news InBrief Αλλαγήφρουράς στην ΑΒΒασιλόπουλος Η συνέντευξη που θα διαβάσετε σε αυτό του τεύχος του Business News Magazine είναι μια από τις τελευταίες -αν όχι η τελευταία- του Λεωνίδα Βρεττάκου ως επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος. Ο COO της αλυσίδας αποφάσισε να ολοκληρώσει τη συνεργασία του με την εταιρεία μετά από 21 χρόνια επιτυχημένης κοινής πορείας και θα αποχωρήσει στο τέλος Σεπτεμβρίου 2018. Θα τον διαδεχθεί ο Βασίλης Σταύρου, Brand President της Mega Image στη Ρουμανία, ο οποίος θα αναλάβει Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος από την 1η Οκτωβρίου 2018. Ο Λεωνίδας Βρεττάκος, σε σχετική του δήλωση, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Ένας κύκλος 21 χρόνων ολοκληρώθηκε, μέσα από μια πορεία συνύπαρξης με εξαιρετικούς ανθρώπους και συνεργάτες στην ΑΒ Βασιλόπουλος. Ξεκίνησα την καριέρα μου στην εταιρεία όταν μετράγαμε μόλις 31 καταστήματα και 100 δισ. δραχμές τζίρο, με την ΑΒ στην 6η θέση στην αγορά και αφήνω έναν ηγέτη στον κλάδο, με 2 δισ. ευρώ τζίρο, με υγιή και αυτόνομη ανάπτυξη, με περισσότερα από 430 καταστήματα και με ξεκάθαρη στρατηγική για το μέλλον». Δυναμώνει η μάχη στην ηλεκτρική ενέργεια Η δυναμική κίνηση της Motor Oil να αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο της ΝRG του Ενεργειακού Ομίλου Χανδρή διαμορφώνει ένα νέο τοπίο στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας στη χώρα μας, όπου ο ανταγωνισμός ήταν ήδη αρκετά οξύς. Η εξαγορά αυτή σηματοδοτεί την είσοδο στην εν λόγω αγορά μιας από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις, η οποία θεωρείται κορυφαία στον διεθνοποιημένο κλάδο διύλισης αργού και εμπορίας προϊόντων πετρελαίου. Η εξαγορά του 90% της NRG, που το 2017 είχε κύκλο εργασιών 86 εκατ. ευρώ και ισχυρό πελατειακό χαρτοφυλάκιο, δημιουργεί νέα δεδομένα στην αγορά και αποτελεί ένα ακόμη βήμα της Motor Oil για την ενίσχυση του ενεργειακού της αποτυπώματος (foot print). Παράλληλα, η ελίν, πριν από λίγες ημέρες, προανήγγειλε την επέκταση της δραστηριοποίησής της στις αγορές του φυσικού αερίου και της ενέργειας, καθώς οι σχετικές αλλαγές στο καταστατικό της ψηφίστηκαν από την τακτική γενική συνέλευση των μετόχων. Οπωσδήποτε οι μέρες που έρχονται θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη αγορά… Το νέο εγχείρημα της οικογένειας Βασιλάκη To «πράσινο φως» έδωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού στο σημαντικό deal που ετοιμάζει ο Όμιλος Βασιλάκη στην αγορά του τουρισμού. Συγκεκριμένα, η Evergolf Τουριστικές Επενδύσεις, που συστάθηκε τον Μάιο με μετοχικό κεφάλαιο ύψους 30 εκατ. ευρώ, πρόκειται να εξαγοράσει το 70% της εταιρείας με την επωνυμία ΓΚΟΛΦ ΡΕΖΙΝΤΕΝΣΙΣ. Πρόκειται για την εταιρεία που αποτελεί τη νομική μορφή για το γνωστό Sbokos Hotel Group της οικογένειας Σμπώκου, στοοποίο, όπως φαίνεται και από τα επίσημα έγγραφα της εταιρείας, ανήκουν οι πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες Agapi Beach , Blue Palace, a Luxury CollectionResort and Spa, Crete, Cretan Malia Park, Koutouloufari Village Holiday Club και Village Heights Golf Resort στην Κρήτη. Όπως φαίνεται, ησυμφωνίαδεν αφορά το υπόλοιπο 30%, που ανήκει στις κόρες του Γιάννη Σμπώκου, Αγάπη και Κωνστάντζα. Σημειώνεται πως η Κωνστάντζα Σμπώκου είναι παντρεμένη με τον εφοπλιστή Αχιλλέα Κωσταντακόπουλο, γιο του αείμνηστου καπετάν Βασίλη και ιδιοκτήτη του πολυτελούς resort στην Πύλο «Costa Navarino». Την οικογένειαΚωνσταντακόπουλου συνδέουν ισχυροί δεσμοί φιλίας και συνεργασίας με την οικογένεια Βασιλάκη και αρκετοί εκτιμούν πως ίσως και να εμπλέκεται και αυτή στο νέο εγχείρημα. Το Beat πάει στην Κολομβία Τo Beat, η γνωστή εφαρμογή κλήσης ταξί, που πλέον αποτελεί μέλος του Ομίλου Daimler, επεκτείνει τη δραστηριότητά του σε μία ακόμη πόλη της Νοτίου Αμερικής, την Μπογκοτά. Με περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες και περίπου 100.000 εγγεγραμμένους οδηγούς αποκλειστικά στις πόλεις Λίμα (Περού) και Σαντιάγκο (Χιλή), το Beat έγινε πρόσφατα διαθέσιμο και στην πρωτεύουσα της Κολομβίας. Σημειώνεται πως το Beat έχει επιτύχει ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης άνω του 90%στηΝότιαΑμερική (β΄ τρίμηνο 2018 vs. β΄ τρίμηνο 2017), πραγματοποιώντας σήμερα σχεδόν τον διπλάσιο αριθμό διαδρομών σε σχέση με πέρυσι. ΙΟΥΛΙΟΣ 2018
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=