Business News Magazine #9

#womanism απότην Intersport Η Intersport παρουσίασε τη νέαφιλοσοφία της, το Intersport #womanism, με την οποία έρχεται ακόμα πιο κοντά στη σύγχρονη γυναίκα - καθημερινή «αθλήτρια» της ζωής, αναπτύσσοντας μια δίοδο προς το καθημερινό empowerment, την ενδυνάμωση, των γυναικών. Τους 6 κύριους πυλώνες που αντιπροσωπεύουν το νόημα του Intersport #womanism, εκπροσώπησαν: τον πυλώνα Own Your Time η ΝτορέτταΠαπαδημητρίου, Own your Choices η Ελευθερία Ζούρου, Own your Style η Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Own Your Confidence η Καρολίνα Πελενδρίτου, Own your Health η Κέλλη Λαμπροπούλου, και για τον Πυλώνα Own Your Body η Βασιλική Μιλλούση. Ηπειρώτικο Στραγγιστό γιαούρτι απότη ΔΩΔΩΝΗ Η ΔΩΔΩΝΗ δημιούργησε το νέο ΔΩΔΩΝΗ Ηπειρώτικο Στραγγιστό, εμπνευσμένη από την παραδοσιακή ηπειρώτικη συνταγή, απαντώντας στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών. Το ΔΩΔΩΝΗ Ηπειρώτικο Στραγγιστό είναι ένα προϊόν με υψηλή θρεπτική αξία, πλούσια γεύση και μοναδική υφή. Παράγεται από 100% ηπειρώτικο φρέσκο γάλα, το οποίο συλλέγει καθημερινά ηΔΩΔΩΝΗαπό 60 επιλεγμένες φάρμες τηςΗπείρου, τις οποίες υποστηρίζει τεχνικά καθ’ όλην τη διάρκεια του έτους. Διαθέσιμο στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ σε όλη την Ελλάδα, το νέο ΔΩΔΩΝΗΗπειρώτικο Στραγγιστό -πλήρες και ελαφρύ με 2% λιπαρά- αποτελεί ιδανική επιλογή για κάθε στιγμή της ημέρας. Για την παραγωγή του συγκεκριμένου προϊόντος, ηΔΩΔΩΝΗπροχώρησε στη δημιουργία ειδικής γραμμής παραγωγής στις εγκαταστάσεις της στα Ιωάννινα, πραγματοποιώντας μία επένδυση της τάξεως των 2 εκατ. ευρώ. Κυκλοφόρησε το πρώτο τεύχος του Fleet Business, του περιοδικού που καταγράφει τον παλμό του κλάδου των εταιρικών αυτοκινήτων και της κινητικότητας, τόσο στη χώρα μας όσο και στον ευρωπαϊκό περίγυρο. Η έκδοση αυτή εντάσσεται στο νέο εκδοτικό εγχείρημα της Direction Business Network, που έρχεται να καλύψει το κενό στην πληροφόρηση για το χώρο του Fleet και Mobility Management. Το project αυτό περιλαμβάνει την ηλεκτρονική έκδοση «FleetNews», που έχει κυκλοφορήσει ήδη 20 τεύχη, καλύπτοντας σε εβδομαδιαία βάση όλα τα σχετικά θέματα της αγοράς και το portal fleetnews.gr για την αγορά του FleetManagement και τουMobility. Απευθύνεται στα στελέχη της αγοράς του Αυτοκινήτου, του Leasing and Rental, των Μεταφορών και της Κινητικότητας γενικά, αλλά και σε όλες τις επιχειρήσεις που διαθέτουν εταιρικά οχήματα, προσφέροντας έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση για τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στον ελληνικό και διεθνή χώρο, τα επίκαιρα γεγονότα, τις μετακινήσεις στελεχών, τους κανονισμούς, τηφορολογία, τη διαχείριση των εταιρικών στόλων, την τεχνολογία κ.ά. Η Direction Business Network υποστηρίζεται στο νέο της εγχείρημα από τη συνεργασία της με τη Nexus Communication, η οποία, με έδρα το Βέλγιο, αποτελεί leader στον τομέα της business to business ενημέρωσης σε θέματα διαχείρισης εταιρικών στόλων και mobility σε διεθνές επίπεδο. Στο πρώτο τεύχος παρουσιάζονται οι απόψεις των εκπροσώπων της ίδιας της αγοράς για την πορεία της, οι κύριες τάσεις που θα επικρατήσουν στην αυτοκίνηση και την κινητικότητα μέχρι το 2030, όπως τις αντιλαμβάνονται τα στελέχη της, αλλά και οι τάσεις που καθορίζουν το μέλλον του leasing οχημάτων. Ακόμα, περιλαμβάνονται θέματα για την τηλεματική και τις κάρτες στόλου, τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, τα νέα εναλλακτικά καύσιμα, καθώς και στοιχεία για την αγορά αυτοκινήτου της Ε.Ε. marketnews Eπιμέλεια: Μαρία Μπαζίγου Κυκλοφόρησε το Fleet Business ABΒασιλόπουλος: «Αλλάζουμεσυνήθειες» στηΘεσσαλονίκη ΑΒ: Με κεντρικό μήνυμα «Αλλάζουμε συνήθειες», η AB Βασιλόπουλος και το πρωτοποριακό Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης & Ανακύκλωσης, σε Ελλάδα και Ευρώπη, εγκαινίασαν τον 2ο χρόνο υλοποίησης του Προγράμματος Εκπαίδευσης νέων και ενηλίκων γύρωαπό ζητήματα που αφορούν την Ανακύκλωση και το Περιβάλλον, στο κέντρο της πόλης της Θεσσαλονίκης. Πιο συγκεκριμένα, το διώροφο λεωφορείο, σχεδιασμού, ιδιοκτησίας και κατοχύρωσης της εταιρείας Τεχάν ΑΒΕΕ, στάθμευσε στην Προβλήτα Α του ΟΛΘ «Αποθήκες» κατά το διάστημα 23-25Μαρτίου και άνοιξε τις πόρτες του σε περισσότερους από 2.000 πολίτες της Θεσσαλονίκης. Στο τριήμερο αυτό, ηΑΒΒασιλόπουλος ένωσε τις δυνάμεις της με τηΜη Κερδοσκοπική Οργάνωση iSea και την εθελοντική ομάδα Open Art, για να εμπνεύσουν μαζί μικρούς και μεγάλους να αλλάξουν συνήθειες και να μάθουν να ανακυκλώνουν, μεθοδικά και αποτελεσματικά. Σε παράλληλες δράσεις και ειδικά διαμορφωμένους χώρους, η iSea σχεδίασε και υλοποίησε παιδικό workshop με έμφαση στην προστασία του θαλάσσιου οικοσυστήματος. Αντίστοιχα, η ομάδα Open Art μαζί με τους συμμετέχοντες συνέθεσαν έναν μεγάλο καμβά 5 μέτρων από πλαστικά καπάκια. 59 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=