Business News Magazine #8

businessstory ΗΚωτσόβολος φέρνει την τεχνολογία σε κάθε ελληνικό σπίτι! Ετησίως εξυπηρετεί 3,5 εκατομμύρια πελάτες, ενώπραγματοποιεί 300 χιλιάδες παραδόσεις και εγκαταστάσεις. Ανανεώνει διαρκώς το δίκτυο καταστημάτων της, στο πλαίσιο της δυναμικής ανάπτυξής της και του στόχου της να αποτελεί την κορυφαία εταιρεία, που προσφέρει μία μοναδική αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές. Η εικόνα του δικτύου της αλλάζει τα δεδομένα στον κλάδο των καταστημάτων ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, καθώς καταφέρνει να συνδυάσει μεγάλη ποικιλία προϊόντων, υπηρεσιών, σε σύγχρονους χώρους με υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών. Η εταιρεία υλοποιεί σταθερά το επενδυτικό πλάνο σε όλους τους τομείς δράσης της, επανεπενδύοντας το 100% των ετήσιων κερδών της. Αυτό της δίνει το έναυσμα να ανανεώνει συνεχώς τα καταστήματά της, είτε μέσω μετεγκαταστάσεων είτε ανακαινίσεων ή επεκτάσεων στους χώρους της. Το δίκτυό της διαθέτει 94 καταστήματα και αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία του ομίλου της Dixons Carphone. Το υπερσύγχρονο περιβάλλον των καταστημάτων της προσφέρει εύκολη πλοήγηση και δυνατότητα δοκιμής των προϊόντων, ποικιλία σε προϊόντα τεχνολογίας, μεγάλες οικιακές συσκευές, μικροσυσκευές και οικιακό εξοπλισμό. Με σημαντικότερο, ως ειδοποιό διαφορά, τα «σημεία ενδιαφέροντος» που δημιουργεί μέσα στα καταστήματά της, για να φέρει πιο κοντά τον καταναλωτή με το προϊόν που πραγματικά χρειάζεται να αγοράσει. Ειδικά widget, QR codes και εφαρμογές ξεπετάγονται ανάμεσα από τα ράφια και βοηθούν τους πελάτες να επιλέξουν το προϊόν τους. Όλα τα παραπάνω έρχονται να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών, σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές προσφορές, αλλά και τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Νέοι και καινοτόμοι τρόποι εξυπηρέτησης, όπως τα Ταμεία Express, δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες που πληρώνουν μέσωπιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας να ολοκληρώνουν τη συναλλαγή τους χωρίς να περάσουν από τα κεντρικά ταμεία. Επιπλέον, αναβαθμίζοντας το επίπεδο των υπηρεσιών, η εταιρεία παρέχει υποστήριξη των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στα Service Corners των καταστημάτων της. Μπορεί κανείς να αναζητήσει την υπηρεσία Fix&Go για αντικατάσταση της σπασμένης οθόνης κινητού μέσα σε 20 λεπτά και την επισκευή ή αντικατάσταση του laptop του σε 24 ώρες σε επιλεγμένα καταστήματα ανά την Ελλάδα. Επιπλέον, η υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης οικιακών συσκευών «Total Support Premium48 ώρες» υπόσχεται επισκευήή αντικατάσταση τουψυγείου, της κουζίνας ή του πλυντηρίου εντός 48 ωρών από την ώρα που θα δηλωθεί η βλάβη. Η εταιρεία επενδύει στο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού της, διαθέτοντας πάνω από 2.500 εργαζομένους, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια έχει αυξήσει το προσωπικό της κατά 20%, παρέχοντας συνεχή εκπαίδευση και επιμόρφωση. Οι ώρες εκπαίδευσης που αφιερώθηκαν τον τελευταίο χρόνο έφτασαν τις 53.000 για την πραγματοποίηση άνω των 300 σεμιναρίων, ενώ η εταιρεία δημιούργησε δύο ειδικούς χώρους εκπαιδεύσεων με όλες τις σύγχρονες υποδομές που απαιτούνται για την περαιτέρωανάπτυξη των δεξιοτήτων και γνώσεων των εργαζομένων, ένα στην Αττική και ένα στη Θεσσαλονίκη. Η εξέλιξη της κοινωνίας και οι αυξανόμενες ανάγκες που δημιουργήθηκαν τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, ώθησαν την εταιρεία στη δημιουργία συντονισμένων ενεργειών και δραστηριοτήτων στο χώρο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, κάτω από την έννοια του «πράττειν», ενώ παράλληλα κάνει τη διαφορά με την πρωτοβουλία «Δεύτερο Σπίτι». Αναλυτικότερα, για την Κωτσόβολος το «πράττειν» σημαίνει να ενεργεί θετικά, και για το σκοπό αυτό έχει δημιουργήσει συγκεκριμένα προγράμματα, τα οποία αποτελούν μετουσίωση της φιλοσοφίας της, να βάζει στο επίκεντρο τον άνθρωπο και να βελτιώνει την καθημερινότητά του. Παράλληλα, υλοποιείται σε ετήσια βάση η «Ημέρα Καλής Πράξης», η μεγαλύτερη ενέργεια εθελοντισμού της εταιρείας. Η πρωτοβουλία «Δεύτερο Σπίτι για τη συσκευή που δεν χρειάζεσαι» έρχεται να ενισχύσει τη δράση του «πράττειν» και να εξελίξει τις ενέργειες που μέχρι σήμερα κάνει. Στόχος να κινητοποιήσει τους πολίτες να προσφέρουν συσκευές που δεν χρειάζονται σε ένα σπίτι που αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες. Μέσα στο 2018, υλοποιήθηκαν περισσότερες από 100 δράσεις, λειτουργώντας πάντα με επίκεντρο τον άνθρωπο, με στόχο να κάνει τη ζωή του καλύτερη. Κωτσόβολος Η τεχνολογία σε κάθε ελληνικό σπίτι Info Ηλεκτρονική σελίδα: www.kotsovolos.gr Κανάλια κοινωνικής δικτύωσης: Facebook, Instagram, Twitter, You Tube, LinkedIn. 31 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=