Ακούγεται... u Εταιρεία στην Ελλάδα στήνει διεθνής οίκος μόδας, μάλλον γιατί βλέπει δεύτερο στη σειρά συνεργάτη του στη χώρα μας να αντιμετωπίζει προβλήματα... u Στη δημιουργία δεύτερου εργοστασίου στις ΗΠΑ σχεδιάζει να προχωρήσει μέσα στο 2019 η Megas Yeeros, υλοποιώντας μια επένδυση που προβλέπεται να αγγίξει τα 10 εκατ. ευρώ. Στη νέα αυτή μονάδα, ηMegas Yeeros σκέφτεται να ενσωματώσει και γραμμή παραγωγής προψημένου γύρου, ακολουθώντας την ίδια στρατηγική που εφαρμόζει και στην ελληνική αγορά... u Άκρως επιτυχημένη η πορεία της Elbisco στη Σαουδική Αραβία, ενώ άμεσα πρόκειται να επεκτείνει την παρουσία της και σε άλλες χώρες των Αραβικών Εμιράτων και του Κόλπου, πάντα σε συνεργασία με τοπικό partner... u Εκτός από τα έργα του σιδηροδρόμου, στα οποία η Ιntrakat εισήλθε με την εργολαβία της ΕΡΓΟΣΕ για πρώτη φορά πέρυσι, πληροφορίες αναφέρουν ότι το δίδυμο Κούτρα - Σουρέτη έχει μεγάλες βλέψεις και για τις εργολαβίες του ΟΛΠ. Ηεταιρεία εκδηλώνει σοβαρό ενδιαφέρον για το μεγάλο έργο της κρουαζιέρας ύψους 169 εκατ. ευρώ, το οποίο έχει παγώσει λόγω προσφυγών στο ΣτΕ μεγάλων ομίλων... u Στο χώρο της φαρμακευτικής κάνναβης έχει αποφασίσει να «παίξει» όμιλος με πρωταγωνιστική παρουσία στα logistics και τις διανομές... u Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat που παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο της ημερίδας του Συνδέσμου Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων Αλκοολούχων Ποτών (ΣΕΑΟΠ) με θέμα «Ανώνυμα χύμα ποτά και αποστάγματα», οι εξαγωγές από την Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 30% την περίοδο 2009 – 2017, ενώ ταυτόχρονα μειώθηκαν οι εισαγωγές αλκοολούχων ποτών κατά 42%. Συγκεκριμένα, οι εξαγωγές ανήλθαν σε 78,3 εκατ. ευρώ, ενώ το 2009 ήταν 60,1 εκατ. ευρώκαι οι εισαγωγές διαμορφώθηκαν σε 157,5 εκατ. ευρώ από 271,7 εκατ. ευρώ το 2009... u Στη δημιουργία ενός νέου κέντρου διανομής στο Meppel της Ολλανδίας προχωρά η FrieslandCampina. H νέα μονάδα πρόκειται να εγκαταστήσει τα υπάρχοντα κέντρα διανομής του ομίλου σε Meppel, Hoogeveen, Heerenveen και Veendam και αναμένεται να έχει και «ελληνικό» χρώμα. Στο νέο κέντρο θα αποθηκεύονται γαλακτοκομικά προϊόντα που παράγονται από τη FrieslandCampina στο Beilen και το Meppel και στη συνέχεια θα μεταφέρονται σε αγορές όπως η Κίνα, το Χoνγκ Κονγκ, η Ρωσία αλλά και η Ελλάδα.... Γράφει ο Δημήτρης Μαρκόπουλος Η Παλίρροια σε νέαεποχή Tο διπλασιασμό των μεγεθών της σε βάθος πενταετίας έχει θέσει ως στόχο η Παλίρροια - Σουλιώτης, η οποία είναι σήμερα ημεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εξαγωγών έτοιμων γευμάτων, αποτελώντας τηΝο 1 παραγωγό εταιρεία ντολμά στον κόσμο. Τα προϊόντα της εξάγονται σε περισσότερες από 50 χώρες παγκοσμίως, έχοντας ισχυρή παρουσία στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ και τον Καναδά, τη Μέση Ανατολή και την Αυστραλία. Το σχέδιο είναι σε πρώτη φάση η διείσδυση στην αγορά του Ιράν των 85 εκατομμυρίων κατοίκων, μέσω κατασκευής μονάδας σε χώρα της Μέσης Ανατολής, με προφανή σκοπό να παρακαμφθούν τα προβλήματα που προκαλούν οι κυρώσεις που έχουν επιβάλει στην Τεχεράνη οι ΗΠΑ και η Ε.Ε. Σε δεύτερη φάση, θα επιχειρηθεί η εδραίωση σε χώρες της Μέσης Ανατολής όπου σήμερα δεν υπάρχει παρουσία, όπως το Ιράκ και η Συρία, καθώς και σε άλλες της Βόρειας Αφρικής, όπως η Αίγυπτος, η Αλγερία και το Μαρόκο. Στο σχεδιασμό αυτό σημαντικό ρόλο αναμένεται να διαδραματίσει και η στρατηγική συνεργασία με την VNK Capital, που πλέον συμμετέχει σε ποσοστό 36% επί του μετοχικού κεφαλαίου της Παλίρροια - Σουλιώτης Α.Ε. Η VNK Capital είναι ιδιωτική επενδυτική εταιρεία, που επενδύει σε ελληνικές και διεθνείς εταιρείες οι οποίες κατέχουν ηγετική θέση στο χώρο τους, με σκοπό τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στις εταιρείες αυτές, μέσω καινοτόμων στρατηγικών και ευέλικτων χρηματοδοτικών σχημάτων, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους τόσο στην αγορά της Ελλάδας, αλλά κυρίως στις αγορές του εξωτερικού. Στόχος της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ της VNKCapital και της Παλίρροια - Σουλιώτης Α.Ε. είναι η περαιτέρωανάπτυξη των εξαγωγών της τελευταίας, οι οποίες σήμερα αντιπροσωπεύουν ποσοστό μεγαλύτερο του 80% των εσόδων της. Έρχεται βροχή κατασχέσεων Σε κυνήγι σε ό,τι αφορά τη μη πληρωμή φόρων για όσους χρωστούν από 250.000 ευρώ και πάνω αναμένεται να προχωρήσει άμεσα η ΑΑΔΕ και οι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες, επιδιώκοντας να εξασφαλιστούν πολύτιμα για τον προϋπολογισμό αλλά και για τις εν εξελίξει παροχές έσοδα. Σε μια περίοδο έντονου προβληματισμού για την πορεία του όλου εισπρακτικού συστήματος στη χώρα μας κι ενώ έχουν αυξηθεί οι φόβοι για ακατάσχετη προεκλογική παροχολογία, η κατεύθυνση που έχει δοθεί και θα ακολουθηθεί, είναι η συγκεκριμένη ομάδα οφειλετών να πιεστεί σφοδρά μέσα από το φόβο των αναγκαστικών μέτρων είσπραξης. Στο παραπάνω πλαίσιο αναμένεται να υπάρξουν πιέσεις για μακροχρόνιες υποθέσεις που τείνουν να ξεχαστούν όμως αφορούν πρόσωπα με ιδιαίτερα μεγάλη περιουσιακή κατάσταση. Η επικέντρωση αναμένεται να υπάρξει προς εκείνους που χρωστούν κυρίως από το 2010 και μετά και των οποίων οι επιχειρήσεις εξακολουθούν με έναν τρόπο να λειτουργούν. Hνίκητου Sir Stelios Η easyGroup του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου, στον οποίο ανήκουν και όλα τα εμπορικά σήματα easy (easy family of brands), είχε μια ιστορική νίκη στη μακρόχρονη δικαστική διαμάχη με τον γαλλικό κολοσσό σούπερ μάρκετ Carrefour. Κατά την περίοδο 2014 - 2016, ο γαλλικός όμιλος Carrefour έθεσε σε λειτουργία σειρά καταστημάτων τύπου «metro» στο Βέλγιο, χρησιμοποιώντας τη λέξη easy με το χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα αλλά και γραμματοσειρά που παρέπεμπε στη σήμανση easy (easy family of brands). Έπειτα από ενέργειες της νομικής ομάδας της easyGroup, ο όμιλος Carrefour άλλαξε τη σήμανση των καταστημάτων, μετατρέποντας την επωνυμία της συγκεκριμένης αλυσίδας σε «Carrefour Express». Οι αδελφοί Σουλιώτη έχουν νέα σχέδια ανάπτυξης 65 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=