Business News Magazine #5

Η Mercedes-Benz Ελλάς ΑΕΕ έχει να επιδείξει σημαντική δραστηριότητα στο χώρο της ΕΚΕ, ενώ μάλιστα προχωρά και στην έκδοση Απολογισμού Εταιρικής Υπευθυνότητας. Τι σας έχει οδηγήσει στην υιοθέτηση αυτής της στρατηγικής και ποιοι είναι οι πυλώνες στους οποίους εστιάζετε; Η Μercedes-Benz Ελλάς στο διάστημα των 30 ετών που δραστηριοποιείται στη χώρα μας συνεισφέρει σταθερά τόσο στην οικονομία όσο και στην κοινωνία, διότι νιώθει και λειτουργεί ως κοινωνικά υπεύθυνος πολίτης. Επιστρέφει στην κοινωνία μέρος των κερδών της σε μορφή δωρεών και χορηγιών, πληρώνει με συνέπεια στο Ελληνικό Δημόσιο τους φόρους που της αναλογούν και μαζί με το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Διανομέων της δίνει εργασία σε περισσότερες από 1.000οικογένειες στην Ελλάδα. Πέραν αυτών όμως, έχουν γίνει μεγάλες επενδύσεις στις εγκαταστάσεις μας για την προστασία του περιβάλλοντος, όπως ανακατασκευή του συστήματος βιολογικού καθαρισμού, ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση του νερού που καταναλώνει η εταιρεία, εγκατάσταση φωτοβολταϊκού πάρκου 300 kW, αντικατάσταση όλων των λαμπτήρων με φώτα οικονομίας LED και αισθητήρες σε κοινόχρηστους χώρους. Το αποτέλεσμα είναι να έχει μειωθεί σημαντικά το ανθρακικό μας αποτύπωμα, ενώ με την οθόνη που παρουσιάζει καθημερινά σε εργαζόμενους και επισκέπτες την πορεία μας για την εξοικονόμηση ενέργειας που πετυχαίνουμε, οι συνάδελφοι έχουν ευαισθητοποιηθεί ακόμη περισσότερο και συμμετέχουν ενεργά τόσο σε δράσεις όσο και στην καθημερινότητά τους φροντίζοντας για την εξοικονόμηση ενέργειας και ανακυκλώνοντας από πλαστικά καπάκια μπουκαλιών έως οικιακές ηλεκτρικές συσκευές. Από το 2013 εκδίδουμε Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας στην Ελλάδα και είμαστε μέχρι σήμερα η μόνη εταιρεία του κλάδου που το κάνει αυτό. Έχουμε επιλέξει συνειδητά να κρατάμε χαμηλούς τόνους σχετικά με την προσφορά μας, διότι στη δικήμας κουλτούρα κάτι τέτοιο είναι απλά αυτονόητο. Έτσι, στον Απολογισμό μας καταγράφουμε τα πιστεύω, τα προγράμματα και τους στόχους μας, ελέγχουμε ετησίως την πορεία μας και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να προσφέρουμε στους τομείς που έχουμε ορίσει ως πυλώνες της στρατηγικής μας, δηλαδή τη Χώρα, τους Εργαζόμενους, τους Πελάτες και το Περιβάλλον, με επιστέγασμα πάντοτε την Ακεραιότητα, που μας διακρίνει σε κάθε έκφανση της λειτουργίας μας. Mε επιστέγασμα πάντα την ακεραιότητα Tο 2012 αποτέλεσε σταθμό για τη μάρκα, αφού ηMercedes-Benz έκανε μια σαφή στροφή στον προσανατολισμό της, εγκαινιάζοντας την οικογένεια των compact αυτοκινήτων Πρόκειται για τα αρχικά των λέξεων Connected (διασύνδεση), Autonomous (αυτόνομη οδήγηση), Shared& Services (ευέλικτη χρήση και υπηρεσίες) και Electric (ηλεκτροκίνηση) και στόχος της είναι η σύνδεση των θεμάτων στα οποία επικεντρώνεται το CASE να διαμορφώσει τη νέα μορφή κινητικότητας που επιθυμούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας. Ήδη σήμερα, ηMercedesBenz Cars παίζει ηγετικό ρόλο στα τέσσερα προαναφερόμενα πεδία. Όλες οι ενέργειες στο πλαίσιο της διασύνδεσης συγκεντρώνονται στην ψηφιακή μάρκα Mercedes me. Όσον αφορά στην αυτόνομη οδήγηση, έχουν γίνει άλματα, με τα πρώτα αυτοκίνητα αυτόνομης οδήγησης να κυκλοφορούν εδώ και δύο περίπου χρόνια στους δρόμους τηςΝεβάδα στην Αμερική. Στο πεδίο των υπηρεσιών, διατίθενται ήδη υπηρεσίες κινητικότητας που χρησιμοποιούνται από περισσότερους από 18 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως και αφορούν από την ελεύθερη διάθεση αυτοκινήτων προς ενοικίαση (car2go), έως υπηρεσίες ταξί (mytaxi) ή έναν τρόπο αγοράς εισιτηρίων για Μέσα Μαζικής Μεταφοράς μέσω μίας καινοτόμου ηλεκτρονικής πλατφόρμας (moovel). Τέλος, όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση, η Mercedes-Benz ακολουθεί μια ολιστική προσέγγιση και εξελίσσει τη μάρκα EQ σε ένα ολοκληρωμένο «οικοσύστημα», το οποίο, εκτός από τα αυτοκίνητα καθαυτά, περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων που σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση. Ποιο είναι το mottο που εκφράζει τη φιλοσοφία σας; Και, τέλος, με τι σας αρέσει να ασχολείστε στον ελεύθερο χρόνο σας; Πιστεύω σε αυτό που είπε η συγγραφέας Karen Salmansohn, ότι «τα καλύτερα πράγματα στη ζωή συμβαίνουν στη ράμπα εξόδου της ζώνης άνεσής μας». Αυτό το «ξεβόλεμα» στην καθημερινότητά μας, το «έξτρα μίλι» για το οποίο μιλάωεδώκαι χρόνια στους συνεργάτες και τους συναδέλφους μου, είναι αυτό που χρειάζεται για να προσφέρουμε κορυφαίες υπηρεσίες. Βγαίνουμε από τη ζώνη άνεσής μας, ώστε όλοι οι πελάτες μας να παραμένουν μέσα στη δική τους ζώνη άνεσης. Ως «κεφάλι του ψαριού», αυτό το «ξεβόλεμα» ξεκινά από εμένα τον ίδιο, με σημαντική επίπτωση στον ελεύθερο χρόνο μου. Με 20 ταξίδια κατά μέσο όρο ετησίως στο εξωτερικό για τη συμμετοχή μου στο Ευρωπαϊκό Διοικητικό Συμβούλιο της Daimler, δεν έχω πια τη δυνατότητα να ασχολούμαι όσο θα ήθελα με πράγματα που μου αρέσουν, όπως τα σπορ, το περπάτημα στη φύση ή το ψάρεμα. Δυστυχώς, το επιχείρημα που μέχρι πρόσφατα με παρηγορούσε, ότι ο ελεύθερος χρόνος μου μπορεί να μην είναι ποσοτικός, αλλά είναι ποιοτικός, δεν μου αρκεί πια. Κάποιες απολαύσεις όμως που δεν στερώ στον εαυτό μου τα τελευταία χρόνια, είναι να φροντίζω το αμπέλι μου όταν βρίσκομαι στα Κύθηρα, η οινοποίηση για την οικογένεια και τους φίλους μου και να βλέπω τον L. Hamilton να κερδίζει στους αγώνες της Formula 1! 25 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2018

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=