startupfocus H startup που γεννήθηκε μέσα στην κρίση και δεν ξανακοίταξε πίσω, συνεχίζει την ανοδική της πορεία, μοιράζοντας χαμόγελα σε πελάτες και επενδυτές. Γράφει ο Πέτρος Αντωνάκης «Η αγορά των ακινήτων αλλάζει όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι ενδιαφερόμενοι ψάχνουν σήμερα για λύσεις που θα διευκολύνουν τη διαδικασία ενοικίασης κατοικίας. Λύσεις όπως η Blueground θα αρχίσουν να ακούγονται όλο και περισσότερο. Η πρόκληση λοιπόν δεν είναι μόνο να συνεχίσουμε την εξάπλωσή μας στους ίδιους, αν όχι ταχύτερους ρυθμούς, αλλά και να παραμείνουμε ηγέτες σε έναν κλάδο που αρχίζει τώρα μόλις να εκμοντερνίζεται». Και τι ηγέτες... Η Blueground τετραπλασιάζει τα μεγέθη της σε ετήσια βάση. Ο στόχος για το 2019 είναι όχι μόνο να τα τετραπλασιάσει, αλλά και να ανοίξει νέες αγορές σε Αμερική και Ευρώπη. Δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τον μεστό επιχειρηματικό ενθουσιασμό στο πρόσωπο του Θάνου Γεραμάνη, COO και επικεφαλής της Ελλάδας, καθώς αναφέρει τα άμεσα σχέδια μίας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στο χώρο της φιλοξενίας-τεχνολογίας, που μετά από τέσσερις γύρους χρηματοδότησης, μετρά συνολικά 20 εκατ. δολάρια από επενδυτές παγκοσμίου βεληνεκούς που τίμησαν εκ νέου την αξία της Blueground. «Η εμπιστοσύνη που μας έδειξαν επενδυτές, όπως οι VentureFriends, οι οποίοι πίστεψαν στο όραμά μας από την πρώτη κιόλας ημέρα, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της εταιρείας μας. Παράλληλα, η επιτυχία του επιχειρηματικού μας μοντέλου σε διαφορετικές αγορές κέρδισε σταδιακά περισσότερους υποστηρικτές, όπως το αμερικανικό fund Endeavor Catalyst και το Jabbar Internet Group, με έδρα τηΜέση Ανατολή. Ο συνδυασμός των παραπάνω μας έδωσε αυτοπεποίθηση για το μέλλον. Σήμερα, παραμένουμε αισιόδοξοι για το προϊόν και την εμπειρία που προσφέρουμε. Έτσι, θα συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε, με στόχο το 2023 να βρισκόμαστε σε 50 πόλεις με 50.000 ακίνητα». Τα νούμερα λένε πάντατηναλήθεια Σήμερα, η εταιρεία δραστηριοποιείται σε εννέα πόλεις με περισσότερα από 1.600 ακίνητα, καλύπτοντας πάνωαπό 1,3 εκατ. τετραγωνικά μέτρα παγκοσμίως, με αυτο συνολικό πακέτο. «Από τον Σεπτέμβριο του 2017, όταν και ανοίξαμε την αγορά της Νέας Υόρκης, έχουμε καταφέρει τετραπλασιασμό του κύκλου εργασιών μας σε ετήσια βάση. Η επιλογή της Νέας Υόρκης, όπως και άλλων μεγάλων πόλεων της Αμερικής, ήταν στρατηγική απόφαση για εμάς, καθώς κάθε χρόνο φιλοξενούν χιλιάδες εταιρικά στελέχη και ανθρώπους που ψάχνουν καινοτόμες λύσεις διαμονής για μεσαία και μεγάλα χρονικά διαστήματα. Η ίδια ανάγκη για επιπλωμένα διαμερίσματα που βλέπουμε στην Αθήνα, υπάρχει και στην Αμερική, καθώς ένα πολύ μικρό ποσοστό διαμερισμάτων είναι επαρκώς επιπλωμένα και εξοπλισμένα. Όταν αποφασίσαμε να επεκταθούμε στην αμερικανική αγορά, γνωρίζαμε ότι το επιχειρηματικό μας μοντέλο είχε ήδη δοκιμαστεί επιτυχώς σε τρεις πολύ διαφορετικές αγορές: της Αθήνας, της Κωνσταντινούπολης και του Ντουμπάι. Αν και στοίχημα λοιπόν, είχαμε τα σωστά εφόδια για να τα καταφέρουμε, και έτσι συνεχίζουμε. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιπες αγορές δεν είναι εξίσου σημαντικές για εμάς και ότι δεν θα προσανατολιστούμε σύντομα και στην υπόλοιπη Ευρώπη». Και εάν τα καταφέρνεις στη Νέα Υόρκη, τότε σίγουρα παίρνεις θάρρος, για να ανοίξεις ταφτερά σου οπουδήποτε.Μέσα στο επόμενο διάστημα, η Blueground είναι έτοιμη να κάνει νέα ανοίγματα τόσο σε αγορές της Αμερικής όσο και της Ευρώπης. «Η νέα χρηματοδότηση ενισχύει ακόμη περισσότερο τις προσπάθειές μας για την επίτευξη των τριών βασικών προτεραιοτήτων που έχουμε θέσει: την περαιτέρω επέκταση του κύκλου εργασιών μας στις πόλεις που δραστηριοποιούμαστε όσο και σε νέες αγορές, τη συνεχή βελτίωση του προϊόντος μας, που έρχεται με την περαιτέρω επένδυση στην τεχνολογία και τη δημιουργία ενός υγιούς οργανισμού που θα συνεχίσει να προσελκύει και να αναπτύσσει ταλαντούχους επαγγελματίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό». Σχέσεις εμπιστοσύνης H startup που ξεκίνησε το 2013 δεν έκανε βήματα, αλλά άλματα. Ξεκινώντας φυσικά από την ημεδαπή, όπου και έχτισε τη βάση της. Όπως και στις άλλες πόλεις στις οποίες δραστηριοποιείται, έτσι και στην Αθήνα η Blueground -που απασχολεί συνολικά 220 εργαζομένους- μεγαλώνει με ραγδαίους ρυθμούς, τριπλασιάζοντας κάθε χρόνο τα μεγέθη της. Αυτήν τη στιγμή, μισθώνει περισσότερα από 500ακίνητα σε διάφορες περιοχές στο Κέντρο, στα Βόρεια και Νότια Προάστια. «Ο στόχος μας για την Αθήνα είναι να διατηρήσουμε την ταχεία ανάπτυξή μας και να ενισχύσουμε την παρουσία μας, ξεπερνώντας τα 1.000 διαμερίσματα μέσα στα επόBlueground O «ιδανικός ενοικιαστής» για τους ιδιοκτήτες στηρά αυξητικούς ρυθμούς. «Στην Αθήνα, έχουμε περισσότερα από 500 ακίνητα, στο Ντουμπάι 380, στην Κωνσταντινούπολη πάνω από 260, ενώ στην Αμερική έχουμε ήδη αγγίξει τα 480 ακίνητα: 240 στη Νέα Υόρκη, 80 στο Σαν Φρανσίσκο, 50 στη Βοστώνη και στο Λος Άντζελες, 40 στο Σικάγο και 25 στην Ουάσινγκτον». Το μάτι δεν μπορεί παρά να μείνει λίγο παραπάνω στο νούμερο δίπλα στο Μεγάλο Μήλο. Σίγουρα η αγορά της Νέας Υόρκης πρέπει να αποτελεί το μεγάλο στοίχημα για κάθε μεγαλόπνοο πλάνο, μια πρόκληση που αφήνει διαφορετική γεύση από H εταιρεία δραστηριοποιείται σε εννέα πόλεις με περισσότερα από 1.600 ακίνητα, καλύπτοντας πάνωαπό 1,3 εκατ. τετραγωνικά μέτρα παγκοσμίως 8 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=