσότερο τον αντίκτυπο μιας αλλαγής προτίμησης των καταναλωτών, ως αποτέλεσμα μιας κακής κριτικής στα social media. Συνεπώς, αυτό που ξεχωρίζει είναι η επιτακτική ανάγκη της γεωπολιτικής να ανέβει υψηλά στη δική τους ατζέντα, αλλά και του διοικητικού τους συμβουλίου. Η ανάπτυξη στην οποία προσβλέπουν τα επόμενα 3 χρόνια μετριάζεται από μια δόση ρεαλισμού και ως προς την επιρροή αυτής χρειάζεται περισσότερο από ποτέ να βάλουν στη συνιστώσα το παγκόσμιο γίγνεσθαι. Οι διευθύνοντες σύμβουλοι θα πρέπει πλέον να έχουν και το ρόλο του Chief Geopolitical Officer (CGO), χρησιμοποιώντας εξειδικευμένες γνώσεις και διενεργώντας stress tests, ώστε να έχουν τη γνώση και την εμπειρία για να μπορέσουν να επικεντρωθούν αλλά και να κατευθύνουν σωστά την εταιρείαως προς τη διαχείριση του όλο και περισσότερο απρόβλεπτου περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιούνται. Με βάση τα στοιχεία της έρευνας για την Ελλάδα, ποιες είναι οι σημαντικότερες «αγωνίες» για τους Έλληνες CEOs; Σύμφωνα με το 28% των Ελλήνων CEOs, οι λειτουργικοί κίνδυνοι αποτελούν τη μεγαλύτερη πρόκληση για την ανάπτυξη της εταιρείας τους, ενώ το 20% βλέπουν τον κίνδυνο κυβερνοασφάλειας ως σημαντική απειλή. Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό είναι το γεγονός πως μόνο ένας στους πέντε Έλληνες CEOs δηλώνει ότι η εταιρεία του δυσκολεύεται να ακολουθήσει τους ρυθμούς της τεχνολογικής καινοτομίας στον κλάδο τους, ενώ όλοι (100%) βλέπουν τις τεχνολογικές αλλαγές περισσότερο ως ευκαιρία παρά ως απειλή. Περισσότεροι από τους μισούς (56%) συμφωνούν ότι οι τεχνολογικές αλλαγές αποτελούν τη μοναδική σημαντική αλλαγή που αντιμετωπίζουν, αλλά η επένδυσή τους στην τεχνολογία γίνεται περισσότερο με όρους στρατηγικής παρά τακτικής, με το θετικό αποτέλεσμα ότι μόνο το 4% των Ελλήνων CEOs έχουν υποστεί οικονομικές απώλειες στο παρελθόν, επενδύοντας περιστασιακά στις λάθος νεοεμφανιζόμενες τεχνολογίες. ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΡΙΕΣ ΧΩΡΕΣ 52% 45% 52% 42% 48% 45% 44% 38% 44% 45% 36% 43% 24% 42% ΠΗΓΗ: © 2018 KPMG Ερώτηση: Ποιες από τις παρακάνω αποτελούν τις µεγαλύτερες προκλήσεις για την εταιρεία σας στην κάλυψη των αναγκών των millennials πελατών (όσων είναι γεννηµένοι µεταξύ του 1980 και του 2000); Μέγεθος δειγµάτων: 25 (Ελλάδα) και 1 300 (κύριες χώρες) ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ MILLENNIALS ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ Κατανόηση του τρόπου µε τον οποίο διαφέρουν οι ανάγκες των millennials από τους πελάτες µεγαλύτερης ηλικίας Προσαρµογή του µοντέλου πωλήσεων και διανοµής µας Προσέλκυση των millennials µε νέους τρόπους µέσω ψηφιακών καναλιών Επανατοποθέτηση της εταιρείας Πρόσληψη ανώτερων στελεχών που µπορούν να αλληλεπιδράσουν καλύτερα µε τους millennials Προσέλκυση της προσοχής των millennials µε ανταγωνιστικό διαδικτυακό περιεχόµενο από άλλες επωνυµίες και εκδότες Ανταπόκριση στις προσδοκίες των millennials για υπηρεσίες κατά παραγγελία H εποχή των πολλαπλών προκλήσεων ΣιάναΚυριάκου, ΓενικήΔιευθύντρια&COO, KPMG Οι μισοί CEOs εκτιμούν ότι είναι αναπόφευκτο να δεχθούν κυβερνοεπίθεση στην εταιρεία τους 52 ΙΟΥΛΙΟΣ 2018

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=