news InBrief Οι προτεραιότητες της ΑΒΒασιλόπουλος Συνεχίζουν μαζί Shamir Optical και UnionOptic Η Shamir Optical και η Union Optic ανακοίνωσαν τη συγχώνευσή τους σε μία ενιαία εταιρεία, με όραμα να προσφέρουν νέες επαγγελματικές ευκαιρίες στην οπτική αγορά. Ως μέρος της συγχώνευσης, η Shamir και η UnionOptic σκοπεύουν να μοιραστούν τους οικονομικούς και τεχνολογικούς πόρους, έτσι ώστε να αξιοποιήσουν το καλύτερο και των δύο εταιρειών και να προσφέρουν τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες στην κατηγορία τους. Από την 1ηΦεβρουαρίου 2019, ηUnion Optic προσφέρει μια ευρεία γκάμα φακών, που σχεδιάζονται από τη Shamir. H Union Optic συνεχίζει να λειτουργεί από τις τρέχουσες εγκαταστάσεις κι εγκαταστάσεις παραγωγής και θα συνεχίσει να παρέχει μια premium γκάμα προϊόντων. «Είμαι ενθουσιασμένος από τη νέα μας συνεργασία στην Ελλάδα. Ενώνουμε τις δυνάμεις μας μ’ έναν ηγέτη της αγοράς και μια εταιρεία με ισχυρή ιστορία», ανέφερε ο Yagen Moshe, CEO της εταιρείας Shamir Optical Ind., ενώο Σάμμυ Βαρσάνο, Γενικός Διευθυντής της Union Optic, σχολίασε: «Η συγχώνευση της Union Optic με τη Shamir Optical παρέχει μια μεγάλη ευκαιρία ανάπτυξης για τις δύο επιχειρήσεις μας, μέσω μιας εκτεταμένης προσφοράς υπηρεσιών για τους πελάτες μας». HUnionOptic ιδρύθηκε το 1912 ως εμπορική εταιρεία και από το 1980 ξεκίνησε την παραγωγή οφθαλμικών φακών. Σήμερα, το γκρουπ της είναι ο ηγέτης της ελληνικής και της κυπριακής αγοράς και λειτουργεί με 3 κατασκευαστικές εγκαταστάσεις στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου με ένα συνολικό ανθρώπινο δυναμικό που αριθμεί τα 150άτομα. ΗShamir Optical iδρύθηκε το 1972 στο Ισραήλ και είναι ανάμεσα στους κορυφαίους παγκόσμιους κατασκευαστές υψηλής ποιότητας πολυεστιακών και μονοεστιακών φακών, καθώς και μητρών. Είναι επίσης μέλος του ομίλου EssilorLuxottica, του παγκόσμιου ηγέτη στον τομέα της βιομηχανίας οπτικών, με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των 15 δισ. ευρώ και πάνω από 150.000 εργαζομένους. Αλλαγή στο τιμόνι της Π. Πετρόπουλος Η Πέτρος Πετρόπουλος ανακοίνωσε ότι κατά την τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, ο Ιωάννης Πετρόπουλος ανακοίνωσε την πρόθεσή του να αποχωρήσει από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου και Μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου για λόγους συνταξιοδότησης μετά την Τακτική Γενική Συνέλευση του 2019, που αναμένεται να λάβει χώρα περί τα μέσα Απριλίου 2019. Ο Ιωάννης Πετρόπουλος υπηρετεί συνολικά την εταιρεία 49 χρόνια, ενώ κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου από το 1975. Σε αναγνώριση της πολυετούς προσφοράς του, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να του απονείμει τον τίτλο του Επίτιμου Προέδρου μετά την αποχώρησή του. Στην ίδια συνεδρίαση και κατόπιν εισήγησης των Επιτροπών Στελεχών και Υποψηφιοτήτων, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε παμψηφεί ότι ο Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος θα διαδεχθεί τον ΙωάννηΠετρόπουλο στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου και θα γίνει Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου. Ο Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος είναι Μηχανολόγος Μηχανικός του ΕΜΠ με Executive MBAαπό τοALBA και εμπειρία άνω των 20 ετών σε θέσεις πωλήσεων και γενικής διεύθυνσης. Η «πληγή» της χαμηλής διείσδυσης των γενοσήμων Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, τα μερίδια των γενοσήμων, τόσο σε δαπάνη ΕΟΠΥΥ (~11,5%) όσο και σε όγκο (~25,5%), βρίσκονται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Δυστυχώς, οι παρεμβάσεις της τελευταίας δεκαετίας στηφαρμακευτική πολιτική είχαν ως αποτέλεσμα η Ελλάδα να είναι η χώρα με το χαμηλότερο ποσοστό γενοσήμων στην Ευρώπη. Τα παραπάνω αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια ΈνωσηΦαρμακοβιομηχανίας, στην οποία σημειώνει, παράλληλα, τα εξής: «Αυτό στην πράξη σημαίνει τεράστια ζημία, πρωτίστως για τους ασθενείς, που επιβαρύνονται με μεγαλύτερο κόστος, αλλά και για το σύστημα φαρμακευτικής φροντίδας, που αφήνει αναξιοποίητη τη δυνατότητα σοβαρών εξοικονομήσεων, που εκτιμάται ότι μπορούν να φθάνουν τα 200 εκατ. ευρώ! Ταυτόχρονα, τα πολύ χαμηλά μερίδια των γενοσήμων σημαίνουν την απώλεια σημαντικής προστιθέμενης αξίας από την εγχώρια παραγωγική φαρμακοβιομηχανία, που κατά κύριο λόγο αναπτύσσει και παράγει γενόσημα φάρμακα. Bruno Decreton, επικεφαλής ανάπτυξης του γκρουπ EssilorLuxottica μέχρι πρόσφατα και τώρα επικεφαλής ανάπτυξης της Shamir Optical, Ελένη Μενεγάκη, Άρης Βαρσάνο, Σάμμυ Βαρσάνο, Γενικός Διευθυντής της Union Optic «Στόχος μας είναι να ανακτήσουμε την ηγεσία μας», ανέφερε πρόσφατα σε συνάντηση με δημοσιογράφους ο νέος επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα Brand President της αλυσίδας τον περασμένο Οκτώβριο. Τόνισε δε πως η «ηγεσία» δεν αφορά μόνο τον μεγαλύτερο κύκλο εργασιών στην εγχώρια αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων αλλά και την ποιότητα, την ποικιλία, την καινοτομία την εξυπηρέτηση και διάφορες άλλες παραμέτρους. Προκειμένου να προσεγγίσει τους στόχους της, η ΑΒ Βασιλόπουλος, μεταξύ άλλων, σχεδιάζει να πραγματοποιήσει επενδύσεις που θα ξεπεράσουν τα 60 εκατ. ευρώ την τρέχουσα χρονιά. Σχεδιάζει να ενισχύσει το δίκτυό της με 46-50 νέα καταστήματα, με το πρώτο να αναμένεται να εγκαινιαστεί στην Πάτρα, ενώ το πλάνο της προβλέπει και περισσότερες από 50 ανακαινίσεις υφιστάμενων σημείων πώλησης. Ακόμη, ο κ. Σταύρου τόνισε πως το 2019 αιχμή του δόρατος για την ΑΒΒασιλόπουλος θα είναι τα φρέσκα προϊόντα, ενώπροανήγγειλε τη σημαντική επένδυση της αλυσίδας στην κατηγορία των έτοιμων φαγητών, με νέα προϊόντα αλλά και υπηρεσίες να αναμένεται να λανσαριστούν στο αμέσως επόμενο διάστημα, σε σύμπραξη και με συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Σε εξέλιξη βρίσκεται και ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης για την ιδιωτική ετικέτα (αυτήν τη στιγμή η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει πάνω από 8.000 κωδικούς PL), ενώ στο δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, η εταιρεία πρόκειται να λανσάρει κάρτα/πρόγραμμα πιστότητας (loyalty), που θα βασίζεται στην προσωποποιημένη προσέγγιση και την one-one επαφή με τους καταναλωτές (personalised offering.) Τέλος, η ΑΒ Βασιλόπουλος σχεδιάζει μέσα στο 2019 να ενισχύσει και την παρουσία της στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου αναμένει να συνεχίσει να καταγράφει ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης το 20%-25%. ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=