Business News Magazine #5

Τα νέα σχέδια του Ιβάν Σε σχέδια για πλήρη επιχειρηματική εξάπλωση προς όλους τους τομείς ενδιαφέροντός του προχωρά ο Ιβάν Σαββίδης, εκτός του ό,τι πράττει με το κανάλι Έψιλον και τον ΠΑΟΚ. Πηγές του Business News αναφέρονται στην έμφαση που θα δοθεί από εδώ και στο εξής σε επενδύσεις στον τομέα του τουρισμού και των τροφίμων αλλά και σε ενδιαφέρον που υπάρχει στο real estate. Ήδη μια νέα επένδυση από τον όμιλο Σαββίδη ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ. Αυτήν τη φορά έρχεται από την εταιρεία Atlantis-Pak, η οποία θα προχωρήσει στη δημιουργία ενός εργοστασίου στην περιοχή της Βορείου Ελλάδος. Μάλιστα, η νέα μονάδα της εταιρείας που δραστηριοποιείται στην παραγωγή πλαστικών συσκευασιών για τη βιομηχανία τροφίμων θα έχει διεθνή προσανατολισμό, με στόχο να προμηθεύει πελάτες στα Βαλκάνια και στη Βόρεια Αφρική. Ας μην ξεχνάμε πως ο Πόντιος επιχειρηματίας πούλησε με επιτυχία πρόσφατα τη ΣΕΚΑΠ, αποχωρώντας από τα καπνικά και αναζητά νέες τοποθετήσεις για τα χρήματα του. Ήδη, στον τομέα του τουρισμού πάντως θα υπάρξουν παρεμβάσεις, ενώδεν αποκλείεται να δούμε και άλλου τύπου επενδύσεις και εκτός Βορείου Ελλάδος. Εξάλλου η εποχή που ο Ιβάν Σαββίδης στόχευε αποκλειστικά στη Μακεδονία έχει παρέλθει. Με εμπειρία Η έμπειρη Αναστασία Μακαριγάκη ανέλαβε αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού στην Τράπεζα Πειραιώς, διαθέτοντας σημαντική εμπειρία. Στόχος της η τράπεζα να εξελιχθεί με τρόπο βιώσιμο και να ξεπεράσει τα προβλήματα που η κρίση έχει δημιουργήσει. Με διεθνή εμπειρία, η μάνατζερ, που μέχρι πρότινος ανήκε στην Pepsico, θα συμβάλει στο πέρασμα της Πειραιώς στη νέα εποχή. businessinsider Η Unilever επιμένει ελληνικά Πρόσφατα η μεγάλη πολυεθνική πραγματοποίησε μια αμιγώς ελληνική παρουσίαση στηνΗλεία, στη σκιά της αποχώρησης με τρόποφιλικό και απόλυτα συναινετικό ομολογουμένως του ιστορικού της αντιπροέδρου Γρηγόρη Αντωνιάδη. Η εταιρεία, σε πείσμα των φημών περί αποεπένδυσης, έφερε την παραγωγή του Lux στην Ελλάδα, ενώκαι στο επίπεδο των μαργαρινών, παρά την αναδιάρθρωσή της (η δραστηριότητα πέρασε στο fund KKR), επιμένει πως η παραγωγή θα συνεχιστεί ομαλά στη χώρα μας. Ένα τέτοιο μήνυμα είναι απολύτως θετικό, καθώς η Ελλάδα δεν μπορεί να χάσει κι άλλες επενδύσεις σε μια περίοδο που οφείλει να μιλά για τόνωση κι όχι απώλεια των ξένων κεφαλαίων. Θα πρέπει να τονίσουμε πως ο Ζαν Φρανσουά Ετιέν, που ηγείται της εταιρείας στη χώρα μας, έχει υποσχεθεί τημεταφορά σημαντικού μέρους της παραγωγής της εταιρείας στην Ελλάδα από τη Σαουδική Αραβία και την Ιταλία. Μάλιστα, εντός κρίσης η εταιρεία έχει επενδύσει περί τα 120 εκατ. ευρώ, ποσό σημαντικό. Την ίδια ώρα, η Upfield, η νεοσύστατη εταιρεία της KKR που προέκυψε από την πώληση τωνΜαργαρινών, τωνΦυτικών Ελαίων, του Ελαιολάδου, καθώς και των Μαγειρικών Λιπών που διέθετε μέχρι πρόσφατα στην αγορά η Ελαΐς- Unilever Hellas, έχει ξεκινήσει κανονικά τη δραστηριότητά της στην ελληνική αγορά. Ο Γρηγόρης Αντωνιάδης έχει αναλάβει ρόλο συμβούλου, ενώ καθήκονταGeneral Manager Greece &Cyprus έχει αναλάβει ο Αχιλλέας Αγγελόπουλος, στέλεχος με μακρά προϋπηρεσία στην Ελαΐς-Unilever, με την οποία συνεργάσθηκε επί 18 χρόνια. H MediaMarkt…μετριέται Ασκήσεις επί χάρτου και νέα στρατηγική για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που βρίσκονται μπροστά της κάνει η διοίκηση της MediaMarkt, στον απόηχο πληροφοριών που τηφέρουν να μελετά συνεργασίες εντός Ελλάδος. Ηεταιρεία, πουφέτος πέρασε σε κερδοφορία μετά από χρόνια και η οποία έχει χώσει το χέρι βαθιά στην τσέπη με στόχο τη στήριξη της εν Ελλάδι θυγατρικής της, μετά τα εγκαίνια των καταστημάτων της σε Πάτρα και ΑγίαΠαρασκευή (ήδη το δίκτυό της αριθμεί 12 σημεία πώλησης), μελετά τις εναλλακτικές της. Θα πρέπει να πούμε πως από το 2005, οπότε και η πολυεθνική από τηΒαυαρία ήλθε στη χώρα μας, αναζητά ένα αναπτυξιακό και βιώσιμο μοντέλο το οποίο θα την οδηγήσει στη νέα εποχή. Φήμες των τελευταίων ημερών μιλούσαν για συνεργασία -ακόμα και μεταβίβαση των μετοχών της σε ελληνικό μεγάλο retailer- όμως προς το παρόν η υπό τον Δημήτρη Κατραβά διοίκηση δεν επιβεβαιώνει κάτι. Η μόνη επίσημη ανακοίνωση αναφέρει πως δεν υπάρχει σχέδιο αποχώρησης από την Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση, η προσπάθεια αλλαγής πορείας είναι δεδομένη, σε μια συγκυρία που η Media Markt έχει μερίδια αγοράς της τάξης του 12% έναντι 35% της Κωτσόβολος - Dixons. Είναι δεδομένο λοιπόν πως οι Γερμανοί κοιτάζουν σοβαρά μια σειρά αλλαγών και ανατροπών στη χώρα μας, μια αγορά προβληματική, αν κρίνουμε από την παρατεταμένη ύφεση. Δυναμώνει ο Όμιλος Σαράντη Στο πλαίσιο της αναπτυξιακής στρατηγικής του, ο Όμιλος Σαράντη ενισχύει το προϊοντικό του χαρτοφυλάκιο στον κλάδο ευρείας διανομής, αναλαμβάνοντας από τον Οκτώβριο του 2018 τη διανομή του Wella, σήμα της εταιρείας Coty. H συμφωνία περιλαμβάνει την αντιπροσώπευση και διανομή του χαρτοφυλακίου της Wella και συγκεκριμένα των σημάτων Koleston, Wellaflex και New Wave στην ελληνική αγορά ευρείας διανομής. Για την ανάληψη της αντιπροσωπίας ο όμιλος δεν χρειάστηκε να καταβάλει κάποια δαπάνη. Μέσω της εν λόγω συμφωνίας ο Όμιλος Σαράντη εμπλουτίζει περαιτέρω το προϊοντικό του χαρτοφυλάκιο στην ελληνική αγορά, ενισχύοντας παράλληλα περαιτέρω τον κύκλο εργασιών του και την κερδοφορία του στο κανάλι της ευρείας διανομής. Η Wella, με ιστορία 150 ετών, αποτελεί το No2 παίκτη παγκοσμίως στην κατηγορία των βαφών και styling μαλλιών. Πιο συγκεκριμένα, στην Ελλάδα η Wellaflex αποτελεί το Νo1 brand styling προϊόν. Ποια μεγάλη αεροπορική εταιρεία ετοιμάζεται για μείωση κατά 30%-50% των δρομολογίων της στη χώρα μας; QUIZ 64 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2018

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=